"Anlamadınmı diyorumki o zaman her ne yaptıysan şimdi yine yap"
Üzerimden doğrulmuştu.
Gerçekten hiç bir şey anlamadımı? Gidecekmi?
Ben tam kalkacakken gömleğini açıp bir kenara fırlatarak tekrar üstüme yönelmişti. Tabii ki o güzel kaslarını sunmuştu bana.
"Seri şu iş kıyafetlerinden kurtulmaya ne dersin"
Olumlu anlamda kafamı salladığımda saniyeler içinde bluzum yeri boylamıştı.
Jimin gözlerini bir süre üzerimde gezdirmişti. Tam beni öpecekken bir anda kapı çaldı.(Hay şu kspının😅)
İkimizde şaşkınca bir birimize baka kalmıştık. Hemen üzerimden kalkıp gömleğini bana verdi
"Bunu giymen daha kısa sürer"
Hemen gömleği giyindim. Oysa bir şey giyinmemişti.Kapıdaki her kimdiyse biraz geç gitsek kapıyı kıracaktı. Jimin hızla gidip kapıyı açtı.
"Affedersiniz Kim Seri burdamı yaşıyor?"
Adımı duyduğum için bende gittim.
Adamda doğal olarsk bir bana bir Jimine bakıyordu. Çünki onun üstünde bir şey yoktu bense onun gömleğini giyiyordum. Neden hep böyle zamanlarda kapı çalmak zorundaydı ki?"Bayan Seri bu çiçekler size"
Jiminle ikimizde garip garip çiçeklere baktık.
"Lütfen burayı imzalayın"
"Peki"
~
Bir süredir çiçeyi masaya koymuş üzerinde not veya benzeri bir şey arıyordum.
"Bak Seri eğer bu çiçekleri Yoongi yada Woo Bin gönderdiyse çiçekleri onlara yedireceğim. Abarttılar artık"
"Tamam dur sinirlenme hemen sorarım şimdi"
Yoongiden de Woo Binden de olumsuz yanıt gelmişti. Peki o zaman kim göndermişti bunları. Bu evin adresini başka kim bilebilirdi? Dahada önemlisi benim Jiminle yaşadığımı kim bilebilirdi?
Ben düşünürken Jimin çiçekleri masadan alarak dışarı çıkmıştı. Bende peşinden gittim.
"Hey aklında ne var?"
Sorumla çiçekler çöp kutusunu boylamıştı.
"Tamam aklında ne olduğunu anladım. Ama üşüyeceksin eve geçte üstüne bir şeyler giy"
İçeri girer girmez kolumdan çekiştirmişti
"Haydi uyuyalım"Kendimi bir anda Jiminin odasında bulmuştum.
"Seri böylemi uyuyacaksın?"Jimin kendini yatağa atmış ellerini başının arkasına koymuş beni izliyordu.
Zaten şu an üstümde olan gömleği uzundu. Yani uzundan kastım mini elbise gibi olması. O yüzden eteğimin fermuarını açarak yere düşmesine izin verdim.
Jimin de çok sevmiş gibi izliyordu.
"Eee gömlek peki?""Çok beklersin onu çıkarmayacağım"
Gidip yanına yatağın diğer tarafına uzandım. Benim uzanmamla Jimin kalkmıştı. Kemerini çıkarmaya başladı an gözümü kapamıştım
" Yah ne yapıyorsun?"
Biliyor biliyorum bu sefer olmadı ama gelicek bölüm kesin SMUT.
Tatlışlarım beğenmişsinizdir umarım
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...