♡15 Bölüm♡

8.8K 641 168
                                    

First kiss

Tadaaaaa.
Merhaba tatlışlarım🍫
Yeni bölüm geldi ve sonumda ilk öpücükte geldi.

Evet epey romantik bir bölüm sizi bekliyor😚

🌟🌟🌟
Bir kadın ya sever, ya nefret eder;
ortasını bilmez
🌟🌟🌟

"Ve istersen nee?"

Oturduğumuz için ayağa kalkmadan biraz yaklaşarak kulağıma eğildi

"Vee... istersem seni öperim Jimin"

Jimin
Sıcak ellerini yüzüme koyarak benimde vücut sıcaklığımın artmasına neden oluyordu.

"Jimin neden bana onun gibi bakıyorsun?"

"Nasıl? Kim gibi?
Şuan nasıl bakıyordumki ben?

"Ama şuan onun gibi bakmıyorsun"

"Seri sen gerçekten kendinde değilsin beni şuan başka biri gibimi görüyorsun?"
Başını hayır anlamında salladı hala elleri yüzümdeyken.

"Yalan söylüyorsun ben gayet kendimdeyim. Bu sensin Jimin oppa"
Oppa mı? İlk defa bana böyle bir şey söylemişti. Hatta onu kimseye böyle seslenirken duymamıştım. Böyle yapması zaten yeterince beni kışkırtıyorken birde oppa demesi.... hem de o öpmekten morartmak istediğim dudaklarını büzerek.

"Seri sen az önce bana oppa dedin farkındamısın?"

"Çok konuşuyorsun oppa....."

Diyen o kız bir anda dudaklarını benim dudaklarım üzerine yapıştırmıştı. Haraket ettirmiyordu ama bu bile beni deli ediyordu dudaklarının sıcaklığını,tadını hissetmek. Az önce şarap içmiş olsak bile o tat bile hoş gelmişti.Ben onun yüzüne odaklanmıştım ama o gözlerini kapamıştı.

Dudaklarım artık karşı koyamayarak aralandığında bu hareketimle dudaklarında gülümsemeyi hissetmiştim.

Ve birden üst dudağımı dudakları arasına alarak emmeye başlamıştı. Çok narin bir şekilde hareket ediyordu. Hafif duraksayarak bu sefer alt dudağıma geçmişti.
Belkide şuan aksinin olması gerekiyordu yani bu ortamda benim onu öpmem gerekiyordu ama bu çok hoşuma gitmişti.

Alt dudağımı çok sevmiş olacakki orada daha fazla oyalanmıştı. Bense tepkisizce yüzünü izliyordum.
O şuan çok ateşli görünüyordu ve ben artık tepkisiz kalamayacaktım. Sadece kendime hakim olamayıp çok ileri gitmekten korkuyordum.

Bir an duraksadı ve gözlerini açarak yüzüme baktı. Çok masumdu. Bir insan nasıl aynı anda bu kadar masum ve sexy olabilir. Tanrım aklımı kaybedeceğim.

"Jimin... ben özür dilerim. Yani yaptığ-"

Evet çok konuşmasına izin vermeden belinden tutarak kendime çektim artık daha fazla dayanamıyordum ve bu sefer dudaklarımızı birleştiren taraf ben oldum. Ama ben onun gibi nazik olmaya niyetli değildim. Dudaklarını emmeye başladığım an bunu karşılıklı yapmamız ortamda sadece öpüşümüzün sesini duyulur hale getirmişti. Bense gözlerimi aynen onun yaptığı gibi kapatıp kendimi büyüye kaptırmıştım. Dudaklarını deli gibi dudaklarıma haps etmiştim. Arada çok kısa süreli ayrılıp gözümüzü bile açmadan nefes alıp yeniden devam ediyorduk. Bu sırada Serinin elleri artık yüzümde değil sırtımda boynumun arkasındaydı. Bense onu belinden sıkıca kendime taraf çekerek kendime bastırıyordum ve bu öpüşümüzü daha da alevlendiriyordu. Açıkçası dahada ileri gitmeliyim diye düşünerek dilimi hafifce dudakları üzerinde gezdirdim. Bu sırada gözlerimi açmıştım ve o bunu sevmişe benziyordu gülümsemiş ve elini saçlarım arasına daldırmıştı. Parmaklarının saçlarım arsındaki nazik haraketleriyse asla anlatılamazdı. Bu sefer dilimide kullanarak öpüşümüzü bir aşama daha yukarıya taşımıştım. Acaba daha ne kadar etkilene bilirim diye düşünürken bu sefer Seri kendisini bana bastırarak boynumun arkasında olan elini göğsüme getirerek beni hafif ittirdi. Anlamıştım uzanmamı istiyordu. Sırtımı zemine yatırarak narın vucudunu üzerimde hiss etmeyi bekliyordum. Benim ardımdan üzerime uzanarak backlarım arasına yerleşmişti. Göğsü tam olarak benim göğsümün üzerindeydi ve kalbinin deli gibi attığını hissediyordum . Benimkininde ondan bir farkı yoktu.

