Seri
"Jimin kapıya bak her halde Yoongi ve Hayoung geldi. Çabuk ol Jongin uyanacak şimdi"
"Ta~mam"
Gelen gürültülerden ikisinin geldiği belliydi. Yıkadığım tabakları da bırakıp mutfaktan çıktım.
"Hey siz hala sarılıyor musunuz? Hayoung, sanki bir yıldır bir birlerini görmüyorlar"
"Aynen Seri katılıyorum. Yoongi bana bile böyle sarılmıyor"
Yoongi sonunda Jiminden ayrılıp söze atlamıştı.
"Sarılmıyor muyum? Ama daha az önce-"
Dediği anda Hayoung ağzını kapamıştı."Şey en iyisi biz içeri geçelim değil mi?"
"Hadi gelin bakalım"
Karşılıklı koltuklara oturup sohbete koyulduk.
"Ee Seri hamilelik nasıl gidiyor?"
Hayoungun sorusuna cevap verememiştim çünki Jimin benden önce davranmıştı."İyi hatta çok iyi değil mi kızım?"
"Seri kız mı?" Bu sefer Yoongi sormuştu.
"Şey aslında değil. Yani Jimin öyle olduğunu düşünüyor"
"Nasıl? Tabii ki de kız o. Değil mi prensesim?" Jiminin tatlış konuşmalarına Yoongi hafiften ne diyor bu bakışı atsada çokta umursamamıştı.
"Hayoung siz bebek düşünüyormusunuz peki"
Sanki soru Yoongiye sorulmuş gibi yanındaki yastığı kucağına alıp konuşmaya başlamıştı.
"Tabii ki hatta buraya gelmezden önce-"Yine Hayoung susdurmuştu.
"Heehee yani şey buraya gelmezden önce yolda hamile birini gördük baya tatlıydı onu söylüyor sanırım Yoongi. Değil mi canım?""Hııı? Haaaa hayır. Ahh yani evet. Yaa biz hediye almamışmıydık vermeyi unuttuk"
Hayoung yaındaki güzelce süslenmiş 4 tane hediye paketini uzatmıştı. İşte bunlar sizin için.
"Dört tane?"
"Tabii ki miniği de unutmadık"
"Ahh teşekkür ederiz"
"Yaa Seri senin karnın şişkin olmalı değil miydi?" Yoonginin bu sorusunu Jimin cevaplamayı tercih etti. Daha doğrusu yine konuşmama izin vermedi.
"Zaten nerdeyse iki aylık yani küçük daha. Seri de biraz zayıf olduğu için pek belli olmuyor. Ana prensesim orda hissedebiliyorum" diyerek elini karnıma koymuştu.
Eee tabi bende utanmıştım. Yoongi ve Hayoung da bakarak gülümsemiştiler.
"Şey biz kalkalım belki sizin erkek erkeye konuşacaklarınız vardır değil mi"
İkimiz Hayoung'la mutfağa sofrayı hazırlamaya gittik.
Jimin
"Eee Yoongi işler hala iyi ilerliyor değil mi? Şirkete pek uğrayamıyorum da""Çok iyi merak etme"
"Şey Jimin bir şey soracağım"
"Sor"
"Şimdi biz Hayoungla bebek düşünüyoruz"
"Hey gerçekten mi"
"Evet hatta bi yol katt ettik"
"Nasıl yani?"
"Seri seninle nasıl başa çıkıyor anlamıyorum. Yazık kıza. Anlasana işte"
"Haaa anladım anladım. Peki sormak istediğin şey ne?"
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...