İyi okumalar tatlışlarım😍🍫
Seri.
Sabahtan beri Jimin gelmemişti. Telefonlarımıda açmıyordu. Endişeden ölecektim. Saat gecenin ikisiydi nerde bu çocuk.Kapıda anahtarların sesini duyduğumda geldiğini anlayıp hemen koltuktan kalkmıştım.
Sorun şu ki Jimin ayakta bile duramıyordu. Hemen koşup koluna girmeye çalıştım. Ama kolumu sertçe itmişti.
"Jimin sen sarhoşsun. Neden bu kadar içtin"
"Uyumak istiyorum"
"Tamam haydi gidelim"
"Hayır koltukta yatıcam"
"Ne diyorsun sen? Sarhoşluk unutkanlık yarattı herhalde. Haydi yatağımıza gidelim"
Beni iterek sendeleyerek gidip koltuğa atmıştı kendini.
Koltuğun yanında dizlerimin üzerinde oturarak elini tuttum
"Jimin bir şeymi oldu? Bak söyleye bilirsin benden saklamana gerek yok""Susacakmısın uykum var"
Kalbim kırılmıştı. Ben sadece ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Neden böyle yapıyorduki?
Hiçbirşey demeden kalkıp odamıza gittim. Yalnız uyumak istemiyordum. Onun yanımda olmasını istiyordum. Gözlerimi kapatarak yastığına sarılıp uyudum.
~
1 haftadır. Tam bir haftadır o geceden sonra bana soğuk davranıyordu. Sanki benden bıkmış gibi davranıyordu.
Benimle ikili konuşmaya girmek istemiyordu. Benimle uyumuyordu.
Sabr ediyordum. Susuyordum.anlamaya çalışıyordum. Muhakkak bir sebebi vardır. Bana asla böyle bişey yapmaz diyordum.
Ormandaki o sevişmemizde son olmuştu sanırım.
Şuanda elindeki telefona bakarak gülüyordu. Kiminle mesajlaşıyordu bilmiyorum. Bu gülümsemesini bir haftadır görmüyordum.
Kalkıp karşımdaki koltığa yani Jiminin yanına oturdum.
"Hey kimle mesajlaşıyorsun sabahtan beri" zanarak tekefonunu almaya çalışmıştım.Elimi iterek hızla kalkmıştı.
"Bana dokunma"Buda neydi şimdi sinirlenmiştim. Bende ayağa kalktım.
"Neler oluyor artık anlatacakmısın 1 haftadır hiç bir şey sormayayım diyorum ama sen dahada ileri gidiyorsun. Sorun ne?"
"Ben çıkıyorum"
Montunu alıp çıkmıştı.Sabahtan beri bekliyordum. Yoongiyi aramayı düşünerek telefonumu aldım.
Y.Alo
S.Yoongi merhaba
Y.Merhaba Seri nasılsın?
S. Şey pek iyi değilim.
Aslında bir şey soracaktım. Sen Jimine ne olduğunu biliyormusun.
Y. Nasıl yani ne oldu?
S. Bir haftadır çok garip. Benimle konuşmuyor. Ne zaman yaklaşsam itiyor.Çok soğuk. Aslında soğukda değil çok kaba davranıyor. Hiçbirşey demek onu kırmak istemiyorum ama ben kırılıyorum.
Y. Ben bilmiyorum ama öğrenmeye çalışırım.
S.Peki teşekkür ederim.
Y. Kendine iyi bak Seri.Ahhh ne yapacağım ben.
~
Tam bir hafta geçmişti yine.
Yalnız oturup yemeğimi yedikten sonra kalkıp giyindim. Artık iki haftadır bu koca evde yalnız yaşıyormuşun gibiydi.
Hani bizim dünyamızdı? Peki o zaman nerdesin Jimin?
Oturmaktan sıkılmıştım.Burda oturmaktansa şirkete geçerim.
Hızlı hazırlanıp çıktım.Şirkete girdiğim an etrafta Jimini arıyordum en son odasına çıkmayı kararlaştırıp asansöre bindim.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...