Seri
Tabiikide bu kadar çabuk pes edecek kadar aptal biri değildim. Ne yaparsa yapsın beni sevdiğini biliyorum. Onu öptüğümdeki tepkisinden bile anlaşılıyordu.Yapabilse beni ordaca... Neyse şimdi bakalım neden böyle yapıyorsun Jimin.
Benden sakladığın şeyi bulana kadar pes etmeyeceğim.
S:Alo Eunji
E:Efendim Seri. Nasılsın?
S:İyiyim sağol sen?
E: Eh işte.
S. Şey ben birkaç gün sende kala bilirmiyim?
E. Tabikide ama ne oldu?
S. Anlatırım gelince. Hala ordamı yaşıyorsun.
E. Evet gel hadi bekliyorum.
S. Tamam görüşürüz.
E. Haydi hoşçakal.~
"Ahh açsana kızım kapıyı. Ağaç oldum burda"
"Geldim bekle"
Kapı açıldığı an şok olmuştum çünki Namjoon içerdeydi.
"Geç Seri"
"Ahh sanırım rahatsız ettim. Keşke söyleseydin Eunji" gözümü devirdim.
"Hayır yaa şimdi geldi Namjoon. Haberim yoktu"
"Kızlar zaten gidiyorum. Haydi iyi günler"
Eunji Namjoon'un peşinden gitmişti.
Wtf. Neler oluyor? Bunlar ne ara? Neyse sorarım sonra."Geldim Seri haydi otur konuşalım"
"Konuşalımda önce benmi anlatayım yoksa sen Namjoon'u mu anlatıyorsun?"
"Şeyy yani sanırım çıkıyoruz. Geleceğinden haberim yoktu. Beni dışarı çıkarmak istemiş. Zaten geleceğini söylediğimdede kalktı işte.
Şimdi sıra sende"
Bilgisayarımı gösterdim.
"Bak Eunji eve kamera yerleştirdim ve burdan izleyeceğim"
"Seri kafayımı yedin neden böyle bir şey yaptın"
"Çünki Jimin sıkıldığını, ilişkimizin onu boğduğunu söyledi"
"Ne yani sende eve kamera mı koydun? Yoksa seni aldattığınımı düşünüyorsun"
"Tabiiki hayır. Bu sözleri isteyerek söylemediğini düşünüyorum"
"Eminmisin Seri? Yani ya gerçekten sıkılmışsa. Seni üzmek istemem ama-"
"Hayır Eunji asla öyle bişey olamaz. Ben inanıyorum sebebi vardır muhakkak"
"Öyle olsun. Sen öyle diyorsan. O zaman ben odanı hazırlayayım"
"Peki"
Eunjiyle akşam yemeğimizi yemiş odama geçmiştim. Ne kadarda düzenli olduğunu birkez daha gözler önüne sermişti.
Hemen bilgisayarımı açıp dizimin üzerine koyarak yatağa yayıldım. Meyve suyumda hemen başucumdaydı.
Evdeki kameralarla bilgisayarım bağlantılıydı. Yani evin her odasını burdan göre bilecektim.
İzlemeye başladım ama birşey yoktu. Tam yarım saat geçmişti. Ayaklarımı havaya kaldırmış aptal pozisyonlarda bekliyordum.
Kulaklığımda ses duyduğumda hemen doğrularak tekrardan normal pozisyona geçtim.
İşıklar açıktı yani anlaşılan evdeydi.
Vee mutfaktan çıktı. Evet bakalım ne yapacaksın. Peki neden bu kadar bıkkındı.
Tişörtünü çıkarak bir tarafa fırlattı ve tutunarak merdivenleri çıkmaya başladı.
Sonra diğer odadaki kameranın görüntüsündeydi. İşte odamıza gelmiş.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...