Bildiğiniz gibi bu kısımlarda yetişkiniçerik mevcuttur. Rahatsız olanlar ve yaşı küçük olanlar bu kısımları atlasın
Bir anda hamle yapıp bıçağı almaya çalıştığında kendim bıçağı bir kenara fırlattım.
Ne olduğunu anlamamış gibi bakarken hızla üstümden iterek sırt üstü yatağa düşmesini sağlayıp üzerine çıktım.
"Seri sen..."
Karnının üzerinden yavaşça kayarak bacaklarına oturdum.
"Şimdi bıraksana beni Jiminie"
Gülerek konuşmuştum. Oysa şaşkınlıkla beni izliyordu.Elimi uzatarak eşofmanını bir çırpıda indirerek çıkarıp bir kenara fırlattım.
Kalkmaya çalıştığı sırada hızlı davranıp tekrar üzerine oturdum ama bu sefer erkekliğinin üzerine oturmuştum.(😶😶😶😶)
Aradaki bez parçası bile onu hissetmeme mani değildi.
Hiçbirşey yapmıyordu.
Eğilerek yüzüne yaklaştım. Gözlerimin içine bakıyordu.
"Jimin... çokmu etkilendin?"
Gülümsüyerek söylediğim şeye karşı dahada şaşkınlaşmış, gözlerini kaçırmıştı.Tekrardan doğrularak üzerindeki yerime dahada yerleştim.
Bana acı çeker gibi bakıyordu.
Elimi tişörtünün içine sokarak üstünde sürtünmeye başladım.
Jiminse şimdiden sertleşmişti. Yani bir aydır birlikte olmamıştık.
Her hareketimde kendini zor tutsada başaramamış ve inlemeye başlamıştı.
Erkeksi inlemeleri bana ayrı bir zevk verip hızlanmama neden olmuştu.
"Ahhh Seri lütfen..."
Bir anda belimden tutarak kendiyle birlikte çekerek yarı oturur pozisyonda yatak başlığına yaslanmıştı.
"Ihmmm Seri"
"Söyle...."
Gülmüştü. Zaten zorlanarak konuşuyordu.
"Seri ahmmm devam et"
Elini bacaklarımdan kalçalarıma götürerek beni dahada kendine bastırmıştı.
Tanrım..sanki aradaki engelleri yoka sayıyordu.
"Bu kadar yeterli"
Tişörtünün eteğiini iki taraftan kavrayarak çıkarıp bir tarafa atmıştım.
Yacaşça üzerinden kalkarak üzerime giydiğim şeyi çıkardım. Sadece dudağını ısrarak izliyordu.
"Devam et güzelim"
Gülümseyerek söylediği şeye karşılık çok yavaş hareket ederek sütyenimin kopçasını açarak yatağın üzerine bıraktım.
Tekrar yaklaşıp üzerine oturmuştum.
"Diğerini senin çıkarmanı istiyorum Jimin"
Ben ne olduğunu anlamadan beni kendine çekerek sıkıca sarılmıştı.
"Seri üzülmeni istemiyorum. Seni seviyorum ama seni bırakmak zorunda olduğumu biliyorsun. Böylece dahada üzüleceksin"
"Öylemi. O zaman bırak orasını ben düşüneyim. Eğer istersen şu anda bile gidebilirsin Jimin"
Hiçbirşey söylememişti.
"Bende öyle düşünmüştüm"
Artık dayanamamıştım. Üzerindeki hareketime devam ederek dudaklarımı boynuna dokundurdum. Parmaklarının belimi okşaması ayrı bir huylandırmıştı.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...