Merhaba tatlışlarım🍫.
Yeni bölüm de geldi umarım beğenerek okursunuz.
🌟🌟🌟
AŞK; görmekten çok özlemeyi sever
dokunmaktan çok düşlemeyi
🌟🌟🌟Seri
Gözlerimi aralayarak odaya baktım. Hala teknedeydim. Bir dakika dün evet dün ne halt yemişdim ben. Peki şimdi nerde? En son birlikte uyumuştuk. Ama ben nasıl herşeyi hatırlıyorum. Ahh neler yaptım ben öyle? Ama neden hiç pişmanmış gibi hissetmiyorum?
Çünki pişman değilsin. Aslında çok sevdin dün olanları demişti iç sesim. İç sesime Sen sus diyerek ayağa kalktım. Teknenin yukarısına doğru uzanan kısa merdivenlerden çıktım.Jimin oturmuş elinde bir şeylerle uğraşıyordu. Beni görür görmez gülümser gözlerle konuşmuştu.
"Demek uyandın uykucu"
"Evet ama başım ağrıyor"
"Bir buçuk şişe içersen böyle olur"
"Herneyse ne zaman döne bileceğiz? Ben çok açım"
"Açsan yemek yeriz dönmeye ne gerek var?" Diyerek arkasındaki sepeti gösterdi.
"Haydi sen aşağıda bekle bende geliyorum"
Hemen yeniden aşağı indim. Aslında burda yemek doğrumuydu bilmiyorum. Şuanda dün öpüştüğümüz yerde oturmuş onu bekliyordum.
Her şeyi hatırlıyordum en ince ayrıntısına kadar ve bu kalbimin düzenini yeniden bozuyordu.
"İşte geldim"
Sepeti yere bırakarak önüme yere oturdu ve sepetten yiyecek bir şeyler çıkardı. Tamam atıştırmalık gibi ola bilirlerdi ama çok acıkmıştım. Elime bir kek alarak yemeye koyuldum
"Seri dün gece ne oldu diye sormayacakmısın?" Demesiyle yediğim kek parçası boğazımda kalmıştı. Boğularak öksürmeye başladığımda korkmuşa benziyordu.
"Hey sen iyimisin?"
"İyiyim iyiyim yok bir şey.
Şeyyy aslında sormadım çünki her şeyi hatırlıyorum""Tamam o zaman"
"Hey ne oldu soran sendin şimdi neden böyle yaptın"
"Hiç öylesine Seri"
Bunun derdi ne şimdi?"Peki o zaman ben soruyorum neden bana kötü bir şey yapmadın? Yani her dakika bana cinsel yaklaşımlarda bulunan sen dün bana hiç bir şey yapmadın"
"Beni öperken beni başka biri gibi hayal edip, beni başkası sanarak yaklaşan birine asla öyle bir şey yapmam"
Aptal Jimin ne olacak? Acaba hiç bir şey yemediği için beyin fonksiyonlarınımı kaybetti? Ben senden başka kimi öpmek isteyecektimki?
"Maalesef yanlış tahmin yapmışsın Park Jimin"
"Ne?"
"Diyorumki aptal seni başka biri sansaydım neden öperken Jimin oppa diye sesleniyim? "
"Ne bileyim ben?"
"Biliyormusun sen tam bir aptalsın. O zaman Pardon Park Jimin sizi öptüğüm için özür dilerim. Birde trip yedik iyimi. Ha bu arada ister inan ister inanma sarhoş ola bilirim ama kimi öpmek istediğimi ve kimi öptüğümü kime dokunduğumu kimin nefesini dudaklarımda, kimin ellerini tenimde hissettiğime emindim"
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...