Vee smut'un part 2 si
İşte daha herşey yeni başlıyor
Welcome ekşınlarrrr
Odalarımızın olduğu yere vardığımızda anahtarı kapının yanındakı saksının altından alan Jimin iki kere çevirip kapyı ayağıyla ittirerek açtı.
Odaya girdiğimizde Jimin sıryımı yatakla buluşturarak üstümdeki yerini almıştı. Saçındaki sular yüzüme damlıyordu. Oysa yüzümü okşayarak bana dahada yaklaşarak yeniden öpmeye devam etmişti. Bu sefer aramızda mesafe bırakmamıştı. Benim üzerimde uzanmıştı adeta. Ağırdı ama yinede böyle tenini hissetmek daha iyiydi. Hafif üzerimden kalkarak
"Seri bunun nasıl açıldığını bilmiyorum yani yırtarsam sorun olmaz değilmi?"
Başımı hayır anlamında salladım. Oysa bikininin omuzlarını indirmeye başlamıştı. Sanırım yırtmaktan vazgeçti.
Dizimin arkasından tutarak bacağımı hafif yana ve yukarı kaldırarak kendini bacaklarım arasına tamamen yerleştirdi.
Göğüslerimi tamamen açık bıraktığında saçını eliyle geri atarak göğüslerimi öpmeye başlamıştı. Bir taraftan eliyle okşuyor diğer tarafdan dudakları arasında emiyordu. Bense yorganı sıkmakla meşguldum. Bunu gördüğü için elini kolumda gezdirerek ellerimizi buluşturarak bir birine kenetledi. Böylece ondan güç alıyormuş gibi hissetmiştim.Yine dilini devreye soktuğunda bunu yapmayı sevdiğini anlamıştım. Diliyle göğüslerimde daireler çizerek aşağıya dığru iniyordu. Birden doğrularak bikinini tamamen backlarımdan çıkararak yere fırlatmıştı. Şuan onun karşısında tamamen çıplak olmak utanmama neden oluyordu.
İyiki hava hafif kararmıştı. İşıkları açmadığımız için oda çokta işıklı değildi.
"Hey utanmana gerek yok" diyerek gülümseyerek burnunu burnuma sürterek alınlarımızı birleştirmişti."Seri?"
"Üstte olmak istermisin?"
Dediği an üzerimden iterek yatağa yatırarak tam penisinin üzerine oturdum. Şuan onun boxer'ı vardı ama benim üzerimde hiç bir şey yoktu. Oda ellerini kalçama yerleştirerek okşamaya başlamıştı.Erkekliği üzerinde ireli geri haraket ettikçe bundan hem o hem ben zevk alıyorduk. Bunu kesik kesik çıkan inlemesinden anlamıştım. Ellerimi kasları üzerine yerleştirek okşayarak daireler çizmeye başladiğimda başını tamamen yatak başlığına yatırarak gözlerini kapamıştı.
Gözlerini açarak belimden tutarak beni kendine doğru çektiğinde şuan karnının üzerinde oturmuştum ve altımda bir şey olmadığı aklıma geldiğinde geri çekilmek istesemde izin vermeyerek beni dahada sıkıca sardı.
"Benden utanma Seri"Benim gözlerim boynuna kaymıştı o yüzden yönelerek boynunu öpmeye başladığımda sırtımdaki kollarını dahada sıkılaştırmıştı. Boynuna emerken ellerimi saçlarına daldırmış nazikçe okşuyordum.
Dudaklarımı boynundan çekmeden yukarıya kulağının yanına doğru ilerleterek dudağım değecek şekilde konuşmuştum
"Jimin ahh iyimisin?""Hiç olmadığım kadar" demişti baştan çıkarıcı sesiyle ve hızlı bir şekilde beni altına almıştı.
Kasıklarıma minik öpücükler bırakarak yukarıya doğru ilerliyordu. Dahada ilerledikçe bu öpücüklerin nerede sonlanacağını biliyordum. Hemen kafasınu tutarak kendimi çekip dudaklarımızı kısa süreliğine birleştirdim
"Jimin bunu yapmanı istemiyor""Seri bırakta buna ben karar vereyim ben istiyorum"
"Hayır" diyerek kafasını sıkıca ellerim arasında tutmuştum.
