İyi okumalar tatlışlarım🍫
Jimin
Onlar gittikten bir süre sonra bile hala konuşmuyorduk ikimizde hatalıydık. Ama doğrularımızda vardı. Omuzlarımızı bir birine yaslamış sırtımızı yatak başlığına yaslamış bacaklarımızı uzatmış yarı uzanır konumda oturuyorduk.Sonra o konuşmaya başladı.
"Çok korktum....
Sana bir şey oldu sandım. Ben kendimi suçlu hissettim""Bende korktum Seri"
"Ama sadece korkmadım aynı zamanda kırıldım"
Kımıldamadan sadece kafamı ona taraf çevirdim. Dudaklarını büzmüş oturuyordu.
"Neden? "
Aslında tahminen biliyordum."Bana hala güvenmediğin için"
Oda yüzünü bana çevirmişti. Şuan gözlerinin içinde kayboluyordum.
"Ben sana güveniyorum sadece o adamla çalışmayı kabul ettiğin için sinirlenmiştim. Karşı çıkmanı beklerdim. Benim tanıdığım inatçı Seri öyledir. Sonra fotoğraflar üstüne birde öyle sana yakınlaşırken gördüğümde kendimi tutamadım. Zaten sonrada kötü bir şeyler olmasın diye kapamak istedim ama sen Bayan inatçı Seri bir türlü durmadın"
"Fotoğraflar vardı çünki dün o adamın kim olduğunu araştırıyordum. Dibime kadar girmişti çünki merdivenlerden az kalsın düşecekken tutup çekmişti. Son olarak işi kabul ettim çünki bu bizimde işimiz ve ayrıca..."
"Ayrıca nee?"
"Aslında o gece ben olmamalıymışım"
"Nasıl yani? Seri doğru dürüst söylesene"
"Yani başka birinin olması gerekiyormuş. Sadece beni onunla karıştırmış. Yani kasıtlı olarak yapmamış güya"
"Peki bunları nerden biliyorsun"
"Şeyy..."
"Ney?"
"Bana mesaj atmıştı. Ayrıca çiçekleri yollayanda oymuş"
"Hah iyiki çöpe atmışım. Bir dakika Seri sana mesaj atmış ve sen bunu şimdi mi söylüyorsun?"
"Yaa zaten dün oldu numaramı da nasıl bulmuş bilmiyorum. Söyleyecektim"
"Seri?"
"Hmm"
"Kırgınlığın geçtimi?"
"Bi düşüneyim? Sanırım"
Kapımız çaldığında hemen önümüze döndük hemşireyle dedemdi.
"Haydi bakalım çocuklar eve gitme zamanı"
~
İşlemleri halledip eve gelmiştik fakat dedeme açıklama yapmak zorundaydım çünki Seri benimle kalıyordu. Şimdi muhakkak soru yağmuruna tutacak. Aslında onu sevmiş gibi görünüyor.
İkimizde koltuğa dedemde karşımıza oturmuştu.
"Önce ben tanıtayım kendimi değilmi oğlum öyle ayak üstü olmadı.
Ben Park Kyungmin Jiminin dedesi ayrıca şirrketin patronuyum""Memnun oldum efendim ben Kim Seri Bay Parkın çalışanıyım"
Çok utandığı anlaşılıyordu her halinden."Dede aslında kendisi KSW şirketin eski yöneticisi fakat bazı şeyler oldu"
"O zaman Bay Kim'in kızısınız değilmi Bayan Seri?"
"Evet öyleyim"
"Belkide bana kırılacaksın ama babanı hiç sevmiyorum"
"Aslında hiç kırılmadım artık ben baba bile diyemiyorum"
"Ah demek çok ciddi konular var. Ama benim dinlenmem gerek. Önce banyo yapmalıyım bana gösterirmisin"
"Ahh tabiki buyrun lütfen"
Bir süre sonra Seri yanıma gelmişti.
"Seri bu çanta ne?""Jimin deden burda ve benim bir çalışan olarak burda kalmam doğru değil"
"Sen delirdinmi daha dedemle konuşacağım. Hemen çantanı bırak gel. Hem açım ben"
"Ne konuşacaksın. Sevgiliyiz falanmı hayır şimdi deden neler düşünür olmaz"
"Yah neden yine inatlaşıyorsunki. Bak daha yeni kendime geldim. Yinemi kötü olmamı istiyorsun"
"Tamam tamam" diyerek yanıma oturmuştu.
"Ne bakıyorsun Seri"
"Hiç böyle huysuzken çok tatlı oluyorsun. Bu arada sana dağınık saçın çok yakıştığını söylemişmiydim"
"Şuanda hiç iyi görünmüyorum hiç komik değil zaten kaç saattir bir şeyler yemiyorum o yüzden uzak dur"
"Hey neden uzak durayımki?"
"Eğer durmayacaksan önce ağız ferahlatıcı falan vermen gerekiyor kullanmam için"
"Yah Jimin sen gerçekten delisin. Bunun içinmi söyleniyorsun. Hem umrumda değil"
Bana doğru uzanarak karışık saçımı eliyle düzeltdi.
"Seri dudaklarım çatlamışmı acıyor""Hıhı kurumuşlar" yaklaşarak dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı ve dudaklarımı ıslatmak için dilini kullanmıştı. Sonra yine öpücük bırakıp geri çekildi"
"Sen gerçekten..."
"Ben gerçekten ne Jimin..."
"Muhteşemsin"
"Ne alaka.."
"Öylesin işte bir sebep olmasına gerek yokki. Her şeyinle muhteşemsin"
"Tamam tamam ben gideyimde yemek yapmam gerek"
Seri mutfaktayken dedem gelmişti. İşte konuşma zamanı. Bir şeyler kararlaştırmış. Zaten ona olan sevgim intikamımı yatıştırmıştı.
"Oğlum biraz konuşmaya ne dersin?"
"Biliyorum dede bende seninle konuşacaktım zaten"
"Her halde kız arkadaşınla ilgili değilmi çünki sadece çalışanın olmadığı belli. Hatta sadece kız arkadaşda değil"
"Çok doğru dede o benim için çok değerli"
"Peki senin için çok değerli olan bayan tam olarak neyin oluyor"
"Şu an için sevgilim ama bir hafta içinde nişanlım olacağına eminin"
Ooo demek nişan var?
Dedemizde pek bi açıksözlü
Tatlışlarım benim umarım beğenmişsinizdir
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...