Tatlış dedemizin olduğu bir bölüm.
İyi okumalar tatlışlarım.♥️Jimin dışardan bir şeyler söylemişti ve bir güzel afiyetle yemiştik
Artık saat geç olduğu için Jimin'in dedesi için oda hazırlamıştım.
Bay Park odasına yerleştikten sonra bende Jiminin yanına inmiştim.
"Seri seninle bir şey konuşmak istiyorum"
"Tamam konuşalım"
"Böyle direk söyleyeceğim ama"
"Peki"
"Nişanlanalıım"
"Ne?"
"Nişanlanalım işte. Ben ilişkimizin ciddi bir ismi olmasını istiyorum"
"Jimin ben isterim fakat bunda dedenin bir zorlaması falan yok değilmi?"
"Hayır Seri kendim istiyorum artık bence olması gerek kabul ediyormusun"
"Tabii ki" diyerek sarılmıştım.
"O zaman ben şirkettekilere söyleyeceğim hemde işlerle bir hafta uğraşmayalım"
"Bir hafta neden"
"Eee bir hafta sonra nişanlanalım"
"Sen eminmisin Jimin"
"Evet"
"Peki o zaman sonuçta patron olan sensin. Senin için bilmeleri sorun değilse benim içinde değildir"
"O zaman uyuyalım Seri"
Kafasına vurarak itmiştim.
"Deden evde buda o demek oluyor ki herkes kendi odasında uyuyacak""Yaa dedem zaten uyuyor. Ruhu bile duymaz"
"Olmaz dedim yaa haydi iyi geceler"
"Tamam sanada Bayan inatçı Seri"
"Bay herşeye meraklı Jimin"
~
Sabah çalar saatin sesiyle uyandım. Gerçekten çok sinir bozucu birşey ama bu gün çabuk kalkmalıyım ki güzel bir kahvaltı hazırlayayım. Hem geçen Jimin beğenmişti o zaman dedeside sever değilmi?
Hemen uyanıp hazırlanıp aşağıya indim.
(Çantanın ve ayakkabının olmadığını hayal edin)
Hızla asağı inip kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum. Fazla ses çıkarmamaya özen gösteriyordum.
Bir saat sonra sonunda bitirmiştim.
Bir kaç dakika sonra ikiside aşağı inmişti.
"Günaydın efendim. Günaydın Jimin yani Bay Park"
Ne diyeceğimi şaşırdım artık.
"Günaydın kızım"
"Günaydın Seri""Yukarıdayken çok güzel kokular geldi Seri yoksa geçenki kahvaltıdanmı yaptın"
Başımı hayır anlamında salladım.
"Hayır daha iyisini yaptım. Haydi gelin"
Hepimiz masaya geçip oturduk. Jiminin dedesi söze başlamıştı.
"Kızım bana bundan sonra sende dede diye bilirsin. Benim kızım sayılırsın zaten Jimine de babasından çok ben baktım. O da oğlum sayılır. Dün bana seninle konuşacağını söylemişti. Peki cevabın ne"Ah böyle sorulurmu ne diyeyim şimdi ben.
Utandığım için başımı eğmiştim.
"Yah Jimin epey utangaç çıktı bizim kız. Senin aksine"
"Dede benim neyim varmış. Hem kararımızı verdik yani Serinin cevabı olumlu"
"Tamam çok iyi haydi o zaman kahvaltı yapalım. Bak ne güzel sofra hazırlamış. Çok becerikli aynı zamanda"
"Tabiiki öyle kimin nişanlısı dedeciğim"
Yah bu çocuğun derdi ne. Domatese döndüm burda.
Yemeklerimizi afiyetle yedikten sonra herkes kalkmıştı. Bende sofrayı toplayıp bulaşıkları yıkamaya koyuldum.
Bir süre sonra arkamda hareketlili hissettiğimde dönmek istedim ama olmadı. Jimin arkadan her iki tarafımdan kollarını geçirerek ellerini tezgah yaslamıştı. Tabii bende tezgahla arasında sıkışığ kalmıştım.
"Jimin ne yapıyorsun acaba. Bulaşık yıkıyorum şurada"
"Dah bi şey yapmadım Seri"
Ve uslu durmayan bir Jimin😁
Kızımızda nişanı kabul etti. Mutlu olun çocuklar.😅Umarım beğenirsiniz tatlışlarım.
Hoşçakayyy🤗🤗🤗
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...