♡32 Bölüm♡

6.8K 514 99
                                    

Biraz kısa bölüm oldu ama neyse.

Hızlı yb atayım dedim.

İyi okumalar

Sırtım yumuşak zeminle buluştuğunda beni yatağa ittiğini anlamıştım.

İki elimi tek eliyle başımın üstünde yatakta sabitlemiş kendiyse üzerimde yerini almıştı.

"Her kimsin bilmiyorum ama lütfen bırak gideyim"

"Hey güzel bayan istersen fazla şansını zorlama sana karşı nazik olacağım. Korkma tamammı? Fazla canın yanmayacak" diyerek diğer eliyle elbisenin omuzlarından kollarını indirmeye başlamıştı. Bir anlık boşluğundan yararlanarak tekmeyi geçirip kalkmıştım ama kapıyı tabii ki açamadığım için bu sefer daha sinirli bir şekilde üzerime gelerek yeniden kolumdan tutarak  çekmeceden bir şey almıştı. Bir kez daha sırtım acıyla yatakla buluştuğunda çekmeceden aldığı şeyin kelepçe olduğunu anlamıştım. Kollarımı yatak başlığına bağlamıştı. Bense bacaklarımla çırpınmaya devam ediyordum. Ağlamaktan gözümde yaş kalmamıştı. Yeniden üzerimde yerini aldığında bu sefer elbisenin eteğinden tutatak yavaşça yukarıya doğru çekmeye başlamıştı.

Bir anda duraksayarak üzerimde doğrularak giydiği beyaz gömlekten kurtulduğunda gözlerim artık buğulu görmeye başlamıştı. Sonra kemerinden de kurtulatak yeniden üzerime eğildiğinde. Az önce yukarı birazcık kaldırdığı eteğimi yeniden aşağı indirmişti. Kulağıma doğru eğilerek "Gece zaten uzun ağırdan alalım daha eylencelı olur. Emin ol sende seveceksin"

Bu sefer ilk geldiğimizde yaptığı gibi yapıp elbisenin omuzlarını hafif indirmeye başlamıştı. Ellerinin her ikisini saçıma daldırarak üzerime eğilmişti. Bense başımı sağa sola döndererek kurtulmaya çalışıyordum.

Bir an tüm gücümü topladım ve avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım."Yah Jimin kurtar beni" .
Söylediğim şeye gülümsemişti
"Bebeğim bu gürültüde seni duyması imkansız"
Bense hala bağırmaya devam ediyordum.
Bağırışlarımı bölen şeyse bir anda dudaklarıyla benimkileri kapamasıydı. Hemen geri çekilmişti. Sanırım bunu bir uyarı olarak yapmıştı.

Sonra gözünü vücudumda gezdirdi ve boynuma yaklaşarak köprücük kemiğimin üzerine küçük küçük öpücükler bırakmaya başladı.

Artık ağlamaktan göz yaşlarım kurumuştu. Dayanamayıp yeniden bağırmıştım."Kahretsin Jimin nerdesin? Kurtar beni"
Artık çırpınmaktan gücüm kalmamıştı. Karşımdakiyse bir anlık başını kaldırıp duraksamıştı.

Yeniden yaklaşacağı zaman büyük gürültüyle kapının kırılmasıyla tanıdık bir sima belirmişti gözlerimin önünde. O an güçsüzlüğüme yenik düşerek artık kıpırdayamıyordum bile. Üzerimdeki kişinin yumruk yiyerek yere yığılmasını seyretmiştim. Jimin üzerine çıkarak yumruklamaya devam ediyordu. Artık suratını tamamen kana buladığında deli gibi etrafa bakındı ve çekmecenin üzerinde olan anahtarı alarak bileklerimi kelepçeden kurtarmıştı. Bense boş bir şekilde bakıyordum.

Jimin
Kelepçeyi yere fırlatıp ona sıkıca sarıldım. Öylece durmuştu. Hiç bir tepkisi yoktu. Geri çekildim. Elbisesinin omuzları.....Kahretsin.... geç kalmış olamazdım değilmi?

Hemen elbisenin omuzlarını kaldırarak, yeniden sarılarak kucaklayıp yataktan kaldırdım. Yatağın yanında benim montum vardı. Muhtemelen az önce onu giymişti.

Barın içerisinden hızlıca geçip dışarı çıkarak arabaya bindirdim. Yanımdaki  koltuğa oturdarak önüne gelen saçları yavaşça kulağının arkasına sıkıştırdım. Elime yüzüne koyarak "Seri söyle bana sana bir şey yapmadı değilmi? Seri lütfen konuş benimle güzelim. Lütfen"

Hiç bir cevap vermiyordu öylece öne doğru boş boş bakıyordu. Gözümü yavaşça üzerinde gezdirdim. Bilekleri kıpkırmızı olmuştu. Aşağıya doğru baktığımda. Dizlerinin kanadığını görmemle deliye dönmüştü. Ona ne yapmıştı aşağılık herif?

"Güzelim lütfen konuş benimle bir şeyler söyle" söylediğim şeyle bir anda sesli bir şekilde hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.

"Gidelim lütfen" kısık çıkan sesine rağmem duymuştum. Sinirden daha hızlı bir şekilde gaza basarak ilerledim.

Jimin iyiki yetişdin yani.

Önce kızı yalnız bırakıyon sonrada söyle bana sana bir şey yapmadı değilmi diyorsun.

Ehh tatlışlarım beğendiyseniz Yorum yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now