♡106 Bölüm(smut part1)

10.7K 391 156
                                    

Sonunda araba şehirden uzak ormanlık alanda durmuştu.
"Haydi Seri inelim"

"Ama Jimin burda hiçbirşey yok neden buraya geldik ki?"

"Hadi güven bana"

Arabadan indiğimde ellerimizi kenetlemişti.

"Korkma Seri"

Minik bir patikayla ilerleyip sonunda bir ağaç evin önünde durmuştuk. Korkma demişti ama biraz kasvetli görünüyordu.

Cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı yavaşça açtı. İçeride garip bir ambians hükm sürüyordu.

Loş bir ortamdı. Eşyalar duvar kağıtları hepsi eski tarzdaydı.

Ürkmüştüm aslında. Tanrım keşke internetden araştırıp bir yerler seçseydim.
Böyle bir yere neden geldikki?

"Hey Seri orda dikilmeye devam edecek misin?"

"Şeyy Jimin neden böyle bir yer seçtinki. Açıkçası biraz korkuyorum. Yani ormanın tam ortasındayız. Kimse yok'

Bildiğiniz gibi  bu kısımlarda yetişkiniçerik mevcuttur. Rahatsız olanlar ve yaşı küçük olanlar bu kısımları atlasın

"Daha iyi değilmi. İnlemelerimizi kimse duymayacak daha rahat oluruz"

"Açıksözlülüğünüze 10 puan Bay Park"

"Hey kaç zamandır bana Bay Park demiyordun. Garip oldu şimdi"

"Ahhh peki~"

"Seri"

"Hmm?"

"Korkma. Ben yanında olduğum hiçbir zaman korkma"

"Pe~ki. Neden ciddileştinki şimdi?"

Omzunu kaldırarak
"Bilmem" demişti

"Seri diyorumki sencede çok fazla konuşmadıkmı?"

"Nasıl? Neyi?"

Belimden tutup kendine çekerek ahşap duvara yapıştırmıştı.

"Seri"
Dudaklarımın tam üzerınde dudaklarını turarak konuşuyordu.
"Daha fazla beklemek istemiyorum"

"Şeyy.... Jimin yani güzel birşeyler giysem en azından. Hala düğün elbisesiyleyim"

"Elbiseye değil, şuanda sana ihtiyacım var güzelim"

Boynundaki kıravatını yavaşça gevşeterek çıkarmıştı.

"Hadi odamıza gidelim"
Bacaklarımın yerden kesilmesiyle beni sırtlayıp taşımaya başladı.

Odanın kapısını açtığında yeniden kucağından indirmişti.

Etrafa göz gezdirdiğimde korkum uçup gitmişti.

Çok sıcak ortamdı. Kenarda yanan şöminenin etrafında bir sürü mum vard. Zaten odada başka aydınlatacak birşey de yoktu.

Ama bu mumları ve şömineni kim yakmıştıki? Demekki daha önceden hazırlık yaptırmış. Seni çılgın...😌

Etrafı saran portakal kokusu muazzamdı. Sanırım mumlardan geliyordu.

Hemen soluma döndüğümde üzeri tüllerle kaplı bir sürü yastığın bulunduğu koca bir yatak vardı.

Sonra arkamdaki Jimine doğru döndüm. Gözlerini yere dikmiş gülümsüyordu.

"Jimin......

............burası mükemmel"

Kollarımı boynuna sardığımda. O tatlış ellerini belime koyarak başını eğip göğsüme yaslamıştı.

Küçük çocuk gibi görünmüştü. O yüzden bir elimi saçına koyarak yavaşça okşadığımda iyice göğsüme sokulmuştu.

"Seri..... bu adam seni çok seviyor"

"Hmmmm öylemi? Bu kadında senin her zerrene aşık"

Elini elbisenin arkasına götürerek fermuarını birazcık açmıştı.
Sonra yavaşça elbisenin omuzlarını indirip dudağını boynuma sürterek dudaklarıma kadar ilerlemişti.

Şöminedeki ateşin sesi ve Jiminin dokunuşları ortamı daha da alevlendiriyordu.

Yavaşça dudaklarımı öpmeye başladığında kollarımı vücuduna sararak karşılık vermiştim.

Az önce indirdiği omuzları daha da aşağı çekerek elbiseni yerle buluşturmuştu.

Aslında daha önce bir kaç kez bunu yapmış olmamıza rağmen. Bu daha farklıydı sanki.

Yavaşça omuzlarımdan tutarak beni duvara yaslamıştı. Üzerimi iyice inceleyip gülümsemişti.

Tabiiki aceleci davranacağını bildiğim için hazırladığım iç çamaşırlarımı önceden giymiştim.

Oda sıcak olduğu için üşümüyordum ama birazdan sıcaktan öle bilirdim.

Jimin elini yavaşça yanağıma koymuştu.
"Arkanı dön güzelim"

Dediği yapıp yüzüm duvara gelecek şekilde sırtımı ona dönmüştüm.

Ellerini ellerimin üzerine koyarak duvara sabitleyip omuzlarımı öpmeye başlamıştı. Yavaşça sırtıma indiğinde gözlerimi kapamıştım.

Ellerini ellerimin üzerinden çektiğinde ben hala duvardan tutunmaya devam ediyordum.

Sütyenimi açarak çıkarıp yere bırakmıştı.

Başını boyun girintime gömüp, ellerini belimden kaydırarak göğüslerimin üzerine yerleştirip okşamaya başlamıştı.

"Seri birde güzel giyineyim diyordun. Bu giydiklerin zaten mükemmel vücudunda çok güzel durmuş. Sevdim. Böyle seçim yapmanı. Benim de sürprizlerim var"

Eğilerek yerden kıravatını almıştı ve ellerimi duvardan ayırarak arkamda birleştirmişti.

"Jimin ne yapıyorsun?"

"Bekle Seri"

Beni dolaba doğru hafifce ittirerek. Kıravatıyla gözlerimi bağlamıştı.

"Jimin bu da ne şimdi"

Hiçbirşey demeden beni yönlendirmeye başlamıştı. Sonunda sırtım yatakla buluştuğunda nerde olduğumu anlamıştım.

Lalalalala veeee balayı. Tabiiki bu yazar güzel ülkelerde olan klasik balayılardan yapmayacaktı😁😁😁

Değişik şeyleri severim😋😋😋

Hoşçakayyyyy

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now