Smutlara doymayınnn
Smut part3
Part2 ve part1 i unutmayın.Jimin
Ahh beni delirtiyorsun Seri"Yavaşça kalçasını kaldırarak penisimi hizalayıp üzerime oturdu.
Penisimi onun duvarlarının kaplaması kadar güzel bir his yoktı (bu cümleyi ben mi yazdım😶)
Elini karnımın üzerine koyarak kalçasını kaldırıp indirerek üzerimdeki hareketine devam etmişti.
Vee tabiki daha yeni başlasada ben boşalmıştım bile. Kalkmamıştı yine içine boşalmama izin vermişti.
"Jiminnn çok güzel. Ihmm Sıcaklığın"
O üstümde zıplamaya devam ederken bende göğüsleriyle oynuyordum. Ama bu kadar yeter.
Belinden tutarak yatağa yatırarak üzerindeki yerimi aldım.
Yatak başlığına yaslanarak bu sefer kendisi bacaklarını iki tarafa açmıştı.
Elini vajinasına götürerek baştan sona okşayıp inleyerek parmağıyla beni çağırmıştı.(😳😳😳)
"Kedicik seni bekliyor Jimin"(hangi kafayla yazdım ben bunları)
"Hazır ol o zaman Jimin kediciği çok sert becericek"(ee yuh yani)
"Kedicik yinede onu içinde istiyo"(ee sana da yuh)
"Kediciğin ateşli hallerini çok sevdim"
"Hadi ama"
Seri
Böyle konuşmak hoşuma gidiyordu. İyice yaklaştığında hiçbirşey demeden kendini içime itmişti."Nasıl kedicik memnunmu?"
"Ihmm evet daha fazlasını istiyor"
Dediğim şeyle gülümseyerek iki elinide başımın yanından yatak başlığına sabitleyerek kendini sertçe içime ittirmişti.
"Nasıl kedicik?"
"Çok güzel~.... daha fazla jimin"
Elimi saçlarına geçirerek dudaklarımızı bitleştirmiştim.
Daha derine köklediğinde sabah acıdan yürüyemeyeceğimin farkındaydım.
"Bebeğim hala çok darsın"
Dediği cümlenin ardından yine boşalmıştı.
Bir kaç kez gelgit yaptıktan sonra içimden çıkmıştı. Ama bu sefer ben istiyordum.
Bunu anlamıştı sanırım.
Orta parmağını bana gösterek (hayal edemiyorum😳) içime yollamıştı.
Ama gelgit yapmıyordu garip bir titreşimli bir şey yapıyordu ve ben kendimden keçmiştim.
Boşalacağıma az kaldığını hissettiğimde elini itmiştim.
"Onu istiyorum"
Penisini elimle tutarak hizalamıştım ve kendini bana itmişti zaten iki üç gelgitin ardından boşalmıştım.Ama hala uyumak istemiyorduk.(Hay ben sizi bıkdım yazmaktan. Uyuyun artık😲😲😲)
"Seri az önceki çantada oyun vardı oynayalım mı?"
"Tamam"
"Bak şimdi oyunun klavuzuna göre taş kağıt makasda yenilen burdaki katlarda yazılanları yapacak"
"Tamamdır oynayalım"
İkimizde çıplak oturmuş oyun oynamaya başlsmıştık. Bir kaç ay önce bana çıplak Jiminle oyun oynayacağımı deseler. Herhalde hay ben sizin şakanızı si*eyim derdim.
Ama şimdi...
Taş kağıt makas .
Yuppi kazanmıştım
"Hadi Jimin kart çek""Ne çıktı"
"Kendini becert"
"Ee yuh yani Jimin senin bulduğun oyunu ben.
Ne yapsakki acaba dildoyu senin üzerindemi kullansak?"(ölüyorum🤣🤣)
"Seri kendine gel. Başka kart seçsem"
"Olmaz. Oyunun kurallarına uymalısın. Söz verelim ne çıkarsa yapacağız"
"Tamam söz de bu sana çıksa yine-"
"Tamam jimin şöyle yapalım korkma yani parmağımla hafif ucundan yapsam"
"Seri "
"Yaa ne kızıyorsun oynamayalım o zaman"
"Yah tamam hafif yap"
Gözlerini korkakca kapattığında parmağımın çok küçük kısmını içeri ittirip geri çekildim.
"Tamamdır Jimin.
Yaaa Jimin sen bu kartlara bakmadınmı üzerinde for girl for boy yazıyor. Yani kız için ve oğlan için olanlar farklı"
Gülmekten yarılmıştım. Çünki o az önce kız için olanı çekmişti.
"Tamam Seri gülme ilk defa oynuyıruz"
"Sahi Jimin sen şeyi az önce yapmamışdıysan dilini nasıl o kadar profosyonelce-"
"Porno siteleri bunun için var Seri öğrenmek için........hadi bakalım"
Taş kağıt makas.
Yaaaa hayır yenildim.
"Tamam çekiyorummmmm Jimin
Öhöm.....
karşı tarafın penisini göğsleriniz arasına alarak fotosunu çekin"
Vee daha part4 de var çıldırınnnnn
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...