İyi okumalar tatlışlarım
Hah ne söylüyor. Geeçekten videoda o kadar anlattıklarımdan sonra hala neden bahsediyor.
"Sen delirmişsin. İstediğim yere giderim ne yaparsan yap"
"Demek öyle o zaman kendin bilirsin. Ne düşünüyorsun eğer o geceki fotoğrafları kullanırsam gazetede çıkan haberlerinden sonra her hangi bir yerde çalışa bilecekmisin. Kimse seni işe almaz"
"O geceki fotoğraflarmı yoksa sahte yalandan ben baygınken çektiğin fotoğraflarmı?"
"Ne fark eder sahte veya gerçek olmasını bilmelerine gerek olmayacak bence"
"Bu ahmak sözleşmeyi sürdürmeye devam edeceksin yani"
"Evet"
"Peki neden? İntikamını almadınmı?"
"Bu seni ilgilendirmez"
"Ooo Bay Park cevap bulamadı. Hmm"
Yaklaşarak parmaklarımı yüzünde gezdirerek arsızca sırıtarak kulağına yaklaşarak fısıldadım
"Hmm yoksa....
Bana gerçekten aşıkmı oldun?"
Ardından kahkaha atmıştım.Jimin kaskatı kesilmiş ne olduğunu çözmeye çalışıyordu.
Bunu sen istedin Jimin artık eski Seriyi göremeyeceksin. Gerçekten yaptığım ve söylediğim şey karşısında şaşırmıştı.
"Demek birlikte çalışmaya devam edeceğiz. O zaman eve gidip işe uygun bir şeyler giyinmeliyim değilmi?"
Bir anda gözlerini üstüme dikti. İşte öyle olursun. Normalde giydiğim kıyafetlere söylenirdi. Şimdi giydiğim daha kısaydı. Şimdide söylen göreyim.
(Bu arada hatırlatayım Seri bunu giyinmişti)
Saçımı savurarak diğerlerinin yanına gittim.
Yg: Seri yine ne dedi sana?
S: Bir haberim var. Sizin için iyimi kötümü bilmiyorum?
WB:Neymiş söyle haydi.
S: Hiç bir yere gitmiyorum ama Jiminle çalışmaya devam edeceğim.
Ej: Sen delirmiş olmalısın. Gitme ama bu adamla da çalışma.
S: Endişelenme Eunji bana hiç bir şey olmayacak aksine daha iyi olacağım. Emin ol
Yg: Eminmisin Seri iyi olacağına?
S: Hiç olmadığım kadar. Ama şimdi eve gitmeliyim üstümü değiştireyim.
O sırada şirkete tüm asaletiyle siyah takım elbisesiyle Namjoon girmişti.
Tabii kızlarında dibi düşmüştü.İlerlerken birden duraksayarak gözlüğünü çıkararak bizim tarafa baktı ve bize taraf geldi.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...