♡25 Bölüm♡

8.4K 507 98
                                    

Çok uzun değil ara bir bölüm olarak düşünün.

Sadece şu SexyBoyKim'le kızımızı yakınlaştırmaya çalışıyorum o yüzden

Daha ekşınlı bölümlere biraz var😉

İyi okumalar tatlışlarım

Aslında bu gün farklı bir paylaşımda yapmak istiyordum ama olsun. Birazdan yine bir şeyler paylaşırım.

Film izlemekten artık gözlerim çatlayacaktı nerdeyse. Başımda ağrımaya başlamıştı. Hemen bir şeyler kararlaştırıp Eunjiye yer ve zamanı yazdım. Sonra kendim hazırlanmaya başladım.

~

Gezimiz çok güzel geçmişti. Hatta Eunji yalnız gelmemiş tüm kızları toplamıştı. Tabii ki çok mutlu olmuştum. Onlar beni param için sevmeyen tek arkadaşlarımdı. Tabii ki o anları ölümsüzleştirmek adına bir sürü fotoğraf çekilmiştik. Bende birini paylaşmak istedim.

<<<<>>>>
İnstagram

ParkJimin ve 607 diğer kişi beğendi 500 yorum

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ParkJimin ve 607 diğer kişi beğendi 500 yorum.

KimSeri: Kızlarla bu günki gezimizden.

KevinLui: Oooo beni de çağırsaydınız yaa
➡️KimSeri: Kızlarla dedim yaa😅

William: Omo çok güzel fotoğraf olmuş😁

LeeYoungjae: Evet fakat Seri hangisi
➡️SexyBoyKim: En baştaki kırmızılı olan
➡️LeeYoungjae: Eminmisin?
➡️SexyBoyKim:Tabiiki onun her fotoğrafını rötgenliyorum ben😉
➡️ParkJimin: Bence çok fazla röntgenleme
➡️SexyBoyKim: Sana ne oluyor ya? Hem sen geçenki çocuksun değilmi?
➡️KimSeri: Boş ver Heechul.

K.Jisoo: Gerçekten Seri en başta olan kızmı?
➡️KimSeri: Evet o benim.
➡️SexyBoyKim: gördünüzmü ne dedim ben. Bu kadar güzel vücut şekli ancak ona ait ola bilir.
➡️KimSeri: Korkmalımıyım?🤔
➡️SexyBoyKim: Asla...😏
➡️KimSeri: Pekii....

°•°•°•°•°•°

Kapımın kırılacak gibi çarpmasıyla telefonum elimden düşmüştü. Ne o alıcaklı gibi? Hem giderken bile bir şey dememişti Bay gıcık. Öylece izlemişti.

Kapının anahtarını çevirip açtığımda bana bakan bir çift kızgın göz vardı.

"Ne var Bay Park bir şey mi oldu? Eğer gittiğim için konuşacaksanız bunu gittiğimde yapmanız gerekirdi şimdi değil"
diyerek kapıyı kapatmaya çalıştım. Çalıştım çünki koluyla engelleyerek içeriye girmiş ve beni duvara yapıştırmıştı.

"O adamla bir daha samimi konuşmayacaksın"

"Yine ne saçmalıyorsun acaba hangi adam?"

"Şu sana askıntılık yapan instagramda"

"Askıntılıkmı. İltifat etti altı üstü. Hem sana ne? Neden sana hesap vereyim ki?"

Gözlerime bakarak elini saçını geçirdi ve diğer elini yumruk yaparak duvara öyle bir vurmuştu ki gözlerim büyümüştü.

"Aissh illa beni kızdıracaksın yani"

"İstediğini yap Park Jimin umrumda değil. Hem sen her seviştiğin kızın hayatına böyle müdahele yapıyormusun?"

Evet artık bıkmıştım bu yüzden kötü kızı oynayacaktım en azından içimdeki acını birazda olsun azaltıyordu.

Dediğim şeye çok kızmış olacakki o an yumruğunu ard arda duvara geçirmişti.
"Yah dur ne yapıyorsun. Dursana" bir türlü durduramıyordum. Gözü dönmüş gibiydi.

"Kendine gel Park Jimin "

Onu bir türlü durduramıyordum. Kendimde korkmuştum. Bu yüzden zaten önümde duran Jimini yakasından tutarak kendime çektim.

Şaşırarak duraksamıştı.
"Kendine zarar vermen neyi değiştirir. Bana verdiğin zararı unuttururmu sanıyorsun"

Onu iterek uzaklaşıp yatağa yatıp sırtımı dönerek konuşmaya devam ettim

"Bunu gerçekten yapmana gerek yok. Benden özür dilemene, beni sahiplenmene ihtiyacım yok. Sen söyleyeceğin her şeyi o gün söyledin işte. Ne demiştin? Haaa hatırladım. 'Seri ben seni istemiştim sende beni istediğimizi aldığımıza göre' böyleydi değilmi Park Jimin? Şimdi istediğini almış olmalısın neden beni rahat bırakmıyorsun?"

"Ben..... böyle olsun istemedim Seri"

"Bay Park bundan sonra sizin hiç bir sözünüze kanmayı düşünmüyorum. O yüzden boşuna konuşmayın. Artık gerçekten benim için bir şey ifade etmiyorsunuz"

~

Odamı hiç bir şey söylemeden terk ettiğinden beri düşünüyorum. Gerçektenmi o benim için artık bir şey ifade etmiyor? Sadece kendimi kandırıyorum işte. Onu hala düşünemeyeceği kadar çok seviyorum. Ama bu sevgim beni yok etmekten başka bir şey yapmayacak sanırım....

Vee bir bölümün daha sonu.
Gelecek bölümde SexyBoyKim'le yani Heechul'la ilgili olacak.
Anam sanırım spoi verdim

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now