♡36 Bölüm♡

6.7K 490 91
                                    

İşte sevimli bir bölüm iyi okumalar tatlışlarım

Jimin hemen üzerimden uflayarak kalkmıştı. Bende üzerime çeki düzen verib tekrar geceliğin önünü kapatmıştım.

Jimin kapıyı açar açmaz Yoongi içeri dalmıştı.
"Yah siz bir kaç gündür nerdesiniz her kes sizi bekliyo-"

Bir an beni öyle gördüğünde sözü yarım kalmıştı. Jimin hemen hızla gelip önüme geçmişti.

"Sen ne diye içeriye öylece dalıyorsunki?"

Bir dakika şuanda Jiminin üstünde bir şey yoktu. Kahretsin bende bu halde. Ne diye akşam doğru dürüst pijama giymemiştimki?

Yoongi  "Şey ben.. yani biz sizi çok merak ettik. Kaç gündür ortalarda yoktunuz. Bir şey olmuş diye korktuk. Geçen Seri gelip çok çabuk gitmiş" diyerek hafifce yüzünü başka tarafa çevirmişti.

"Peki anladım bu gün geliceğiz. Endişelenmeyin Seride bende iyiyiz. Hem bu gün iş görüşmesi vardı değilmi?"

"Ah evet Jimin gecikmezseniz iyi olur çok önemli"

Tam arkasını dönüp gidecekken tekrar devam etmişti. "Bu arada iyi ve mutlu olduğunuza sevindim. Onu üzme Park Jimin"

Hızla kapıyı çarpıp çıkmıştı.

"Hey sanırım her şeyi anladı Seri"

"Ve sende buna gülüyormusun?"

"Açıkçası ben sevindim"

"Neden peki Bay herşeyi bilmiş Jimin"

"Çünki artık senin bana ait olduğunu biliyor o yüzden"

Tam ağzımı açacaktımki parmağıyla yine sözümü kesmişti.

"Sen söylemeden ben söyleyeyim Seri
Hani bir keresinde demiştin yaa 'insan benimsin demeden önce seninin diyebilmeli'. İşte ben seninim Seri.

Söylediği şeyle ağzım açık kalmıştı bir kere ona böyle bir şey yazmıştım ve o bunu unutmamış.

Parmağını dudağımdan çekerek burnuna minik bir öpücük bırakıp bekledim.

"Hey buda neydi şimdi. Neden burnumu öptünki Seri?"

"1. Bir daha o kadar içme her ne olursa olsun.
2. Sakın kendine zarar vermeye kalkma
3. Kesinlikle ağlama
4. Sorunun cevabı. Benim değilmisin istediğim yerden öperim"

Kollarımı önümde birleştirmiştim.

"Demek öyle Bayan çok bilmiş Seri"

"Evet öyle"

"O zaman....."

Amanın şimdi sıçtın Seri acaba ne söyleyecek.

"Hani dilimi sevmiştin ya dilimi öp"

Gülmüştüm "Yah o nasıl şey dilini nasıl öpücem?"

"Bilmem orasınıda sen düşün haydi bakalım. Eğer az önce söylediğin şartları kabul etmemi istiyorsan"

"Ahh tamam peki"

Görürsün sen şimdi

Dilini çıkararak bekliyordu.
"Haydisene iğreniyormusun ?"

Bu çocuk gerçekten deli. Zaten dili dışarda olduğu için zorla konuşuyordu. Çok komikti. Ama bir o kadarda sexy.

"İğrenmiyorum tabiiki"

"Göster o zaman"

Asla iğrenmiyordum . O yüzden öpmek yerine daha başka fikrim vardı.

Elimi yanaklarından tutarak sıkıca kendime çekip dilini dudaklarım arasına alarak emmeye başladım. Bir süre devam etmiştim. Adeta vakumlamıştım. Durduğumda beni sıkıca belimden tutup duvara yaslamıştı.
Bende dilimi serbest bırakmıştım.

"Bundan sonra kaçışın yok Seri. Bunu her öpüştüğümüzde yapmanı istiyorum."

Al işte bağımlı olacak şimdi zaten öpüştüğümüzde dilini fazlasıyla kullanıyordu ama bu daha farklıydı.

"Peki diyerek baştan çıkarıcı bir şekilde gözlerine baktım"

"Hey bana böyle bakma. Şimdi zamanımız yok işe gitmemiz gerekiyor"

"Ben bie şey yapmadımki. Gidelim. Ha bu arada"
Geri dönerek bir elimi omzuna koyarak parmak uçlarıma kalkıp dilimi yanağında gezdireeek yani nazik bir şekilde yanağını yalayarak geri çekildim. Kedi misali yani.

"Buda kediciğin vedası olsun" demiştim sesimi daha da ince çıkararak.

Hemen geri çekilip baktığımda

"Buraya gelsene sen işe gitmesekde olur" diyerek bana taraf hızlı adımlar atan Jimin vardı

Hızla merdivenleri çıkarak odaya girip kapıyı kilitledim.

"Hey Seri aç bak gerçekten bir şey yapmayacağım"

Tabi tabi bende yedim

"Git giyin az vaktimiz var. Hem zaten Yoongiyede bu halde yakalandık. Giydiklerimize bak senin üstünde bir şey yok"

"Ah Seri zaten üstümde bir şey olsaydıda anlayacaktı. Boynundan haberin varmı"

Ne varmış boynumda. Hızla aynanın önüne geçip baktım.

Tabiikide Bay Parka ait morluklar.

Kapının dışından seslenmişti
"Nasıl güzeller öğle değilmi?"

"Yah nesi güzel mos mor yapmışsın tüm boynumu"

"Alış o zaman boynunu çok seviyorum"

"Herneyse beni utandırmayı kesip gidip giyinmelisin"

Vee yine tam zamanında gelen swag Yoongi.
Hahaha bayağı ponçirik bir bölüm oldu. Yazarın hikayedeki fantazileri nirvanaya ulaştı( tabii ki o kadarda değil)😂.
Seriyede bak sen hele hiçde uslu durmuyo'kedi vedasıymış'😅


VOTE ve yorumlarınızı bekliyom😚

Hoşçakayyyyy🤗🤗

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now