İşte bazı şeylerin ortaya çıkacağı o bölüm.
İyi okumalar tatlışlar.
Tekrar eve geri dönmüştük rahat bir şeyler giyecektim çünki kıyafet bakacaktık.
Hazırlanıp çıktık. Sanırım bu alışveriş çok eğlenceli olacaktı.
~
Tam bir haftadır tüm hazırlıkları halletmiştik. Öyle çok kişi çağırmayacaktık Hayoung, Yoongi, Woo Bin, ve Jiminin dedesi olacaktı.
Çok heyecanlıydım nede olsa nişanımdı değilmi. Ailemden birilerinin olmasını çok isterdim. Ama o babam olacak herifle o sürtüktense hiç kimsenin gelmemesini tercih ederim.
Son kez önümde yatağımın üzerinde olan nişan kıyafetime baktım. Çok güzeldi. Hatta Jimin beğenmişti.
Beyefendi kendisi sabahtan beri çıkmış kendini yakışıklı yapacakmış. Ahmak zaten yalışıklısın daha ne yapacaksın.
Banyoya girip güzel bir duş aldıktan sonra. Saçlarımı kurulayıp, düzleştirdim. Sade olmayı seviyordum abartmaya gerek yoktu. Hafif bir makyaj yapıp elbisemi giyindim.
Odada bekliyordumki kapımı birisi çalmıştı.
"Gir"
"Ben geldimmmm"
"Sarı limonumm"
Hemen sıkıca sarıldım."Çok güzel olmuşsun Seri. Ah tanrım duygusallaştım"
"Hey düğünüm değil kızım nişan bu. Neden ağlıyorsun?"
"Umarım hep mutlu olursun Seri çünki sen bunu fazlasıyla hakediyorsun"
"Gel bakayım buraya sen"
Jimin
Saçıma düzen vermek için evden çıkmıştım. Sonuçta iyi görünmeliydim değilmi. Arabadayken gelen aramayla kenara çektim.Jm: Alo
B:....
Jm: kimsiniz?
B: nişanlanıyormuşsun
Jm: baba?
B: evet benim
Jm: sen nerden biliyorsun?
B: deden söyledi
Jm: peki
B: gerçekten nişanlanacakmısın o kızla ?
Jm: baba lütfen
B: lütfenmi? Hani intikam alacaktın ne çabuk unutttun herşeyi
Jm: Ben hiçbirşeyi unutmadım
B: Öylemi nasıl olurda bu kadar zayıf biri ola bilirsin?
İntikam alman gereken birine aşık olursun.Jm: gerçekten niyetin ne?
B: niyetimmi Jimin sen benim oğlumsun. O kız annenin ölümüne sebep oldu. Ne çabuk unuttun
Hani söz vermiştin. Hani onun kanını yerde bırakmayacaktın. Hani intikam alacaktın. Şimdi sadece yalandan bir beğeni için anneni unutup o kızı mı seçiyorsun. Senin annen, karım onun yüzünden öldü Jimin. Annenin ölümüne o sebep oldu. Şimdi istersen onunla evlen bile ama bize verdiğin söze kendi annene ihanet etmiş olursun..
Hoşçakal oğlum.Kahretsin. Hiç bir şey söyleyememiştim. Sadece göz yaşlarım beni esir almıştı. Neden neden böyle olmalıydı? Anne neden senin ölümüne sebep olan kişi o olmalıydı?
Neden onu sevdim?
Neden sadece intikam almadım.Gözümü kapattığım her an annem gözümün önüne geliyordu. Yapamıyordum. Karar veremiyordum.
Arabayı şirkeye sürerek kendi odama geçtim. Kameramı açarak önüne geçtim.
Seri
"Eunji nerde kaldı bu çocuk? Başına bir şey gelmiş olmasın? Aramalarıma cevap vermiyor""Endişelenme bak nerdeyse gelecektir"
"Ah artık burda beklemek istemiyorum. Aşağı inelim"
Eunjiyle beraber aşağı indiğimizde her kes çoktan gelmişti. Yoongi beni görür görmez yanıma gelmişti
"Çok güzel olmuşsun Seri. Bu arada bizim gıcık nerde?"
"Yoongi Jimine ulaşamıyorum"
"Merak etme bir işi çıkmıştır muhakkak"
"Kızım ne kadar tatlı olmuşsun"
"Teşekkür ederim dedecim"
O an sabahtan beri beni süzen Hayoungda yanıma gelmişti.
"Mutlu olun Seri artık sana bulaşmayacağım"Şaşırmıştım.
"Teşekkürler"diyebildim sadece.~
Bir süredir bekliyorduk. Artık hepimiz endişelenmiştik.
"Seri Jimin sana çıkarken tam olarak ne söyledi?" Diye sormuştu Woo Bin
Ben... dediğim anda kapı çalmıştı. Hemen koşarak kapıya baktım .
"Afedersiniz Bayan KimSeri sizmisiniz?"
"Evet benim"
"Bu zarf size lütfen burayı imzalayın"
Zarfın üzerinde Jimin yazıyordu. Hemen imzalayıp içeri geçtim.
"Bir şeymi oldu Seri?" Diye sormuştu Eunji.
"Beni biraz bekleyin. Şimdi geleceğim"
Hemen yukarı çıkıp odama geçtim. Zarfı açtığımda içinde sadece cd vardı. Hemen bilgisaya koyup karşısına geçtim.
Bu....bu Jimindi...bir vidyoydu.
Veeeeee her zaman merakla beklenen o intikam olayının sebebi ortaya çıktı.
Peki sizce gerçekten Serinin suçu varmı?
Fikirlerinizi öğrenmek isterim tatlışlarım.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...