♡31 Bölüm♡

7.5K 476 170
                                    


Sanırım bu sefer fazla söze gerek yok.

İyi okumalar tatlışlarım

Sabah uyandığımda hemen kalkıp rutin işlerimi hallettim. Aynada yüzüme baktığımda dudağım morarmıştı. Ahmak nasıl öptüyse artık. Bu sefer makyajla kapatmalıydım artık. Sade bir şeyler giyinip

 Sade bir şeyler giyinip

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aşağı indim. Onunla gitmek istemiyordum bu yüzden tam mutfaktan çıkacaktımki bana seslenmişti. 'Beni bekle' diye. Tabii ki beklemeyecektim hemen çıkıp bir taksiye atlayıp gittim. Ondan korkacak bir şeyim kalmamışdı artık.

Şirketin girişinde duraksadım. Olanların hepsı film şeriti gibi gözümün önünden geçmişti. Hastahanede olanlara hepsi şahit olmuştu. Şimdi kendimi toparlamalı ve içeri girmeliyim. Ben düşüncelerde yine kaybolup gitmiştim ki arkamda duyduğum tekerlik cırlamasıyla kulaklarım beni terk etmişti. Hemen arkama dönmemle sinirli bir Jiminle göz göze gelmem bir olmuştu.

"Hemen benimle geliyorsun. Benden kaçacakmısın biz birlikte çalışıyoruz Seri"

"Hah şunu neden gezide söylediğin gibi kısaca sen benim çalışanımsın demiyorsunki?"

Kolumu tutan Jiminle kendimi şirketin içinde buldum. İçeri girer girmez elini çekmişti ama birlikte yürüyorduk. Tabii her kesin delici bakışlarını üzerimde hissetmek hiç güzel bir şey değildi.

Toplantı odasının kapısını tıklattığımda benim arkamdan hemen içeri Jimin girmişti. Al işte Yoongi,Woo Bin, Hayoung babam şimdi gel hiç bir şey olmamış gibi davran. Tüm olaylardan sonra ilk kez görmüştüm onları. Büyük masada karşılıklı oturduğumuz zaman söze Hayoung başladı.
"Biliyorsunuz bu gün yeni bir şirketle anlaşma yapacağız. Nedendir bilmem ama gece kulübü, bar gibi bir yer ayarlanmış. Ne diyorsunuz görüşmeye kimler gidecek"

Yoongi kısa süren sessizliği bozmuştu. "Biliyorsunuz bizim şirket onlarla iyi değil. Bence yalnız gitmelisiniz"

"Evet doğru. Hayoung Seri ve ben gideriz. Öyle değilmi?" Diye cevaplamıştı Jimin.

"Olur" ikimizde Hayoungla aynı anda söylemiştik bu yüzden kendime kızıyordum.

~

İş çıkışı Hayoung bizimle eve gelmişti. Tanrım yine bir taraflarını açıkta birakmıştı. Kesinlikle mini giymiyordu. Mini bunun yanında bir hiçti. Oturduğu zaman iç çamaşırı bile açıkta kalıyordu.

Yukarı giyinmek için çıkacaktım ki Hayoung seslenmişti.

"Seri uygun bir şeyler giy. Biliyorsun gece kulübü anlarsın yani. Öyle değilmi Jimin?"

Jimin tabletden bir şeylere bakıyordu ama söylediğinde "Haha evet doğru" demişti.
Acaba ikisinide boğup öldürsem kaç yıl ceza alırdım?

Odada tüm elbiselerime baktım demek Bay Park uygun bir şeyler giymemi istitorsunuz ha. İki parçadan oluşan kırmızı elbiseyi giymeyi kararlaştırdım.

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now