İşte baştan sona smutlu bir bölüm.
Smut bölümünü part 1 ve part 2 olarak yazmaya karar verdim.
Umarım beğenerek okursunuz tatlışlarım🍫
*Yaşı küçük olanlar okumasın lütfen*
Yanına vardığında suda baygın şekilde olan çocuğu belinden tutarak hemen suyun yüzeyine çıkarıp su yuttuğunu anladığında yine dudaklarına yapışmıştı.
Jimin
Suyu püskürterek nefes almıştım ama gözlerimi açmamıştım. O an dudaklarımda hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi hafif araladım. O yine beni kurtarmıştı. Sanırım hala ayılmadığımı düşünüyorki hala nefes vermeye devam ediyordu. Gözümü açmadan kolumun birini beline yerleştirip diğer elimle başını arkada tutarak kendime bastırdım ve dudaklarını emmeye başladım. Ne olduğunu anlamadığı için beni ittirmeye çalışıyordu ama nafile asla bırakmam. Beni ittirmesi hiç bir etki etmiyordu aksine çıplak tenimde olan dokunuşları beni dahada tahrik ediyordu. Bana karşılık vermiyordu ve ben ne yapacağımı biliyordum.Seri
Ona karşılık vermemeye niyetliydim.
Elini başımdan çektiği an kurtulduğumu düşünmüştümki elini kalçama yerleştirerek sıkmıştı. Bense buna karşılık göğsüne güzel bir yumruk geçirdim ama etkisi yoktu işte aksine kalçamı daha sert sıkmıştı. Birden dudaklarımdan ayrıldı"Seri bana böyle vurup beni deli etmeyi kes sonu hiç iyi olmayacak"
"O zaman sende popomu sıkmayı bırak"
"Tamam karşılık verirsen belki" diyerek yeniden dudaklarımı dudakları arasına alan Jimini izlemekle yetinmişdim. Dudaklarımı emerken her yerim alev alıyordu. Zaten denizin ortasında şu halde.
O an Jimin dudaklarımdan ayrılarak ellerimi birleştirerek sıkıca bir eliyle tutatarak diper eliyle üzerindeki şortu çıkarmış ve boxer'ı ile kalmıştı.Benim gözlerim fal taşı gibi açılmış onu izlerken gelen dalgayla suyun altına gömülmemiz bir olmuştu. Bunu fırsat bilip ondan kaçmaya çalışmıştım ama olmamıştı yine beni sıkıca tutarak kendine çekmişti. Kendini tamamen bana bastırmıştı. Tenini tamamen kendi tenimde hissetmiştim.
Kulağıma doğru eyilerek nefesini üfleyerek
"Sana söylemiştim Seri sadece senin tenini istiyorum. Buna ne ad verilir bilmiyorum ama ben sadece benim ol istitorum" diyen Jimin kendini tamamen bana bastırdığında bacak aramda hissettiğim şey bu defa beni korkutmamış aksine tahrik etmişti.Bana sürtünmeye başladığında penisi klitorisime denk geldiği için ağzımdan küçük bir inleme kaçmıştı. Artık ben bile sevdiğim bu adama karşı koyamıyordum. Ellerimi göğsünden çekerek boynunun arkasında birleştirdim ve bacaklarımı beline doladım. Jimin beni izleyerek ellerini kalçama yerleştirerek okşamaya başladığı an bu sefer ben altımda olan sertliğe sürtünmeye başlamıştım. Jiminse kalçamdan tutarak ileri geri hareket etdirip bana yardımcı oluyordu. Şuan inlememi durduramıyordum.
İkimizinde aynı zamanda ağzımızdan çıkan inlemeyle gülümsemiştik. Jimin dudakları bir anda boynumu bulduğunda başından tutarsak dahada bastırıyordum. Çenemden aşağıya doğru minik öpücükler konduran jimin gögüslerimin bikiniden açık kala kısımlarına geldiğinde diliyle göğüslerimden boynuma kadar gezinmişti. Bense kendime ona bastırmaya devam ediyordum. Boynumu emmeye başladığında elinin birini kalçamdan çekerek göğsüme yerleştirip sıkmaya başlamıştı. Biraz canımı yakmıştı.
"Jimin ahhhh.."
"Evet bebeğim ismimle inlemeni istiyorum"
"Jimin yavaş ol boynumu kopardın"
Boynumu emerek bikiniden göğsümün açık kalan kısımlarına geldiğinde o kısmın tamamen moraracağına emindim.
"Yah Seri bu bikini nerde açılıyor?""Her halde beni burda soyacak değilsin değilmi?"
"Neden olmasın buraya gel" diyerek bikininin nerden açıldığını arayan jimini durdurmak adına elimi boxer'nin üzerini koyarak penisini hafif sıkmıştım. İnlemesi kulaklarımı doldurduğunda artık tamamen kendimi kaybetmiştim.
Elimi çabucak çekerek "Burda olmaz" diye kulağına fısıldamıştım. O an ayaklarım yerden kesilmiş Jimin beni alarak sahilin diğer tarafına doğru ilerliyordu.
Bu yaptığım belkide yanlıştı belkide değil ama kendimi durduramıyordum. Kollarımı boynuna dolayarak başımı göğsüne yasladım. Denizden çıktığımızda bizimkilerin buralarda olmadığına sevinmiştim ve odalarımız olan tarafa ilerlediğimizi anlamıştım.
Hihii heyecanlı bir yerde kaldı.
Devamı gelecek.
Yorumlarınızı ve vote'ları eksik etmeyin tatlışlarım😊
Hoşçakayyyy🤗🤗🤗
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...