Sonunda eve gele bilmiştik. Gerçi biraz zor olmuştu ama. Arka kapı varmış.
Tabii Jimimin kendi evi olduğu için gire bilmiştik. Bizde kiraladığını sanıyorduk.
Neyse tabiiki Jaeri beni bir anda odada görünce şaşırmıştı. Nasıl geldiğimi falan sormuştu ama birşeyler uydurup konuyu kapatmıştım.
Şuan düşündüğüm tek şey vardı.
O da Jiminin bana ettiği evlenme teklifiydi.
Tamam çokta hayal edilen bir ortam olmasada önemli olan söylemesiydi değilmi?
Zaten öyle abartılı teklifkerden hoşlanmazdım. Böylesi daha iyi olmuştu.
Haa bu arada üzerime ne giyindiğimi düşünüyorsanız Jiminin tişörtleri sağolsun..
Artık fazla düşünceler içinde dalarken göz kapaklarım uyumam için beni uyarmış ve kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
~
Sabah gözlerimi açtığımda başımın üzerinde dikilen bir Jaeri vardı.
"Günaydın Jaeri"
"Seri dün Jiminle ne yaptın anlat bakalım"
Bir anda yerimden hızla kalkmıştım
"Ne?""Jimin diyorum. Ne yaptınız diyorum?"
"Hıh Jimin ne alaka şimdi? Duş aldım ben dün sadece"
"Öyleme bu üstündeki ne? Demekki duştan sonra odasına gidip tişörtünden almışsın. O sırada bir şey olmadı değilmi?"
Ohh bir an anladı sandımm..
"Yok canım. Kapıdan tişört aldım ve çıktım"
"İşte yakalandın ama Jimin odasında değildi"
"Ee ben gittiğimde ordaydı. Şimdi beni sorguya mı çekeceksin?"
"Haa tamam o zaman"
Kalkıp pantalonımu ve kot ceketimi tekrardan giyip rutin işlerimi halledip aşağı indim.
Eunji ve Namjoon koltukta oturmuş bir şeyler konuşuyordular.
Ne alaka yaa. Yoksaaa?
Yok artık. Aşk şirketine döndü yaa tanışan bir birini seviyor.
Güşümseyip yanlarına geçtim.
"Ne konuşuyorsunuz bakalım"
"Hiççç öylesine"
Eunji 32 diş gülüyorsa demekki bir şey var."Neyse Seri ben gitmeliyim işlerim var. O yüzden fazla kalamayacağım"
"Gerçektenmi? Eee biraz daha kalsaydın"
"Zaten fazla kaldım"
"Tamam o zaman ben Eunjiyi bırakırım"
Namjoon syağa kalkarak söylemişti.Ooooo. Birileri pek bi anlaşmış.
"Tabii ki Eunji için sorun değilse bırakabilirsin"
"Olurr"
"Haydi o zaman görüşürüz"
İkisi birlikte çıkıp gitmişti.
Onların gitmesiyle merdivenlerden uykucu bir Jimin inmişti."Ooo sevgilim baya erkenci"
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...