İyi okumalar tatlışlarım
Seri
Sabah gözlerimi açtığımda bana sokulup uyuyan Jiminle karşılaşmak çok güzeldi. Çok tatlı görünüyordu.Yavaşça başını yastığa koyup kalktım.
Dünki kıyafetlerimizle uyuduğumuz için hemen üstümü değiştirmeliydim.Ama sessiz olmalıydım. Uyanmasını istemezdim. Eğer odadan çıkarsam anlardı.
O yüzden dolabı açıp Jiminin tişörtlerinden birini alıp banyoya girdim.
Güzelce banyomu yapıp giyindim ama banyoda tabiki.
Banyodan çıkıp içeri baktım hala uyuyordu. Yaa ne zaman uyanacaksın öldüm açlıktan Jimin...
Sonra uykusunda bir şeyler sayıkladığını duydum.
'Sen beni hep seveceksin değilmi Seri'
Çok açık şekilde söylediğini duymuştum.Yaklaşıp yüzünü okşamak istiyordumki bir anda lanet telefonum çalmaya başladı.
Jimin hızla gözlerini açtığında tabiiki başının üzerinde dikilen benimle karşılaşmıştı.
"Şeyyy ben.. en iyisi telefona bakayım"
S: Alo efendim William
W: Nerdesin Seri ben aşağıdayım.
S: Aşağı derken.
W: Sizin evin bahçesinde. Saatten haberiniz varmı neden çıkmıyorsunuz daha
S: Saatmi?
Telefonu uzaklaştırıp saate baktım.
S: Lanet olsun uykuya kalmışımda.. senin aşağıda nee işin var?
W: Seninle gideriz diye düşünmüştüm. Haydi en azından inde konuşalım.
S: Şey bu halde inemem
W: Ne haldesinki.
Tanrım şuanda saçlarım ıslak halde üzerimdede Jiminin tişörtünün olduğunu söylersem acaba nasıl algılarsın? O yüzdende söylemeyeceğim.
S: William müsait değilim şu anda ve kapatıp hazırlanmalıyım.
W: Tamam o zaman ben gidiyorum. Artık yemekte görüşürüz.Ahhh telefonu kapatıp Jimine taraf döndüm.
"İyiki bu halde aşağı inmedinNe demek istediğini anlamaya çalışıyordum.
"...çünki sütyensiz seni görmesini istemezdim"
"Yah sen giymediğimi nerden...-"
"Saçın tişörtünün önünü ıslatmış yani belli oluyor Seri"
Siktir...
"Ahh özür dilerim" arkamı dönmüştüm
"Yakışmış ama"
"Herneyse uyandığına göre ben gidiyorum zaten bu gün iş yok değilmi yemeğe gidecektik"
"Evet doğru yemeye gideceğiz.
Bu arada zaten daha önce gördüğüm bir şeyide benden saklamaya çalışman ayrı bir garip"
Tanrım domatese döndüm artık.
Hemen hızla kendi odama ışınlandım.
Hemen rahat bir şeyler giyindim zaten yemeye gidecektik.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...