♡71 Bölüm♡

4.3K 336 156
                                    

"Seri benimle gele bilirmisin bu içerdeki bilgisayarda bir sorun var sanırım. Sen teknolojik eşyalarda iyiymişsin sanırım"

"Ah evet bi bakayım"

Yerimizden kalkıp odamızın içinde sadece bilgisayarların bulunduğu minik odaya geçtık.

Jimin
Bir tarafdan bana sırnaşmaya çalışan kızdan kurtulmaya çalışıyor bir tarafdanda Seriyi gözetliyordum. Namjoonla birşeyler konuşup içeri geçmiştiler. Ne yapacaklar ki orda.

Bir anda sanki Serinin sesini duyar gibi oldum. Hızla yerimden sıçradım.

"Sakin olun"

Herkes biranda susumuştu.

Odadan sesler geliyordu.Diğerleride kulaklarını kapıya sokmuş dinliyordu. Bense yerimde oturmaya devam etmiştim.

Nj:Seri acıdımı.
S:Tabikide canımı yakıyorsun
Nj: Tamam sabit dur.
S:Yahhh...
Nj: Özür dilerim sadece çok dar

Duyduğum şey benimde kalbimi sıkıştırsada ona güvenmeliydim ve güveniyordumda. Muhakkak yanlış anlaşılmadır.

Herkesin gözleri pörtlemişti. Hele Williamla Jaeri bir birine şaşkınca bakıyordu.

Nedendir bilmem ama herkes bana bakmıştı birden.Seriyle aramızda olan şeyleri hepsi bilmiyordu.

Yeni çalışan kız kapıyı tekmeleyip açmış Herkes içeriye doğru eğilerek bakmıştı.

Kapı tam önümüzde olduğu için oturduğum yerden bile içeriyi göre biliyordum. Şuanda karşımda elinde minik bir küpeyle Serinin başında dikilmiş Namjoon vardı.

"Siz delirdinizmi kapıyı neden kırdınız?"

Kahretsin şimdi birşey söylerlerse Seri buracıkta öldürürdü.

Sadece küpesini takmakta yardım ediyormuş. Tamam dışarıdan yanlış anlaşıla bilirdi ama ben ona güveniyordum ve güvenimdede yanılmamışım.

"Şey biz öyle sandıkki sizz.."

Yeni gelen kız imalı bir şekilde konuşmuştu. Al işte...

Seri sinirli bir şekilde küpeyi Namjondan alarak bizim önümüze kadar gelmişti. Bense oturmuş herşeyi izliyordum. Tam çalışan kızın önünde durdu

"Bayan Jung beni kendinizlemi karıştırdınız. Tch tch tch. Ben sizin gibi birilerini yatağa atmak için uğraşan kızlardan değilim"

Ağzım açık kalmıştı. Tek duyduğum ses Williamın arkadan kıkırdamasıydı.

İşte benim kadınım.

Sözlerini söyledikten sonra Somine omuz atarak geçip tekrar yerine oturmuştu. Herkes olanları algılamaya çalışıyordu. Bense onun bu çılgın hallerine alışıktım. O yüzden  çaktırmadan onu izleyerek gülüyordum.

"Eee akşama kadar dikilecekmisiniz bu işler kendi kendine yapılmıyor. Haydi"

Hiçbirşey olmamış gibi soğukkanlı davranması bile onu çekici yapıyordu.

İyiki Serinin sözünü dinliyorlar.
Hepsi birden hızla yerine geçmişti.

Namjoon bile neye uğradığını şaşırmıştı. Hatta sanırım az önce ne olduğunuda anlamamıştı.

~

Hekes işleri halledip odadan ayrılmıştı. Bende son olarak dosyaları kontrol etmek için kaldım.

Kapım tıklatılmıştı"Gel"

"Ah Somin senmiydin?"

Tam dibime kadar gelerek masanın üzerine otırmuştu.

"Evet Bay Park"

"Bir şey mi diyecektin neden hala burdasın?"

Masanın üzerinden inip mini eteğine çeki düzen verdi.

"Ahh Bay Park açık konuşacağım"

Eteğini hafif kaldırarak elini eteğinin içini sokmuştu. Bende ne yapıyor bu aptal kız diye düşünüyordum ki kilodunu parmak uçlarıyla bacaklarından sıyırarak yere fırlatmıştı.