Öpüşmeye kaldığımız yerden devam ettiğimizde benim kollarım yine onun belindeydi ve onu kendime o kadar bastırıyordumki şuan belkide nefes bile alamıyordu. Ve muhteemelen şu an altındaki sertleşmiş penisimide hissetmişti ama geri çekilmemişti.

Ve işte o an beni deli eden o haraketi yapmıştı. Dudakları arasından hafif bir inleme çıktığında şimdi altındaki şeyi hissettiğine emin olmıştum.

Ağzından çıkan minik inleme bile beni deli ettiği için dudaklarımızı ayırmadan hemen onu döndürerek altıma almıştım. Bu sefer onun bacakları arasında olan kişi bendim.
Üzgünüm Seri bu kadar kısa şort giymemeliydin.

Elimin birini belinden çekerek bacağına yerleştirerek dizinden yukarıya doğru okşamaya başlamıştım. Ona ağırlığımı yüklememek için aramızda mesafe bırakmıştım fakat bir elim belinde bir elim bacağında olduğu için zorlanıyordum. O yüzden elimi belinden çekerek başının yanında yerde sabitledim.

Seri saçlarımdakı ellerini yüzüme yerleştirerek gülümsemişti bunu dudaklarının yukarı kıvrılmasından hissediyordum. Peki neye gülüyor diye düşünürken bir anda başının yanındaki elimi itemsiyle tamamen üzerine düşmem bir olmuştu ve bunu kendisi istemişti.

Keşke şort ve kapüşonlu yerine elbise falan giyseydinde sana gününü gösterseydim.

Diğer elimide bu sefer ben yüzüne yerleştirmişti. Oysa beklemediğim şeyi yapıp elini tshirt'mün içine daldırdı. Elini karın kaslarımın üzerine gezdirerek beni deli ediyordu. İşte bunu yapma.  Zayıf noktamı buldu işte. Bu sefer inleme sunan kişi bendim. Buysa artık durmalıyız demekti yoksa işler daha fazla ileri gidecekti ve ben Seriye bunu yapmak istemiyordum en azından şimdilik o sarhoşken.

"Jimin ahhh dudaklarını hissetmek çok güzel"
Benim dudaklarımımı, seninkilerimi? Beni nasıl etkilediğini bir bilsen

"İstersen başka bir şeyide hissede bilirsin....İçinde"

"Oppa... olmaz. Ayıp şeyler konuşma"

Bu neydi şimdi hareketleriyle konuşmaları uyuşmuyordu. Neyse yeniden son kez dudaklarına yöneldim ve kısa sürenin ardından şapırtı sesiyle ayrıldığımızda odada sadece derin nefes alışlarımız seslice yankılanıyordu. Kendimi üzerinden kaldırarak kucağıma alarak yatağa yatırdım.

Benimkini uyandırmış şimdiyse uyukluyor. Anlaşılan kendi işimi kendim halletmek zorundayım.

Serinin üzerini örtüp tualete yöneldim.

~

İşimi hallettiğime göre artık uyuya bilirim sanırım. Zaten oda uyumuşdur.

Sessiz davranmaya çalışarak yatağa onun yanına uzandım. Oysa o güzel kahveringi gözlerini açarak hafif kımıldanarak kolumu kendine çekip elimi tutarak yüzünün altına koymak istedi. Fakat durarak elimin içine minik bir öpücük kondurup daha sonra yüzüne koydu. Tabii kide az önce elimi yıkamıştım.Bu yaptığı neydi bilmiyorum ama kalbimi az öncekinden bile daha çok etkisi altına almıştı.
"Sen uyanıkmısın Seri?"

"Hıhım"

"Dikkat et"

"Neye ?"

"Dikkat etde bana aşık olma"

Dediğim şeyle bir şeyler mırıldandı ve arkasını döndü ama söylediği şeyi duymuştum
"Artık çok geç Jimin"

Dediğini tam anlamıştım ama muhtemelen sarhoş olduğu için böyle söylüyordu. Belkide şuan beni bile başka biri olarak görüyordu. Ben düşünürken sırtı bana dönük halde sessizliği bozdu.

"Jimin ahh"

Dudaklarının arasından dökülecek o kelimeleri hayatta hiç bir şeyi beklemediğim kadar merakla bekliyordum.

"Sende dikkat et"

Tamam işte bunu beklemiyordum. Ama doğruydu ben dikkat etmişmiydim.

Kollarımı beline sararak kendime çektim ve yorganı üzerimize örttüm.  Ama aklımda dönen tek şey vardı. Onun gibi cesur olup söyleyemediğim

"Artık çok geç Seri"

Ahh sonunda öpüşdürdüm şu ikisini😂

Neyse umarım beğenmişsinizdir.

Beğendiyseniz VOTE atmayı unutmayın tatlışlarım



Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now