♡48 Bölüm♡

4.5K 352 64
                                    

Hadi bakalım kadroya yeni biri katılacak.

Hayırlı uğurlu olsun😅

İyi okumalar tatlışlarım.

Seri
Gözlerimi garip hastane kokusuyla açtığımda kolumda bir acı hissetmiştim. Tanrım serum. Bir anda olanları hatırladım. Olamaz Jimin. Hafif yatakta doğruldum. Kapının önüne baktığımda Yoongi babam Hayoung ve Woo Bin vardı.
Beni gördüğü için Yoongi hemen içeri gelmişti.

"Seri kalkmamalısın serum var biraz bekle"

"Hangi odada iyimi?"

"Seri sana dinlenmelisin dedim"
Bağırarak konuşmuştum

"O iyimi ve nerde Yoongi iyi olmamı istiyorsan söyle"

"206 odada ben gittiğimde uyanmamıştı"
Uyanmamışmıydı? Yani iyi değilmiydi?

Yoonginin başka tarafa bakmasını fırsat bilip hemen serumu çıkartarak koşmaya başladım. Tabii babamlar ve hemşirelerde peşimden. Beni yakalamamları için elimden geldiği kadar hızlı koşmaya çalışıyordum. Halsizdim ama onun iyi olduğuna emin olmadan duramazdum. Yoksa ona bir şeymi olmuştu benden saklıyorlardı. Göz yaşlarımı çocuk gibi elimin tersiyle silerek koşmaya devam ettim. Oda 206 gördüğümde....

Jimin
Başıma giren sızıyla gözlerimi açtıım. Yanımda biri vardı çok tanıdıktı ama gözlerim buğulu görüyordu. Kendimi topladım ve iyice odaklandım...
DEDE?....

"Nasılsın oğlum?"

"İyiyimde dede senin burda ne işin var? Senimi arayıp söylediler? Kaç defa söyledim böyle şeylerde seni telaşlandırmamalarını"

"Hayır oğlum ben zaten gelmiştim. Hatta sen kötüleşdiğinde ordaydım . Çok korktum"

"Endişelenme dede iyiyim"

"Aslında benden daha çok korkan biri vardı"

"Nasıl kimdi? Ve sen nasıl gördün?"

"Ben tam uzaktan seni görüp geliyordum ki. Bir anda düştün o sırada yanında bir kız vardı ve hemen yanına koştu. Tabii ben seni o halde gördüğüm için kötü olmuştum sana taraf gelemiyordum. Ama olanları görmeliydin sanki film sahnesiydi"

"Nasıl yani dede ne oldu?"

"Yanındaki kız seni öyle görünce bir an dizlerinin üzerine düşmüştü. Seni uyandırmaya çalışıyordu. Hızla seninle konuşuyordu. 'Lütfen gözlerini aç' gibi.Bende iaşkınca izliyordum tabii.Sanırım nabzına bakmıştı. Hafif geri çekilerek kalp masajı yaptı ama faydası olmamıştıki ağlayarak konuşmaya başlamıştı. Herkes şaşkınca izliyordu ama onun kimse umrunda değildi. Ağlayarak seninle konuşuyordu. Arkadan biri kaldırmaya geldiğinde bağırarak geri çevirmişti. Seni bırakmak istemiyordu sıkıca ellerini tutmuştu. Sonra kulağına bir şey fısıldadı ve uzaktan bile iyi olmadığı anlaşılıyordu. Çok zor nefes alıyordu sanki. Sonra elini sıkıca tuttu ve bir anda üzerine yığıldı. Bir film sahnesi gibiydi elleriniz kenetli onun başı göğsündeyken.
Fakat kızın ismii... seslenmiştiler ama hatırlam-"

"Serimi?"

"Ah evet doğru Seri"

Hemen yatakta hafif doğruldum
"Dede o iyimi peki haberin varmı? Dede söylesene"

"Oğlum az önce gitmiştim hala uyanmamıştı doktorlar zaten nefes sorunu şok gibi bir sürü şey söylediler"

Tam serumu çıkarıp kalkacaktımki bir anda bağırışlar duydum.

"Seri" diye sesleniyorlardı yoksa ona bir şeymi olmuştu? O anda kapım kırılacak gibi açılmış ve içeri hastane kıyafetinde bile hala güzel görünen Seri girmişti.

O anki endişemin bir anda mutluluğa nasıl karıştığını anlatamam. Beni gördüğünde bir anda duraksamıştı sonra hızla koşarak bana doğru geldi ve birden boynuma sıkıca sarıldı. İç çekişinden ağladığını anlıyordum. Kolumda serum olduğu için ve kıpırdayamayacak kadar halsiz olduğum için sarılamıyordum. Ama yinede kızıp geri çekilmiyordu.
Sonra arkasına baktım elinde serumla bekleyen bir hemşire ve bizimkiler vardı.
Deli kız serumu fırlatıp kaçmış.

Dedem bir anda sessizliği bozmuştu
"Kızım sen iyimisin? "
Seri benden ayrılıp ona dönmüştü
"Ben Jiminin dedesiyim"

Hemen selam vererek hafif gülümsemişti "Ah ben Kim Seri. evet efendim iyiyim. Bu arada özür dilerim"

"Ne özrü sen benim oğluşumu kurtardın resmen"
Seri utanmıştı yine bunu tamamen domatese dönen yüzünden anlıyordum.
Bu arada oğluşum ne ya dede. Çocukmuyum ben?

"Aff edersiniz ama Seri hanım serumunuz bitmemiş" hemşirenin yüzüne bakmıştı gitmek istemiyordu anlamıştım.

"Hemşire hanım serumu burda takın"

Şaşkınca bana baktığında hafif yana kaydım. Elimle yatağı pat patlayarak oturmasını söyledim.
Usulca küçük kız edasıyla yanıma oturarak sırtını yaslamıştı.

Hemşirede artık yapacak bir şey olmadığını anlamıştı.

"Çocuklar dinlense iyi olur haydi niz çıkalım" dedemin söylediği şeyi Yoongi de onaylamıştı ve bizi yalnız bırakıp çıkmışlardı.

Ohhh dede'yide kadroya kattık. Çok güzel.
Tatlışlarım umarım dedeciyimizi seversiniz.
Nede olsa Jiminin dedesi değilmi sevilmezmi hiç😄

O zaman umarım beğenirsiniz

Hoşçakayyy🤗🤗🤗

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now