♡46 Bölüm♡

6.2K 415 58
                                    

Tatlışlarım yb biraz geç oldu ama sonunda attım.

İyi okumalar

Sabah gözlerimi açtığımda santimler mesafemde olan Jiminin yüzüne uzun uzun baktım. Bir anda gözlerini açıp baktığında çok utanıp dönmeye çalıştım ama artık çok geç beni tutarak kendine çekmişti. Saçıma ve yanağıma öpücük kondurup tekrar başını boyun girintine gömüp gözlerini kapamıştı.

"Bana her zaman böyle aşkla bak Seri tamammı"

"Sana her zaman aşkla bakmam için sana her zaman aşık olmam gerekiyor"

"Bir dakika yani?"

"Yani bundan emin ol sen benim aşık olduğum ve olacağım tek insansın Jimin. Benim için senden başkası yok"

"Bunu biliyorum. Haydi işe gidelim"

Jimin
Sabahtan beri Seriyi bekliyorum nerde kaldı bu kız?

Ana buda ne? Seriyi gördüğümde gözlerim pörtlemişti.

"Ah çokmu bekledin?"

"Seri yarısı nerde?"

"Ne?"

"Eteğinin yarısı nerde?"

"Eteğinin yarısı nerde?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Abartmıyormusun?"

"Herneyse şimdi geç kaldık ben bunun hesabını sorarım sonra"

Şirkete vardığımızda Seri herkesle güler yüzle selamlaşıyordu. Tabii birde ona delici bakışlarla bakmasalar güzel olurdu.

"Haydi Seri Toplantı odasına"

İçeri girdiğimizde gözler bir anda üstümüze çevrilmişti. Haklılardı bu aralar hep birlikte gelip gidiyorduk ve nedenini merak ediyorlardı.

Neyse pekte aldırış etmeden yerlerimize geçtik. Sonra Seri yeni proje üzerindeki değişimleri konuşmak için koca monitörün önüne geçmişti.

O kalktığı andan beri Namjoonu izliyordum. Biz saniye bile bakışlarını ondan ayırmamıştı. Garip olansa sapık gibi bacaklarına falan bakmıyordu. Direk yüzüne bakıyordu.

Bir süre konuştuktan sonra Seri bize soru iletmişti
"Değişimle ilgili bir sorun varmı yada şüpheli kalan bir kısım"

Namjoon konuşmuştu hemen
"Bir sorun yok sadece bunu yapmamız için epey sıkı çalışmalıyız ve bildiğiniz gibi bizim çalışanlar zaten diğer proje üzerinde çalışıyor o yüzden yardıma ihtiyacımız var"

Bu sefer Bay Min(Yoonginin dedesi) konuşmuştu. "Bence bu işte Seri hanım size yardımcı ola bilir öyle değilmi bayan Kim"

Hem ben hem Seri şaşkınca bir birimize bakmıştık. Hemen atlamalıyım.

"Bay Min Seri benim çalışanım ve zaten bir proje üzerinde çalışıyoruz"

"Jimin biliyorum oğlum ama Yoongide bana hakk verir ki Namjoon bey bu işin yapımında bize çok yardımcı oldu şimdi sona kadar hall etmemiz için çalışan yardımına ihtiyacımız var ve Seriden daha başarılı birini bulamayız"

"Bay Min haklı Bay Park yardımcı olmalıyım"
Serinin söylediği şeyle donup kalıştım daha bir kaç gün önce....Aishh şimdi ne değişti?
Çok sinirlenmiştim.
"Peki öyle olsun" dedim sadece

Toplantıdan sonra odama geçtim bunu Seriye soracaktım ama önce bilgisayarda bir işim vardı.

Buda ne neden çalışmıyor bu? Al işte bilgisayarda bozulacak zaman buldu.
Serinin bilgisayar çantasını masanın üzerinde gördüğümde bir hızla aldım.

Bilgisayarı açıp arama listesine girmemle önüme Namjoon'un resimleri çıkmıştı buda neydi şimdi. Bu resimler neden....?
Seri neden bu adamın resimlerine bakmışki?

Hayır Jimin kendine gel öyle bir şey olamaz. Hemen masamdan kalkarak hızla odadan çıktım.

Jimin sende bi güvenmedin bu kıza😒

Talışlarım kısa oldu ama...
Umarım beğenirsiniz

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now