(Part4 ü okumayı umutmayın)
Üzerindeki battaniyeyi kaldırmadan üzerine oturarak sosu boynuna, göğsüne karnına, dökmüştüm.
"Evet şimdi başlayalım"
Önce boynundan başlayarak emmeye başladığımda dilimle sosun hepsini yalamaya çalışıyordum.
Yavaşça karnına indiğimde kasları kasıldığından daha sert ve belirgin hall almıştı.
"Agghhhmmm bebeğim harikasın..."
İlk defa yapmadığı bir şeyi yaparak elini saçlarıma nazikçe geçirerek başımı kaslarına bastırmıştı.
Dudaklarımı yavaşça uzaklaştırmıştım.
"Daha çok bastır Jimin"Komutumla dediğimi yaparak iki eliyle yanaklarımdan tutarak bastırmıştı.
O sırada bir elimi yavaşça battaniyenin altına sokarak sertleşmiş erkekliğini kavramıştım.
Az öncekinden daha da sertti. Sanırım böyle ayrıntılardan daha çok etkileniyordu. Üzerindeki damarları hissetmiştim.
Yavaşça okşamaya başladığımda Jimin artık benden çok inlemeye başlamıştım.
"Ihhhhm Seri bana ne yapıyorsun güzelim. Şuanda bile boşala bilirim"
"Hayır Jimin daha değil"
Yavaşça üzerinden kalkarak üzerindeki battaniyeyi çekip attığımda doğrulmuştu.
Ahhh sanırım yapmalıydım. Yanii bu fantezi şeylerinin onun için olmadığını düşünüp üzülmesini istemiyordum.
Bacaklarımı birleştirip sırtımı tamamen yatak başlığına yaslayarak yarı oturur pozisyona geçmiştim.
"Seri?"
"Ellerimi bağla"
"Ne?"
"Bağla beni Jimin"
Kıravatları ona uzatmıştım.
Önce şaşırmıştı sonra yavaşça yaklaşarak yine elimi iki taraftan yatak başlığına bağlamıştı.
"Seri sen-?"
"Jimin seni hala istiyorum."
"Bende ama ya sana sert davranırsam, canını yakmak istemiyorum"
"Jimin benim canımı yakmayacaksın aksine...."
Dizlerinin üzeeinde durarak ellerini bacaklarıma koyarak nazik bir şekilde aralayıp kendi yerini aldığında ellerini belimden tutarak kalçamı kaldırmıştı.
"Jimin .."
"Bebeğim sadece kendimi frenlemeye çalışıyorum"
"Ama ben gaza basmanı istiyorum Jimin"
"Ahh siktir Seri ben kendimi tutamayacağım"
Hizaladığı erkekliğini içime iterek, hızlıca gelgit yaptığında yatak bike dayanmayacak güçteydi.
"Ahhhhm Jimin çok güzel...Daha sert ol"
Dediğim şeyle iyice hızını artırıp kalçamı daha fazla kaldırıp yapmaya başlamıştı.
İçimden taşacak kadar boşaldığında gerçekten fazla zevk aldığını anlamıştım.
Kendide şaşırıp bir süre baktıktan sonra kollarını belime dolayarak vücutlarımızu birleştırerek devam etmişdi. Dizleri üstünde yorulacağını düşünsemde hiç öyle görünmüyordu.
Vücutlarımız bir birine çarptığı iöin çıkan sesler, nefes alışlarımız, inlemelerimiz hepsi bir birine karışmıştı.
Vücutlarımızı bir birine kenetlediği için üzerinde olan sosun bir kismi şuan benim göğüslerimdeydi vee sıcağın etkisiyle daha da eriyerek göğsümden damlıyordu.
Jiminin elinin göğüslerime götürmesiyle kendi dudaklarıyla buluşturmuşdu. Ahhh sanki tüm göğsümü ağzına almaya çalışıyordu.
Bir tarafdanda gelgitlerine devam ediyordu
"Hadi bebeğim sende gel ve rahatla?""Jimin ahmmm"
"Söyle güzelim"
"Elin... elini uzat"
Elini uzattığı zaman parmaklarını tahrik edici birşekilde yalamıştım.
"Jimin dokunuşlarını istiyorum"
Islanmış parmaklarıyla klitorisimi okşadığında, bir taraftanda içime köklediği penisi artık sona gelmeme neden oluyordu.
"Burası değil mi güzelim?"
"Ahh evet orası lütfen daha hızlı ol"
Benimle oyun oynarcasına yavaşlamıştı.
"Hani rahatlamamı istiyordun Jimin"
"Bekle güzelim birazdan benimki o minik deliğinde daha rahat hareket edecek"
Penisini çıkarıp vajinamın üzerinde sürterek zevk sıvılarımla ıslanmasını sağlamıştı. Veee yeniden içime girmişti. Tek hissettiğim zevkdi.
Yacaşça ellerini ellerimin üzerine koyarak içimden çıkmadan kollarımı açtığında sıkıca vücuduna sarılmış ve ardından boşalmıştım.
İkimizde nefes nefese kalmışdık. Garip olansa gülmeye başlamıştık.
"Seri az önceki vahşi Seriyi kaç zamandır içinde bulunduruyordun?"
"Bilmem. Peki sen az önceki hızını alamayan Jimini içinde kaç zamandır bulunduruyordun"
"Seninle olduğum andan beri"
"Bende Jimin"
"Seri sanırım şimdi banyo yapmalıyız"
"Aynen bencede"
Beni kucaklayarak alnıma öpücük bırakıp banyoya yönelmişti.
"Sevgilim canın yanmadı değilm-"
Elimle ağzını kapamıştım."Biraz canım yanmış ola bilir ama ondan kat kat fazla zevk aldım"
"Hmmm biliyorum. Sadece senden duymak daha güzel Seri"
"Öylemi kaslı canavarım?"
"Bunu sevdim. Kaslı canavar"
Gülümseyerek beni kucağından bırakmadan tek eliyle suyu ayarlamıştı.O an tekrardan gücü ve kol kasları karşısında hayranlığımı gizleyememiştim.
Suyu açarak küvete önce kendisi üzerinede ben uzanmıştım.
"Seri biraz böyle suda duralımki çikolata sosu çıksın"
Gülüşü bu hayatta hep duymak istediğim sesdi sanırım.Dediğini yapıp kollarında gözlerimi kapatdım
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...