♡70 Bölüm♡

5.5K 398 138
                                    

(Medyayla okumanızı tavsiye ederim -- nostalghia between the bars)

Bak Jimin benim için çok önemliydi. Yani önemliden kastım beni sevmiyordu. İyi davranmıyordu ama yanında durmama da hiç bir şey demiyordu. Bu yüzden iyi hissediyordum. Hayatım boyunca kimse beni sevmedi ne ailem ne arkadaşlarım. Değişirsem severler diye düşündüm . Ama olmadı. Bir çocuk vardı beni sevdiğini düşünmüştüm. Onunla birlikte olduktan sonra pişman değildim.

Bana evleneceğimizi söylemişti. Beni bırakmayacağına dair söz vermişti ama yapmadı. O beni bir sürtük olarak gördüğünü söyledi.

O gün onunla birlikte olduğum için kendimden iğrenmiştim.

Yaşayacak ne evim ne param vardı. Çok uğraşdım bir yerlerde çalışmak toparlanmak için çok çalıştım. Ama olmadı.

Öylece sokaklarda dolaştığımda bir kadının dikkatini çekmiştim ve bana kartını uzatıp birkaç şey söylemişti.
İyi para olduğunu sadece belirli zamanda çalışacağımı söylemişti.

Kabul etmekten başka çarem yoktu. Zaten sokakta insanların tacizlerinden zor kurtuluyordum. Fahişe olmak istemiyordum ama birşeyler başıma sokakta gelenler beni buna itiyordu.

Kadını arayıp kunuşmuştum.
Tabii sonra pişman olmuştum
ama çok geçti. O gün ordaki adamı öldürüp kaçtım. Ama çok kötü hissediyordum böyle bir şey yaptığım için.

O zamandan sonra benimle arkadaş olan insanlarda öyle insanlardı. Çünki başka kimse beni yanına almıyordu. Bende onlara benzedim işte zamanla. Onlar gibi oldum.

Taki Jiminle tanışana kadar hiç bir şey sorgulamadan beni işe almıştı. Onu sevmiyordum, yada hoşlanmıyordum sadece beni kurtarmıştı o hayattan.

Ama bir şey vardı tabikide ben Jiminin istekleri için kullandığı biriydim.

Doğru hiçbir zaman beni buna zorlamadı ben kendim istedim. Onun bana karşı hiçbir sevgi hissetmeden. Beni becermesini.

Soonra sen geldin ve o sana karşı farklıydı. Hiç kimseye olmadığı kadar. Sanki sana kötü davranmak istiyordu ama yapamıyordu.

Onun sana olan ilgisini kıskanmıştım. Bana öyle davranmıyorduysa hiçkimseyle öyle olmamalı diye düşünüyordum.

Sana söylediğim o kötü sözlerin hepsinin nedeni buydu işte. Sonra artık onun seni gerçekten sevdiğini anladığımda kıskançlığımın anlamsız olduğunun farkına vardım.

Ben böyle olsun hiç bir zaman istemedim. Ben böyle olmak istemedim. Ben insanların yataklarını süslemek istemedim. Ben sadece birilerinin beni sevmesini istedim ama olmadı"

Duyduğum şeyler kalbimin kaldırması için çok ağırdı. Böyle şeyleri hiç kimse haketmezdi.

Tamam belki yanlış yapmıştı. Ama onu bu yanlışa sürükleyen bir şeyler olmuştu. Kahretsin neden bazen herşey bu kadar acımasız olmak zorunda.

Yaklaşarak sarılıp başını omzuma yasladım.

"Hayoung bazen birşeyler istediğimiz gibi olmaz hayat bizim istediğimizin aksini yapar.

İşte o zamanlarda tüm gücümüzü toplamalı ve pes etmemeliyiz. Sana sadece şunu söyleye bilirim

insanların seni vücudun için sevmesini değil, seni sen olduğun için sevmelerini iste.

O zaman gerçek sevgiyi bula bilirsin. Haa birde eski sana dönmeye çalış kendi özüne, küçüklüğüne, masum hallerine dönmeye çalış.

Bu kesinlikle değişmek değil sadece asıl sen olmak tamammı?"

Burnunu çekerek küçük çocuk gibi evet demişti
"Bu konuştuklarımızın aramızda kalacağına emin ol

Haydi şimdi ben ne giyeceğim"

"Ah doğru kıyafet. Seri...?"

"Evet"

"O kızdan dikkatli ol"

"Ahh pekii~"

Üstümü değiştirdikten sonra tekrar toplantı odasına gidip dosyaları aldım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Üstümü değiştirdikten sonra tekrar toplantı odasına gidip dosyaları aldım. Çalışmaya diğer küçük odada devam edecektik.

Odaya girerek içeriye göz gezdirdim. Hayoung haklıymış kız birazda ileri gitse Jiminin kucağına düşecek.

Kendisi bilir beyefendi. Geçip Namjoon'un yanında oturdum.

"Naslsın Seri?"

"İyiyim sen?"

"Bende iyiyim. Şey aramızda gerçekten bir kırgınlık yok değilmi?"

"Hayır yok. Sadece bir şey sormak istiyorum o gün çocukları nerden biliyordun?"

"Şey bardaki gece Jimin beni patakladıktan sonra arayıp sormuştum. Yani senin yanlış kız olduğunu öğrenmiştim. Bende seni bulmak için epey araştırma yaptım dersem yalan olur. Aradım ama bir şey çıkmadı. Sonra seni şirkette gördüğümde senin kadar bende şaşırfım. Ondan sonrada küçük bir araştırma yapmış ola bilirim"

"Küçükmü?"

"Ah peki epey araştırdım"

"Neyse tekrar teşekkür ederim"

"Seri benimle gele bilirmisin bu içerdeki bilgisayarda bir sorun var sanırım. Sen teknolojik eşyalarda iyiymişsin sanırım"

"Ah evet bi bakayım"

GELECEK BÖLÜM⬇️

Seri acıdımı.
Tabikide canımı yakıyorsun
Tamam sabit dur.
Yahhh...
Özür dilerim sadece çok dar

Hihihi😅😅😅

İyi okumalar tatlışlarım umarım beğenirsiniz.

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now