"Ama sonra kediciğin canı çok acır"
Dediğim anda yine kendini iterek beklemişti."Sikeyim böyle konuşma diyorum "
"Jimin senin kedicik sözüne fetish'in mi var?"
"Bilmiyorum içim garip oluyor"
"Şeyy. Acaba artık...?"
"Ah....doğru"
Sonunda içimden çıkıp kendini yatağa atmıştı.
"Jimin garip derken. Nasıl yani?"
"Bilmem beni fazla etkiliyor sanırım. Görüyormusun bunu da yeni öğrenmiş oldun.
Eskiden her söylediğin de vardı bu hiss sadece belli etmiyordum"
"Demek öyle"
"Acaba uyumalımıyız Seri?"
"Bilmem. Banyo yapsak?"
"Yarın yapalım"
"Tamam o zaman uyumalımıyız?"
"Hmmm hayır....."
"Eee ne yapacağız Jimin?"
"Bir birimizi keşf edelim"
"Şey nasıl yani? zaten yeterince?"
Burnuma dokunarak gülmüştü.
"O anlamda değil ama istersen o anlamda da tekrardan yapa biliriz""Ahh şey bence bu kadar yeterdi"
"Bencede nede olsa yarın, sonraki gün, ondan sonraki gün ve daha sonraki gün yapa biliriz Seri"
"Yaaa yeter ama bu konudan çıkmayacakmıyız"
"Seri bu halde konu başka yere gitmiyorki.
Haa şu üstündeki battaniyeyi biraz daha yukarı çekip göğüslerini kapatırsan belki konumuz değişir"
"Ne yani buna mı takdın Jimin?"
"Evet odaklanamıyorum başka konuya. Gözümün önünde hala..."
"Ahh tamam başka konu bulmalıyım.....
Tamam şu babanın tehdit ettiği zaman ben gittiğimde hiç şaşırmadınmı? Yani neden gitti diye"
"Hayır şaşırmadım çünki sana kötü davranmıştım ve artık dayanamadığını düşünmüştüm.....
......Hatta o gün beni yanağımdan öpmüştün yaaa içimden düşünmüştümki keşke yanağımdan değilde dudağımdan öpseydin çünki seni gerçekten göremeyeceğimi düşünmüştüm"
"Ama gördün değilmi. Biz evlendik ve artık ölüm dışında hiçbirşey bizi ayıramaz....
.....Haa isdersen o zaman yapmadığımı şimdi yapayım"
Yavaşça üstümdeki battaniyeyi çekerek üstüne çıkıp yüzüne doğru yaklaştım.
Kendimi tamamen üzerine bıraktığımda açıkta olan göğüslerim tenine temas etmişti.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...