Kısa bir bölüm oldu tatlışlarım ama ara bölüm gibi düşünün😉. Neyse gelicek bölüm çok güzel şeyler olacak😁
🌟🌟🌟
Gizlice ölmek istiyorum, haberin olursa affet.
🌟🌟🌟Bir süre havluyla kaldıktan sonra kıyafetlerimiz kurumuştu ve biz tekrar giyinmiştik.
"Biz neden eve gitmiyoruz Bay Park"
"Yine mi Bay Park olduk?"
Seri aslında ben nasıl döneceğimizi bilmiyorum""Bekle bir dakika şu anda şaka yapıyorsun değilmi? Nasıl yani bilmiyorum. Peki ne yapacağız?"
"Endişelenme yarına kadar bir yolunu buluruz"
~
Hava usul usul kararmaya başlamıştı ve güneşin batarken oluşturduğu manzara muazzamdı.
"Park Jimin içecek bir şeyler kaldımı ben çok susadım"
"Bence yok hepsini bitirdik"
"Nasıl? Orda bir sürü şişe vardı. Ben bir bakacağım"
Yah buda ne neden burdakilerin hepsi içkiydi. Aslında şuan şarap aralarında gözüme çok çekici görünüyordu. Acaba birazcık içsemiydim çok susadım belkide susuzluğumu geçirirdi.
Elime aldığım şişeyle az önceki yerde halının üzerine oturdum. Jimin elimde şerap görünce kanapeden bir an yanıma ışınlandı.
"Ne oldu Park Jimin?"
"Birlikte içelim"
"O zaman git kendine başkasını al bu benim"
"Hey sen delirdinmi o kadar içersen sana iyi gelmez"
Ahmak Park Jimin görende hepsini içeceğim sanacak. Gidip kendine bir şişe alarak geri geldi.
"Eee Seri neyin şerefine içiyoruz?"
"Susamam şerefine"
~
Sanırım artık şerap beni etkisi altına alıyordu. Artık bir ara Jimini çift görmeye başlamıştım.
Jimin
"Seri sen iyimisin? Pek kendinde değilsin sanki? "İşte tamamen sarhoş olmuştu ve çok tatlı görünüyordu. Hareketleri, yuvarlayarak konuşması sanki eski Seri'yi almış yerine tatlımı tatlı Seri getirmişti. Belkide o zaten böyleydi önceden fakat ben onun hayatını mahv etmiştim. Onun bu tarafını görmeyi hiç istememiştim.
"Seri biliyormusun şuan çok tatlı görünüyorsun"
"Nasıl yani önceden tatlı değilmiydim? İçincemi tatlı oldum?"
"Yani genelde böyle değilsin"
"Peki genelde nasılım?" diyerek halının üzerindeki tamamını bitirdiği şarap şişesiyle oynuyordu. Tam bir bebek gibiydi.
"Genelde tatlı değilsin çünki seksisin"
"Haha çok komik. Hiç inandırıcı değil Park Jimin"
"Neden? Sen sexy olduğunu düşünmüyormusun? Ve neden yine resmiyetle konuşmaya başladın?"
"Bilmem öylemiyim. Heyy Jiminie sinirlendi sanırım"
"Jiminie mi? Sanırım bundan sonra seni hep içirmem gerek. Böyle her dediğimi yapıyorsun"
"Sen benim gözüme baksana" diyerek yüzüme yaklaşan Seriye karşı öylece bakıyordum.
"Sen beni içirebileceğini mi sanıyorsun"
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...