"Somin ne yaptığını sanıyorsun?"

"Sizi istiyorum Bay Park"

İyiki eteğini çıkarmadı. İç çamaşırını çıkarmakta ne oluyor daha kötü. İlerleyip yine masanın üzerine oturmaya çalışmıştı.

Kolundan sertçe çekerek itmiştim.

"Ne yaptığını sanıyorsun. Sen delimisin?
Bu şekilde benim masamın üzerinde oturmayamı cüret ediyorsun"

"Hadi ama Jimin böyle daha eylenceli olmuyormu?"

"Jiminmi sen kafayı yemiş olmalısın"

"Şuanda naz yaptığını biliyorum. Aslında sende şuanda eteğimin altını hayal ediyorsun"

"Senn.... sen çok terbiyesizsin"

"Nedenmiş? İnan bana Bayan Kimden daha iyiyimdir. Her anlamda"

"Hıh? Sen kendini kiminle kıyasladığının farkındamısın? Sen onun tırnağı bile olamazsın. Şimdi defol burdan"

"Bunu sen istedin. Bende zor yoldan yaparım"

Gömleğinin düymelerini açmaya başlamıştı. Kesinlikle ona payını verirdim ama bayan olduğu için ona zarar vermemek için kendimi tutuyordum.

Kapının bir anda tamamen açılmasıyla içeri Seri girmişti. Kahretsin....

İyice yaklaşarak benim yanımda durdu.

Bir kaç adım ilerleyip eğilerek parmak uçlarıyla Sominin az önce yere fırlattığı kilodunu aldı.

Hayır şimdi herşeyi yanlış anlamasın lütfennn.

"Hey Somin bunu unutma"
Diyerek iç çamaşırını Sominin yüzüne fırlatmıştı.

Bense sadece izliyordum.

"Sana demiştim değilmi insanları yatağa atmak için uğraşıyorsun.

Yanılmışım sen bildiğin kendini ayakta becertmeye çalışıyorsun.

Ama dong dong yanlış yoldasın sevgili Somin.

Kendine daha farklı yerlerde daha farklı aynı senin gibi bu işi parayla yapan insanalardan bula bilirsin.

Ne dersin zaten yaptığın bu değilmi? Neyse şimdi hafifçe kapıya doğru defolup gide bilirsin"

Serinin söyledikleri....
Ahh bu kız gerçekten herseferinde beni büyülemeyi başarıyor. Açıksözlülüğüne hayranım. İşte onu sevme nedenlerimden biri.

"Eee Somin zorlamı çıkarayım. Jimin zorla çıkarmamış ola bilir ama inan bana ben güç kullanmaktan asla çekinmem"

Hiç bir şey demeden çıkıp gitmişti. Aslında bir nevi Seri ben kurtarmıştı. Şimdi birde onunla uğraşmak vardı.

Ona taraf döndüğümde çantasını masanın üzerine koymuş bir eliyle bir şeyler arıyordu. Sonundan aradığı şeyi çıkarıp tek eliyle ıslak mendilden bir kaçını çıkarıp elini silmiş ve çöpe atmıştı.

Bana taraf dönerek hafif tebessüm etmişti

"Mikrop bulaşmasını istemem. Haa bu arada eğer sen canını yakmayayım diye her kıza karşı böyle sakin durursan günün birinde başına bundan da büyük işler alırsın. Dikkatli ol"

Şuanda ona sıkıca sarılmak istiyordum. O narin vücudunu kollarım arasına almak ama yapamazdım. Ona söz vermiştim. O istemedikçe yapmayacaktım... Kahretsin neden böyle bir şey söylemiştimki...

"Eee gitmeyecekmiyiz Bay Park"

"Ah doğru gidelim"

GELECEK BÖLÜM⬇️

"Eğer ölüceksek yapmam gereken son bir şey var Jimin.

Hatırlıyormusun(işaret parmağımla boynunu kulağının hafif aşağısını gösterdim) burasının bana özel olduğunu söylemiştim. Öpmeliyim"

Gelecek bölüm ekşınlara hazır olunnnn.
Yuppiiii

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now