(Medyadaki şarkıyla okuya bilirsiniz/ J2-umbrella)İyi okumalar tatlışlarım
Günlüğü yerden alarak tekrar koltuğa oturdum. Vee günlüğü açıp okumaya başladım. İlk tarih bundan 6 yıl önceyi gösteriyordu.
"Merhaba anne ve minjoo anne beni duyuyormusunuz. Sizin için bu günlüyü yazmaya başladım belki bir umut beni duyarsınız diye.
İyimisiniz? Beni göre biliyormusunuz. Ben hiç iyi değilim. Sizi çok özlüyorum. Sizi 1 hafta önce kaybettim ve hala bir kabusmuş gibi geliyor. Sizi bir daha göremeyecekmiyim"
Sayfalara hızla bakmaya çalışıyordum. 1 haftada bir yazmıştı. Zamanla hastanede olduğu zamanlar çektiği acılardan. Babasının ona tokat atmasından her şeyden bahs etmişti.
Ortak olan tek şey vardı o da annemle ve kendi annesiyle konuşuyormuş gibi yazması.
Biraz baktıktan sonra artık benimle tanıştıktan sonraki zamanlara ait yazılar vardı
"Minjoo anne sence ona inanmalımıyım. Ona güvenebilirmiyim?
......
Anne ben ona aşık oluyorum sanırım. Bu çok garip ondan nefret ederken onu seviyorum. Çok farklıı....
.........
Anne bana garip davranıyor sanki beni seviyormuş gibi ama kısa sonra öyle bir şey söylüyorki herşeyi alt üst ediyor.
.......
Üzgünüm minjoo anne ona inanmıştım ama o beni yarı yolda bıraktı. Bana söylediği şeyler çok ağırdı. Üstelik ben ona inanmıştım ilkimi onunla yaşamıştım.
........
Ondan uzak durmaya çalışıyorum ama olmuyor. Bir türlü beni kendine çekiyor.
.....
Minjoo anne bu gün benim önümde ağladı. İnanmadığım o adam benim için kendini cezalandırmak istemişti. O benim için ağlamıştı.
.....
Anne sanırım herşeyin bir açıklaması varmış onunla şimdi çok iyiyiz hatta nişanımız olacak. Geeçekten ne kadar mutlu olduğumu göre biliyormusunuz"
Okumaya devam ettikçe kalbim sıkışıyordu. Ona yaptıklarım film şeriti gibi gözümün önünden geçmişti.
"Minjoo anne ağlıyorum. Görüyorsun değilmi. O..... o senin oğlunmuş. Beni bu hale getiren o insan benim için en değerli insanın oğluymuş.
Üzgünüm Minjoo anne affet beni. Seni dinlemediğim için üzgünüm.
Bana hep derdin yaa herkese çok çabuk güveniyorsun yapma diye. Üzgünüm yine yaptım ve ona güvenmekte çok aceleci davrandım.
Belkide suçum yoktu ama inanmamalıydım.
Hatırlıyormusun minjoo anne bana dediğin çok güzel bir söz vardı. O zamanlar belkide anlamamıştım ama şimdi çok iyi anlıyorum.
Hani demiştin yaa bıraktığında sana acı verecek kadar hiçbirşeyi sahiplenme.
Ben onu çokmu sahiplenmiştim anne? Kendimi ona ait hiss etmiştim. Onun her zaman benim olacağına inanmıştım. Çünki bana bende seninim demişti.
Üzgünüm anne ne diye bilirimki çok aptalım tüm yalanlara kanacak bir aptal. Ama üzgünüm anne artık eskisi gibi olamayacağım.
Size söz vermiştim iyi olacağıma dair. Bir süre tutmuştum sözümü ama artık yapamıyorum.
Ben değişiyorum. Hemde kendim bile istemeden.
Özür dilerim anne. Özür dilerim Minjoo anne. Beni affedin eskisi gibi olmadığım için. Eskisi gibi herşeye gülemediğim için affedin beni..
Son olarak Minjoo anne sakın sana kırgın olduğumu düşünme. Asla onun yüzünden sana kırılmam. Sende sakın ona kırılma. Onu çok sevdiğini biliyorum. O senin oğlun. Senden geriye kalan tek parça.
Veee o parçanın hep benim yanımda olmasını isterdim ama olmadı. Ona kötü şeyler dilemiyorum mutlu olsun. Benimle olmadan bile."
Kısa kısa okumuştum her sayfayı ve en son yazdığı sayfa buydu demekki yazmayı durdurmuştu.
GELECEK BÖLÜM⬇️
S: Ne? Yani o yangını kimin yaptığını buldunmu?
H: Evet Seri yüzü apaçık ortada ama tanımıyorum.
Tatlışlarım umarım beğenirsiniz💋
Hoşçakayyyy
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...