♡34 Bölüm♡

7.3K 521 99
                                    

Yaaa birazda araları iyi olsun değilmi?

İyi okumalar tatlışlarım

Seri

"Beni neden sevmiyorsun Jimin?

Yada seviyorsan neden söyleyemiyorsun?

Seni benden uzaklaştıran şey ne?

Aramızdaki duvar ne?"

"Şşşşşş sakin ol Seri bu sorularını cevaplayamam belki ama seni asla bırakmam, sakın sende beni bırakıp gitme tamam mı?"

"Hey nereye gidiyorsun peki?"

"Uyanmalısın Seri. Uykudasın"

"Hıh ne?"

Gözlerimi usulca araladığımda onun odasında uyuduğumu gördüm. Ne yani rüyamıydı? Sanırım onun güzel kokusuyla uyumanın etkisiydi.

Başımı hafifçe kaldırıp saate baktım. Normalde kalktığım zamandan erkendi. Kalkıp kalkmamak arasında savaş verdikten sonra geri uzandım.

Ve ani refleks olarak yastığını koklamaya başladım. Onun gibi kokuyordu. Yanımda o varmış gibi hissettiriyordu. Derin bir nefes daha alıp gözlerimi usulca kapadım ve gezideki o gece bir birimize sım sıkı sarılıp uyuduğumuz o gece aklıma geldi.

Onun başı göğsümdeyken saçlarını kokladığım o an gözümün önünden geçmişti.

Heyyy sakın yumuşama ona karşı. Dün söylediği o güzel şeylere kanma. Bu defa seni kandırmasına izin verme Seri. Bu defa güvenme.

Uyuyamayacağımı anlayıp sonunda yerimden kalktım.

Akşam kalkıp üzerime bir şeyler giyinmişim iyiki. O kadar dalgındım ki ne giydiğimi bile hatırlamıyordum. Yani giymeseymişimde iyiyniş. Bu ne lan giymişim böyle.

İyi en azından havluyla yatmaktan iyidir

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

İyi en azından havluyla yatmaktan iyidir.

Saate tekrar bakıp çabuk olduğundan emin olduktan sonra yavaşça kapının kolunu çevirdim. Çıplak ayaklarımla parmak uçlarımda sakin sakin merdivenleri inmeye başladım.

Salona indiğimde gözüm koltukta uyanık halde olan Jimini bulmuştu. Sırtı bana dönüktü ama neden bu saatte uyanmış ki?

Öne doğru bir kaç adım atarak koltuğun önüne geçtim. Ben ona o da bana şaşkınca bakıyordu. Hemen önümü hızla kapadım. Kahretsin unuttum. Ama benim şaşkınca bakmamın sebebi önümde kızarmış gözlerle dünki kıyafetiyle duran Jimin yüzündendi. Ne yani uyumamışmıydı? Üstelik masanın üzerinde bir sürü bitmiş içki şişesi vardı.

Hemen koltuğa yanına oturdum. Birde gözlerini üzerimden çekse iyi olacak. İyiki oturduğum zaman suratıma bakıyordu.

"Sen delirdinmi bu kadar içilirmi?"

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now