Darararam..... 7 bölüm geldi.
Hafif SMUT içeren ve Romanik bir bölüm oldu.
Yazar sonlara doğru romantik olmaya karar verdi.İyi okumalarrrrr....
Ben her gün yeni bir şeyle uğraşırken birde iş gezisine çıkacağımız ortaya çıktı. Bir bu eksikti. Deniz sahili gibi bir yere gitmek istiyorlarmış bey efendi. İşte bununla ben ilgilenemem çünki Koreden başka bir yeri tanımıyordum. Birazda Amerikada yaşamıştım daha önce
Jiminin odasının kapısına geldiğimde mecburda olsam onunla konuşmalıydım. Kapıyı çalıp içeri geçtim.
"Bay Park asistanınız istediğiniz gibi bir yer bulmuş. Biletler, her şey hazır 2 güne gidebilirsiniz""Gidebilirsiniz derken sen gelmiyormusun?"
"Bende gideceğim ama ben sizi pek ilgilendirdiğimi düşünmüyorum. O yüzden söylemedim"
"Nerden biliyorsun?" Demişti hafifçe başını yazdığı dosyadan kaldırarak
"Neyi nerden biliyorum?"
"Senin hakkında olan şeylerin beni ilgilendirmediğini"
"Hah" diyerek nefesimi dışarı verip alaycı bir gülüş sunmuştum.
"Benim şimdi gitmem gerek Bay Park söylemek isteyeceğiniz başka bir şey yoksa..."
"Çıka bilirsin...
Ha bu arada valizini hazırla.
Bizimle gideceksin"Ne diyebilirimki adam bana kafayı takmış. Yapacak bir şey yok. "Pek~i" diyerek odadan çıkacaktımki....
" Seri yanına kalın bir şeylerde al oralar akşam soğuk olur"
Aman nasılda etkilendim. Güya beni düşünüyor. Hiç bir şey demeden odadan çıktım
Odama giderek telefonumu aldım. Yine bir şeyler paylaşmak istiyordum.
Paylaşımımı yapıp telefonu bir kenara bıraktım. Bu sefer yorumları dikkatlice okuyacaktım. İşimi halledip iş gezisi için gideceğimiz yere baktım. Çok güzel bir yerdi.
Bir süre sonra gelen bildirim seslerini merak edip yeniden telefonumu kurcalamaya başladım. Tabii ki yorumları cevaplamayıda unutmamıştım.
<<<<>>>>
Beğenenler ParkJimin ve diğer486 kişi
417yorumKimSeri: Limonumla mağaza keyfi. Beni yine alışveriş arabasında taşırmısın limonum?
Serifan:Yahhh <3 sanırım bu sıralar hep aktiv olucak. Çok mutluyum. Yeni paylaşımlar.
➡️MLovers: Bence sen en iyisi bu kızla tanış, belki arkadaş olursunuz.
➡️Serifan:Keşkee....
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...