Jimin
Kısa kısa okumuştum her sayfayı ve en son yazdığı sayfa buydu demekki yazmayı durdurmuştu.Üzgünüm anne. Beni affetmelisin çünki onu isteyerek kırmadım ben bir yalana inanmıştım.
Kapı çalmaya başladığında merdivenlerden inen ayak sesleri dıyduğumda günlüğü hızla tekrar yere fırlatıp koltuğa uzanarak uyuyo numarası yaptım.
Gözümü hafif aralayıp baktım. Hey bir dakika Seri bornozlaydı ve kapıyı bu şekildemi açıyordu.
Kapıyı açtığında william belirmişti.
Yuh yani birde içeri dalıyır. İnsan bir sorar değilmi? Biraz öylece durup konuşmalarını dinledim.
"William burda ne işin var? Hemde bu saatte"
Şimdi kalkıp o gözlerini çıkara bilirdim william denen herifin Seriyi bakarak dudaklarınımı yalamıştı o?
(Şuraya bir William gifi)
"Sanırım uygun olmayan zamanda geldim Seri?""Ah hayır yani neyi kast ettiğini bilmiyorum ama bu bakışından ne dediyin anlaşılıyor. Öyle bir şey değil"
"Pekii sana hediyem var onu getirdim"
"Peki.neymiş?"
"Al. Ben gittikten sonra bak tamammı?"
"Ne yani gidiyormusun. Bunun içinmi gelmiştin"
"Hayır" dediği an eğilerek Seriyi yanağından öpmüştü. İşte şimdi yedim seni tam ayaklanacaktımki Seri konuşmuştu.
"Bir daha böyle bir şey yapma. Hediye için telekkürler"
"Özür dillerim Seri iyi geceler"
"Sanada"
Buda neydi şimdi neyse uyuma moduna devam.
Seri elindeki kutuyu masanın üzerine koyup kapağını açtı. Elinde bir not vardı.
Önce nota bakıp gülümsedi. Sonra içindekilere baktı ve yanağından bir damla yaş süzülmüştü.Neler oluyor ne vardı kutuda?
Masanın yanındaki sandalyelerden birini çekerek oturdu ve elini kutunun içine sokarak seçim yapar gibi parmağını bir otarafa bir bu tarafs doğru gezindirdi
Sonra eline baktım. Bu tatlıydı. Biraz farklı görüntüsü vardı. Ne tür tatlıydıki ağlamıştı.
Ağlayarak tatlıyı ağzına tıkıştırıyordu. Hemde duraksamadan bir birinin ardından. Sanki boğulacaktı.
Ağzını eliyle kapatıp başını masaya yaslayıp ağlamaya başladığında içim parçalanmıştı.
Kanapeden nazikçe kalktım ve ona taraf döndüm.
"İyimisin"
Hemen gözyaşlarını silerek ağzına bir parça daha tıkıştırmıştı.
Kahretsin. Bornozunun önü hafif açılmıştı ve göğsü biraz görünüyordu.
Hayır jimin kendine gel söz verdin. Ona yaklaşmayacaksın.
Ayağa kalktım ve yüzüne bakarak önünü işaret ettim. Hemen önünü kapamıştı ve utanmıştı.
Hala benden utanması garipti nede olsa onu çıplak görmüştüm. Garipti ama güzeldi utanması. Herşeyi güzeldi çünki o benim sevdiğim kadındı(Ooooo)
Seri
Biraz önümde dikilip sonra çıkıp gitmişti. Neyse sanırım söylediği şeyin üzerinde duracaktı. Çok güzel zaten ondan bana yaklaşmasını istemeyeceğime göre benden sonsuza dek uzak kalacak.Telefonumun çalmasıyla uflayarak kulağıma götürdüm.
H:Seri
S: Bir dakika sen...?
Tekrar geri çekip ekrandaki numaraya dikkatle baktım.
S: Hyunmin?
H: Evet benim. Ben o görüntüleri buldum.
S: Ne? Yani o yangını kimin yaptığını buldunmu?
H: Evet Seri yüzü apaçık ortada ama tanımıyorum.
S: Peki görüntüler şu anda elindemi?
H: Evet bende. Şimdi sana atacağım. Ama akıllıca davranmalısın tamammı?
S: Peki tamam. Bu arada nasıl oldu bunca yıl sonra.
H: Devreye başka bir arkadaşımı soktum.
S: Tamam bekliyor olacağım
Teşekkürler. Gerçekten çok teşekkürler.H: Asıl ben teşekkür ederim.
Telefonu kapatıp tekrar tatlıya yöneldim. Bu tatlı benim için özeldi. Annemin en sevdiği tatlılardandı ve William bunu çok iyi biliyordu.
Telefonuma gelen bildirimle nefes alıp ekrana tıkladım. Ve videoyu izlemeye koyuldum.
Net bir şekilde adamın yüzü görünüyordu.
Ama kim olduğunu bilmiyordum. Onu daha önce görmemiştim sadece bitine benzetiyordum.
Ama zaten herkes bir birilerini benzer. Tek bildiğim adamı daha önce görmediğimdi. Bundan emindim.
Telefonumu kapatıp tatlıyı mutfağa bırakarak uyumaya gittim ama görüntü bir türlü aklımdan çıkmıyordu. Kimdi ne istemişti o kadar insandan. Neden bilerek yakmıştı. Dikkatimi çeken şeyse kasten annem ve minjoo annenin çalıştığı tarafı ateşe vermesiydi.
Kesinlikle seni bulacağım ne olursa olsun.
İvvet bir geçiş bölümü gibi birşey oldu.
Olsun daha ekşınlı bölümlerde gelecekGELECEK BÖLÜM⬇️
"Belkide düşünüyorsundur ki neden birden bire sana iyi davranmaya başladım"
"Aslında evet"
Peki anlatayım o zaman
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...