♡1 Bölüm♡

36.6K 1K 416
                                    

                  Merhaba arkadaşlar. Öncelikle bu ilk kitabım olduğu için hem heyecanlı,bir o kadarda gerginim. Umarım beğenerek okursunuz.(Bu arada medya Seri nin kiyafeti)

Büyük bir şirketi yöneten bir bayan olarak bu işlerin oldukca zor olduğunu söyleye bilirim. KSW şirketin tek varisiydim. Çünki babamın tek kızıydım .tabii ki bana hep bu işlerde yardımcı olan ikinci varis gibi önerilen çok sevdiğim arkadaşım Woo Bin vardı. bu gün yine bir iş görüşmesi vardı. Wo Bin böyle şeylere karışmazdı genellikle iş görüşmelerini ben yapardım. Bu gün ki iş görüşmesi diğerlerinden farklıydı. Hep kavgalı olduğumuz,bizim şirketi hiç çekemeyen,hatta düşman adlandırdığımız
MEGA.P. şirketi ile iş görüşmesi yapacaktım. Tanrım daha kötü ne ola bilir. Holdingin aracına binip daha önceden ayarlanmış ve bize söylenen adrese doğru ilerledik. Araba bir barın önünde durduğunda az önceki lafıma içimden güzel şeyler söyledim. İşte daha kötüsü olmuştu. Bu da neydi şimdi iş görüşmesi için uygun yer olarak bar mı seçmişlerdi. Üzerimde çok kısa olmayan omuzları askılı bir elbise ve onlarla uyumlu topuklularım vardı. İçeri girdiğimde küçük çaplı şok yaşamıştım.
Uygunsuz haraketler yapan dansçılar,garip garip davranan insanlar,beni yiyecek gibi bakan gözler. Tabii yüzüme çarpan iğrenç alkol ve sigara kokusunu da unutmamalıyım. Gerçekten bekliyordum acaba daha kötü ne olabilirdi. İlerideki masalardan birinde bay Parkı görmemle mutlu olmuştum. Normalde onu ne zaman görsem boğasım gelir. Işte sorunda burası normal değildi. Ve hiç yalnız olmak istenecek türden bir yer de değildi. Ona taraf baktığımda bana taraf dönmüşdü. Bende yüzüme sahte bir gülücük yerleştirip yanına gittim.
" Merhaba Bay Park. Gerçekten yer seçiminize hayran kaldım. Çok uğraşmış olmalısınız."dedim ve yine sahte gülümsememden yaptım.

"Evet en uygun yer olması için çok fazla uğraştım "
Bu sırada barmen sifariş almak üzere masaya yaklaştı. Ben içki içmediyimden alkolsuz kokteyl istedim. Jimin de bana bakıp gülerek adını ilk defa duyduğum bir içki sifariş verdi. Bir süre iş hakkında konuştuktan sonra çok garip bir şey oldu.
Bir anda başım dönmeye ve gözüm kararmaya başladı. Aynı zamanda göz kapaklarım ağırlaşıyordu. Bir anda yere düşecekken havalandığımı hissettim. Ne yani Park Jimin beni kucağına mı almışdı?Neler oluyor burda?

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Göz kapaklarımı yavaşça araladım. Etrafta bana hiç tanıdık olmayan fakat çok güzel bir koku vardı. Gözlerimi tam açtığımda bir otel odasında olduğumu anlamam çok sürmemişti. Bir anda yatakda olduğumu fark ettim. İçimi çok garip bir korku bürümüştü adeta. Yavaşça yorganı kaldırdım. Kıyafetim üstümde değildi, sadece iç çamaşırlarımlaydım. Bir anda arkamda birinin olduğunu hiss ettim.
Arkama döndüğümde koltukta oturup bana hiç sevmediğim tarzda bir gülüşle bakan bir Jimin beklemiyordum. Hiç bir şey söyleyememiştim. Sözler adeta boğazımda düğümlenmişti. Bir an sessizliyi bozarak konuşmaya başladı.
"Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun"
İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk.
"Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park?" Dedim sesimi biraz kızmış şekle sokarak .
"Dün akşamki performansından bahsediyorum. Çok iyiydin. Gerçekten beni bu kadar istediğini bilmiyordum. Benimle olmayı bu kadar çok isterken bana bu kadar zaman nasıl karşı koya bilmiştin?"
Az önce o benimle olmakmı Demişti? Yoksa ben mi yanlış duymuştum?
"Sen neden bahsediyorsun? Delirdin herhalde." Bu sefer sesim çok yavaş çıkmıştı.
"Delirmekmi? Asıl deliren dün gece sendin. Şimdide beni mi suçluyorsun?" Dedi ve o dolgun dudaklarını bir birine bastırdı. Şuan gerçekten burada düşüp öle bilirdim. Hemen yatakta üstümde yorganla doğrulup kızgın bir sesle "Arkanı dön " dedim. Dediğimi ikiletmemişdi.
Hemen kalkıp yatağın diğer tarafında olan elbisemi alıp giydim. Sonra aklıma gelen şeyle yorganı kaldırıp yatağa bakdım. Hiç bir şey yoktu. Tahmin ettiğim gibi bana yalan söylüyordu. Ben daha önce kimseyle birlikte olmamıştım ve eğer dün gece böyle bir şey olmuş olsaydı anlardım.
Ani olarak jimine dönerek "Yalan söylüyorsun" dedim. Şaşkın bir şekilde bana baktı.

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now