♡112 Bölüm♡

6K 320 103
                                    

Bir ay sonra~

Yoongiden
"Hayoung daha bitmedimi işin?"

"Bekle son rujumu sürüp geliyorum"

"O zaman şu dün sürdüğünü sür"

"Neden?"

"Vişne aromalıydı tadını çok sevmiştim"

"Yah sen Yoongi"

"Tamam kızma söz bu sefer öpüp bozmayacağım rujunu"

Güzel zarif elbisesiyle aşağı indiğinde sevdiğim ruju sürdüğünü anlamıştım.

"Sevgilim nasılda sözümü dinliyor"

"Bak Yoongi Seri'lerin yanında öpmek yok, sırnaşmak yok, haa çeşitli garip yemekler söylemek yok.

Sonra kız aşerir bulamayız Jimin seni oracıkta parçalar"

"1. şıkkı eliyorum tabii ki öpeceğim
2. de yapacağım. Son olarak Jimin bulamayabilir ama bana Min Yoongi derler ben bulurum"

"Ahh kiminle konuşuyorumki ben"

"Hey bir şey unutmadınmı?"

"Ne? Ne unutmuşum yine. Serinin hediyesi burda, Jongin'inki burda, Jimininki burda, çantamda burda eee ne unutmuşumki Yoongi?" telaşla sormuştu.

"Öpücük. Bak ya sen öpersin yada ben rujunu bozarım"

Elleriyle sıkıca yanaklarımı kavrayıp öptüğünde tam karşılık verecektimki  elindeki çantaları bırakıp kollarını boynuma doladı ve öpüşünü derinleştirdi.

"Bebeğim neler oluyor?"

"Seni özledim sadece"

"Hey hey bak sonra pişman olursun. En son böyle konuştuğunda bir hafta yürüyememiştin"

"Banane"

"Dur saate bakayım. Hmmm bekle"

Jimin aranıyor....

Y. Alo Jimin
J. Evet
Y. Siz tüm gün evdesiniz değilmi?
J. E~vet
Y. Şey benim bir işim çıktı 2-3 saat gecikebiliriz
J. Ahh sorun değil zaten Seri sabahtan beri buraları savaş alanına çevirdi yetiştiremiyeceğim diye
Y. Tamam o zaman görüşürüz. Söyle rahat olsun. Yorma onu sende yardım et.
J. Tabiiki de. Ahh geliyorum Seri Ben gitmeliyin
Y. Hadi hoşçakal
J. Sende

Telefonu kapatıp zarif kırmızı elbisesiyle ensesini kaşıyan Hayoung'a baktım

Arkadaşlar burdan sonrası smut ve   +18 gif'ler içerir rahatsız olanlar okumasın🙈🙈🙈

"Eee nerde kalmıştık"

"Bilmem"

Dudaklarımı yalayıp tekrar öpmeye başladığımda kollarını tekrardan vücuduma sararak sırtımı okşamaya başlamıştı.

"Yoongi takım elbisede çok sexy olduğunu biliyorsun değilmi?"

"Biliyorum bebeğim"

"Peki sende çıplakken çok sexy olduğunu biliyormusun"

"Yaaa.... o zaman sexy halimi görmek istemiyormusun"

"Çok istiyorum"

Kucağıma alarak birer birer merdivenleri çıkmaya başladım. Boynuma kondurduğu minik öpücükler beni daha fazla etkisi altına alırken sonunda odamıza varmıştık.

Kucağımdan indirdım. Elbisenin fermuarını yavaşça açarak elbiseyi üzerinden çıkarıp güzel bir şekilde yatağın üzerine bıraktım.

Sabırsızlık bana göre değildi. Modunda ve tutkulu olmak güzeldi.

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now