İyi okumalar tatlışlarım umarım beğenirsiniz
"Yah sen ne hakla böyle konuşursun?"
Biliyormusun senin derdin intikam falan değildi senin derdin benim. Senin derdin böyle şeyler söyleyerek beni mutsuz etmek ama yapamayacaksın anladınmı"Başka bir şey demeden odadan çıktım. Ah benden yaptıkları için özür dilemek yerine söylediklerine bak. Kahretsinn
Hemen hızlanıp bizimkilerin yanına gittim.
"Seri ağaç olduk burda nerdeydin?"
Şimdi Jaeri'ye cevap ver Seri."Şey bir kaç dosya daha varmışda Bay Park onları söyledi"
"Seri ben sana huysuz diyorum bu adam sendende huysuz"
"Yah Willim insan hiçmi değişmez. "
"Nasıl yani daha yakışıklı olmamışmıyım?"
"Dış görünüş olarak değil huy olarak söyledim ben onu"
"Heee tamam o zaman. Haydi ama dostum daha kaç saat bekleyeceğiz burda gidelim çabuk işlerini halletki çıkıp bir yerlere gideriz"
Ohhh işleri bitirdikten sonra William ve Jaeri'le bir şeyler yapmak için dışarı çıkmıştık. Ama bir türlü eğlenemiyordum.
Çünki o bir türlü aklımdan çıkmıyordu. Unut Seri unut..Jimin
Bu gün olanlar beni çileden çıkarmaya yeterdi. Önce Namjoonla olan yakınlıkları, sonra bu birden ortaya çıkan arkadaşları. William ona çok yakın davranıyordu. Acaba gerçekten eski sevgilisi falan ola bilirmi?Hele giydiği elbiseler ben onu o halde gördüğümde bile deliriyorum. Diğer erkekleri düşünemiyorum bile.
Vee bu gün olanlarrr. KahretsinYaptığım doğrumuydu? Ona öyle şeyler söylemem. Siktir kıskançlıktan ona o herifle oynaşmayın dedim. Kesin şimdi benden daha çok nefret ediyordur.
Onu sevdiğim halde sevmediğimi düşünüyor. Aslında bu yaptıklarımdan sonra öyle düşünmesi çok normal
Saat artık çok geç olmuştu ama Seri hala gelmemişti. İyice endişelenmeye başlamıştım. Bir süre sonra kapının çalmasıyla hemen kapıya koşdum. Neden anahtarını kullanmıyorki?
Kapıyı açtığım zaman önümde sendeleyerek ayakta zor duran bir Seri vardı. Ama o içmeyi sevmezdiki....
"Ahaaa Park Jimin burdasın. Bak bu anahtarlar bozuk, yada kapı. Bir türlü açılmadı"
Yuvarlayarak konuşuyordu"Seri bu halin ne?"
"Ne varmış halimde?"
"Sarhoşsun"
"Hiçte bile "
İyiki dedem evde değil yoksa rezil olurduk. Nişan olayından sonra otelde kalıyordu. Bana küsmüştü.
"Haydi içeri geç"
"Neden gelecekmişim ki? Sana güvenmiyorum"
"Seri yere düşeceksin. Neden içtin sen. Arkadaşların nerde?"
"Onlar bıraktı zaten sadece seni görmelerini istemediğim için gelmelerine izin vermedim"
"Bir dakika sen bu elbiseyle mi gitmiştin?"
Başını sallamıştı.
"Sen delirmişsin Seri"
Kolundan tutup içeri sürükledim."Yah bırak kolumu ama acıyor"
Çocuk gibi birde dudak büzüyor."O zaman bu kadar içip sarhoş olmazdın ve kendini taşıya bilseydin"
"Çok içtiğimi nerden çıkardın? "
Doğruya o hiç içki kullanmadığı için az içse bile etki yapar.
"Tamam şimdi ne yapmayı düşünüyorsun"
"Sanane kendim gide bilirim rahat bırak beni"
Merdivenleri sendeleyerek çıkmaya başlamıştı ve elbisesi biraz daha yukarı kıvrılmıştı. Bu kız beni delirtecek sonunda.
Bir anda gelen sesle yukarıya fırladım. Yoksa düştümü.
Odanın kapısını çalfım ama açmıyordu.
"Seri birşeymi oldu aç şu kapıyı hemen"Kapıyı açmadığı için kendimde olan anahtarı alarak içeri geçtim.
Yerde uzanmış kahkaha atarak şarkı söylüyordu. Ama sorun şu ki üzgün bir şarkı mırıldanıyordu ama gülüyordu.
Yanına gidip yerden kaldırmaya çalıştım
"Dokunma bana" bir anda ciddileşmişti.
"Seri ama-"
"Sana dokunma dedimya uzak dur benden"
Kolundan tutarak çarpınışlarına karşı zorla yerden kaldırıp yatağa bıraktım.
Vee yatağın üzerinde parçalanmış gömleğimi gördüğümde hiç şaşırmamıştım.Jİmin neden hala burdasın. Gerçekten benden ne isyiyorsun. İntikamını almadınmı? Görünen o ki görüntülere ve söylediklerime de inanmamışsındır. Zaten bana ne zaman inandınki? Sadece rol yaptın işte. Bence senden iyi aktor falan olur. Ne dersin? Bir düşün derim"
Tam ağzımı açacaktımki Serinin telefonu çalmıştı. Zorla kalkarak telefonu aldı.
"Evet William iyiyim. Endişelenmeyin"
"Peki güzelim kendine iyi bak"
Sesini duymuştum ve Seriye güzelimmi demişti?
Konuşmayı bitirip telefonu bir kenara bırakmıştı.
"Seri o adam senin neyin tam olarak""Sa-na-ne.. sanane haaa
Eski sevgilim olsa ne olur, arkadaşım olsa ne olur? Ne olur söylesene"
"Onu bir güzel..."
"Ne o dövecekmisin? Peki ne hakla?
Ahh seni yumruklamalıyım çünki ben Seriyle yalandanda olsa sevgilisıydımHah tabii nişan masasında bırakmasaydım sahte nişanlısıda olacaktım. Böylemi diyeceksin.
Yahh Park Jimin ne yaparsan yap Williamın altta kalır yanı yok yani birini sen geçirirsen birinide o geçirir.
Ama güzel suratına yazım olur. Sonra kızlar seni beğenmez. O zaman kimi becerirsin değilmi?"
Son söylediği şey beni çok kızdırmıştı.
Hemen yatakta üstüne çıktım."Korkmuyorsan şimdi o söylediğini tekrar söyle"
"Tabii kide söylerim. Yada dur değiştireceğim. Muhtemelen seni yüzün için değil performansın için seviyorlardır.
Gerçekten şimdi hatırladım. İlk öpüştüğüm,seviştiğim kişi sensin demiştin. Onlarda yalandı değilmi"
Seri kalbimi söktün...😢
Sizce Jimine söylediklerinde haklımı yoksa daha azmı yapıyo?
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...