"Seri böyle yaparsan seni cezlandırmak zorunda kalırım. Yani nazik davranmam. Böyle bir şeyde iğrenme olmaz"
Elini yavaşça aşağı indirerek vajinamı okşamaya başlamıştı.
"Bu sefer senin dediğin olsun küçük hanım"
Okşamasıyla beni deli etmeyi başarıyordu.Elini çekmeyerek ilerlediğinde yapmak istediği şeyi anlayıp elini itmiştim.
"Şimdi ne oldu"
"Jimin parmaklarını değil içimde seni hissetmek istiyorum hemde hemen"
Çok mu cesurca davranmıştım acaba"İşte bu sefer söylediğini sevdim"
Doğrularak boxer'nı çıkardıktan sonra yeniden üzerime yönelmişti. Açıkçası aşağıya bakmaya cesaret edemiyordum.
Bunu anlamış olacakki İnce olan yorganı alarak üzerimize örtmüştü."Seri hazırmısın" diyerek iki elimizide yatağın üzerinde bir birine kenetledi.
"Kendini kasma ve tamamen kendini bana bırak güzelim. Böylece canın yanmayacak"
Başımı olumlu anlamda salladım ve kendimi hazırladım.İçimde hissettiğim dolulukla çığlığı basmıştım. Canım gerçekten çok yanmıştı. Jimin eğilerek dudaklarıma minik öpücükler kondurarak içimde gel git yapmaya devam ediyordu. Bir anda hızlandığı için ellerimi kenetlediği ellerinden çekerek sırtına yerleştirdim. Acıdan tırnaklarımı sırtına geçirmiştim.
Bunu anlamış olacakki hızını azaltmıştı. Bu sefer zevk alan taraf bendim."Benim ismimle inle Seri"
"Ihm Jimin ahhh" kesik kesik inlemelerim odayı doldurmaya devam ediyordu
Benim aksime onun yavaş şekilde zevk almadığını görmüştüm.
"Oppaaa ..."
"Bana böyle seslenmeni seviyorum güzelim. Ne istiyorsun?"
"hızlan"
Dememle içimdeki gel gitlerini hızlandıran jimin bu sefer zevk almaya başlamıştı ve dudaklarının arasından çıkan erkeksi inlemesi odayı sarmıştı.
"Ahm Seri çok darsın" İçimden çıkarak yatağa boşalmıştı.
Bir süre sonra yeniden devam ettiğinde
Kolunu vurarak "Jimin" dediğimde içimden çıkmıştı ve ben boşalmıştım ve vücudumun tamamen rahatladığını hissetmiştim. Bu hissler benim için ilkdi ve bu ilk Jiminleydi.İkimizinde rahatlamasıyla jimin kendini yanıma atarak zaten üstümüzde olan yorganı daha da çok çekerek "Haydi uyuyalım" demişti.
"Şey bu haldemi?"
Hiçbirşey demeden kollarını belime sararak beni kendine çekerek bir bütün olmamızı sağlamıştı.
"Sana söylemiştim değilmi seri sadece senin tenini istiyorum diye""Hıhıı söylemiştin"
Burnumuyüzüne sürterek konuşmuştum."Sen tamamen bana aitsin Seri"
Kulağımı nefesini üfleyerek konuşmuş ardından yüzüme sulu bir öpücük bırakmıştı. Bende elimi sırtına yerleştirmiştim. Başını aşağı kaydırarak göğüslerim üzerine koyarak gözünü kapadığında elimi başına koyarak okşamaya başladım. Oda bacaklarımı kendi bacakları arasına almıştı. Belkide yanlış bir şey yaptığım için pişman olacaktım. Belkide hiç yanlış değildi. Ama şuan tek hissettiğim mutlu olduğumdu. Onun kollarındayken, onun başı göğsüme gömülüyken, onunla bir bütünken mutlydum.
Bir bölümün daha sonu.
Beğendiyseniz yorumlarınızı ve VOTE'ları eksik etmeyinArkadaşlar "21". Bölüm ve bazı bölümler wattyden kaynaklı olarak sonlara kaymış. Aşağılarda bulabilirsiniz..
Hoşçakayyyy🤗🤗🤗
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...