Bu ara bölümleri çabuk atıyorum.
Açıkçası kendimde hikayenin eğlenceli kısımlarına çabuk gelmek istiyorum o yüzden.
İyi okumalar 😊
🌟🌟🌟
Nefes alıp onu içimde tutmaktan
ve her nefeste boğulmaktan
bıktım
🌟🌟🌟Seri
Eve geldiğimizde hemen Jimini umursamadan koşarak odama gittim. Tabii ki Jimin de kapıma dayanmıştı."Seri haydi aç şu kapıyı konuşalım"
"Uzatmayalım"
Hemen üstümdekileri çıkararak duşa girdim. Burda istediğim kadar ağlayabilirdim. Bildiğin beni kullanmıştı işte. Ben tam bir aptalım onun beni sevdiğini düşünen bir aptal.
Ama gözlerinin söylediklerini doğru anladığımı düşünüyordum peki bu sefer neden beni kandırdıklarını anlamamıştım. Aksine bana sevgiyle bakıyorlardı.
Duştan çıkıp aynanın önüne geçtim. Elimle aynanın buğunu silip karşımdaki yansımaya baktım. Boynumdan göğsüme kadar morluklar vardı. Çok iyi aynı zamanda hem ruhumda hemde vücudumda kendi izlerini bırakmıştı.
Gerçekten onu her gördüğümde utanmama neden oluyordu. O gün sonrasında ben havluylaydım ama hastaneye giyinik gitmiştim. Beni o giydirmişti yani beni tamamen çıplak görmüştü.Tamam muhtemelen gecede görmüştü ama o zaman oda o kadar da aydınlık değildi. Ne konuşuyorum ben böyle? Kabul etsene Seri senin her zerreni gördüğü için utandığını. Şuan neden bu kadar hissi aynı anda yaşamalıydım.
Utanç, nefret, pişmanlık ve hala devam eden en aptalı sevgi. Neden hala seviyorum onu?
Düşüncelerden ayrılarak aynanın önüne geçtim.Bu izlerin görünmesini istemiyordum hatta şuan onu görmek ona dair hiç bir şey duymak istemiyordum.
Kendime ince bir kazak alarak başımdan geçirip giyindim. Böylesi daha iyi en azından görünmüyor. Zaten kaç saat makyajla kapatmakla uğraşamazdım.
Kazağın altına normal sade bir kot pantolon giyindim. Banyoda fazla oyalanmıştım sanırım. Yada bilerek çok kalmıştım saat artık sabahın beşiydi nerdeyse.
Bir süre sonra telefonumuda yanıma alarak sessizce odadan çıktım. Merdivenleri parmak uçlarımda inmeye özen gösteriyordum. Saat daha çok erken olduğu için muhtemelen uyumuş olmalıydı. Mutfağa vardığımda etrafı kolaçan ettim tam burda olmadığı için bir oh çekip masaya geçiyordum ki arkamda gelen sesle hemen geriye döndüm. Ve o an gözüm Jiminden çok boynuna çarpmıştı. Ne yani bunu benmi yapmıştım?
Benden farklı olarak sanırım o bana ait olan izleri kapatmak istememişti ki yakası baya açık bir tshirt giymişti gözüme sokarcasına.
Neye baktığımı anlamış olacak ki elini ensesine götürerek kaşımaya başlamıştı.
Ne yani utanmışmıydı şimdi? Hiç sanmam onun gibi birinde utanma duygusu da olamaz. Yeniden önüme dönerek buzdolabının önünde yerimi aldım. Atıştırmalık bir şey arıyordum, çünki bu ortamda çok fazla kalmak istemiyordum.
O an arkadan bana kollarını saran Jiminle olduğum yerde çivilenmiştim. Başını boyun girintime gömmüş öylece duruyordu. Bense çabucak elimi elinin üzerine koyarak beni sarmalayan kollardan kurtulmaya çalıştım. Tabii ki yapamamıştım.
Başını kaldırarak biraz duraksadı ve ardından sıcak nefesini kulağımda hissetmiştim.
"Sana ait izleri çok sevdim. O yüzden kapatmadım"Hah bu ne şimdi? Sevmişmiş.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...