Veeee SMUT
Bildiğiniz gibi bu kısımlarda yetişkiniçerik mevcuttur. Rahatsız olanlar ve yaşı küçük olanlar bu kısımları atlasınKemerini çıkarmaya başladığı an gözümü kapamıştım " Yah ne yapıyorsun?"
Sonra yeniden yatakta hareketlilik hissetmiştim hemen gözü kapalı diğer tarafa dönmüştüm.
Kollarını bana sardığında elimi bacağına koyarak kontrol etmiştim. Çıplak değildi.
Hemen gözlerimi açıp bakmıştım. Ohhh eşofman giymiş. Keşke üstüne de bir şeyler giyseymiş. Böyle çıplak karşımda durması benim için hiç iyi değil.
"Eee Seri aşağıdayken nerde kalmıştık?"
"En son uyuyorduk"
"Peki öyle olsun. Gömleğimde çok yakıştı sana"
Tabiki yakıştırırsın birazda kısa olsa bir taraflarım açıkta kalacak. O yüzden fazla kıpırdamamaya çalışıyordum.
Bir anda arkadan çekerek sıkıca sarılmıştı.
Çenesini boyun girintime koymuş öylece sarılıyordu. Hafifce kıpırdanarak ona taraf döndüm.Yah birazda sıkarsa öleceğim nerdeyse.
"Ne oldu Seri uyumayacakmıydın?"Elimi yanağına koyarak okşamaya başladığımda gözlerini açmıştı.
"Jimin gözlerine bakmak çok güzel"
Garipti hafif kızarmıştı.
"Hey utandınmı sen? Yah seni ilk defa böyle görüyorum"
Çıplak sırtındaki kolkarımı sıkılaştırarak başımı göğsüne yasladım. Kokusu.....
Çok güzeldi.Saçlarumda dudaklarını hissettiğimde gözlerimi açmıştım."Seri kipriklerin kıdıklıyor"
"O zaman dayanmalısın çünki böyle göğsüne yaslanarak kalp atışlarını daha yakından duymak çok güzel"
O zaman bende senin kalp atışlarını dinlemek istiyorum. Hafif çekilerek kafasını göğsüme yasladım. Bir taraftan saçlarını kokluyor diğer taraftan elimle ipeksi sarı saçlarını okşuyordum.
Bir anda yüzü düşmüştü
"Jimin ne oldu?"
Yatakta doğrularak sırtını yatak başlığına yaslayarak oturmuştu.
"Jimin?"
Beni kendine çektiğinde hiç tereddüt etmeden kucağına oturarak sarılmıştım.
"Seri gerçekten benim olduğun için pişmanmısın?"
Çok üzgün görünüyordu. Ah ne yani daha önce söylediğim şeyimi hatırlamıştı. Belkide bu yüzden ondan uzak durduğumu düşünüyordu.
"Ben sana çok kötülük yaptım. Az önce yüzümü okşadığında sana vurduğum zamanı hatırladım Seri"
Bunu söylediğinde hatırlamıştım bende ona vurmuştum."Hanii bana söylemiştin yaa paranla istediğin kişiyle beraber ola biliyormusun sonrada belki demiştin. Olmuyor Seri. Olamıyor Seri Hatta şuanda ben istediğim kişiyle sevgimle bile olamıyorum onu tekrar kırmaktan korktuğum için yaklaşamıyorum"
Demek bu yüzden. Bende düşünüyorum normal Jimin olsa benimle sevişmek için zaman kollardı. Tanrım ne söylüyorum ben böyle.
"Seri benden uzak durmanı anlıyorum ve inan bana sen istemediğin sürece sana bir şey yapmayacağım emin ol. O yüzden benden korkma, uzaklaşma"
Kollarımı sıkıca boynuna dolayarak yüzlerimizi hizaladım.
"Ben... ben...pişman değilim"
"Benim iyi hissetmem için böyle şeyler söylemene gerek yok. Gerçekten böyle iyiyim"
Zaten kucağında olduğum için iyice gömlek yukarı kalkmıştı ve şuan umrumda bile değildi.
"Pişman değilim diyorsam değilimdir"
Şuan aramızda millimler olduğu için adeta dudaklarına fısıldamıştım.
"Ellerimi boynundan çekip öne alarak goğsünden karın kaslarına kadar takip ettim.
"Jimin"
Şuan gözlerinin içine o kadar istekli bir şekilde bakıyordumki. Jiminse garip bakıyordu. Sanki kendinden nefret ediyordu. Baş parmağımı dudağının üstüne koyarak baştan sona okşadım.
Bir anda içimden gelen o hisle kucağında sürtünmeye başladım. Jimin yutkunarak bana bakmıştı.
Şuanda tamda erkekliği üzerinde sürtündüğüm için zor konuşa bilmiştim."Jimin...lhmm ben "
Ellerini kalçama koyarak ireli geri yapmama yardımcı oluyordu.
"Ben.....ben bu gece senin olmak istiyorum"
Kendimi toplayarak gözlerine bakmıştım. Ve duraksamıştım.
O an gömleğin boynundan tutarak bana bakmıştı. Birden hızla iki tarafa çektiğinde gömleyin tüm düğmeleri açılmıştı. Başka bir şey olsaydı her halde yırtılmış olurdu. Bu yüzden birazcık korkmuştum."Seri devam et.."
Dediğini yapıp üzerinde hareketlendiğimde yavaş yavaş gömleğin omuzlarını indirerek tamamen üzerimden çıkarmıştı.
Odada sadece komodinin üstünde olan lambanın işığı vardı. Buysa ortamı dahada alevlendiriyordu.Narin bir şekilde gömleği çıkarak beni belimden tutarak kendine çekmişti. Dudaklarımızı buluşturduğu an bu sefer farklı öpüyordu. Hızlı bir şekilde değil yavaşça tadını çıkarak kısa kısa öperek her seferinde şapırtıyla ayrılıp tekrar öpüyordu.
Bense onun dudaklarıyla sarhoş oluyordum. Öptüğü sırada bir eliyle sütyenimi açarak çekip yere fırlatmıştı. Ama dudaklarını hiç ayırmıyordu. Elini göğsüme koyarak okşamaya başladığında kendimi tutamayıp daha hızlı sürtünüyordum. Bu yüzden aynı anda inlediğimizde beni nazikçe uzanır konuma getirerek altına almıştı.
"Seri artık dayanamıyorum"
Çok hızlı nefes alıyordu. Bende ondan farksız değildim.
Şuanda sadece kilotla olmakta ayrı bir utanç vericiydi. Parmaklarıyla göğsüm üzerinde daireler çizerek yavaş yavaş aşağı indi. Bir anda elini vajinamın üzerinde hissettiğimde diğer kolunu sıkıca tutmuştum."Çok fazla islanmışsın"
Utanmıştım.Bunu anlamış olacaki dudağıma küçüp bir öpücük birakarak çekildi. Eşofman altını çıkararak bir tarafa fırlatmıştı.
Ve yine aynı şekilde aşağı bakamıyordum çünki birazdan boxer da olmayacaktı. Neden olduğunu bilmiyordum ilk seferde böyle olmuştu ve Jimin yine anlamıştı uzanarak komidinin üzerinde olan tek lambayıda kapatmıştı. O an sadece odada ay işığı vardı ve Jiminin yüzünü aydınlatıyordu.Yazarken kendinden geçen bir yazar düşünün işte o benim.
Bir kaç gif bırakıyımda delirin😄
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...