İyi Okumalar tatlışlarım
"Yada dur sabahki gibi benim tişörtlerimden giy ama içine bir şey giyme
Ve-"Elimle ağzını kapamıştım. "Hayal dünyan baya genişmiş. Beni nasıl hayal ettin kim bilir?"
"Ne yapabilirimki göremediğim zaman hayal etmeliyim değilmi?"
"O zaman artık hayal etmene gerek yok"
Kucağında hafif geriye gidip saçlarımı göğüslerimin üzerine atıp üzerimde olan tek parçayı çıkarıp koltuğun üzerine bıraktım.
Sütyen giymemiştim şuanda göğüslerimi kapatan tek şey önüme attığım saçlarımdı.
Jimin bir süre öylece donup bakmaya devam etti. Birden göğsümü sıktığında neye uğradığımı şaşırmıştım.
Saçlarımı tamamen arkaya atmıştı.
"Böyle daha güzel"
İki elinide göğsümün üzerine koyup okşadığında gözümü kapatıp kollarımı boynuna dolamıştım.
Dudaklarını göğüsümde hissettiğimde az kalsın delirecektim.
Kendimi zor tutmuştum.
Parmağıyla daireler çizerek bir eliyle göğsümü tamamen kavramıştı.
Zaten elleri minicikti.Göğüs ucumda dilini hissettiğimde irkilmiştim.
"Sakin ol Seri"
Tamamen işine odaklı gibi konuşmuştu.
Belimden tutarak kendine çekmişti.
Şuan pek rahat değildim çünki evde değildik. Amma kendim kaşınmıştım."Seri burda durmalıyım çünki daha ileri gidersem kendimi durduramayacağım. Şimdi bile zor hakim oluyorum ve şuanda evde değiliz.
Yani bayan inatçı bizi bu halde görmelerini istemeyiz değilmi"
"Evet istemeyiz"göz kırparak kucağından inmiştim ama sonlara doğru minik Park'ın yavaş yavaş baş göstersiğinide hissetmiştim.
Yani tam zamanında durmuştuk.
"Ben aşağı iniyorum sen istersen dinlen"
"Tamam"
Jimin çıkar çıkmaz ayağa fırladım. Bir dolap vardı hemen açıp içine baktım. Tişört.... oley bee..
Jiminin parfümünün kokusu vardı üzerlerinde demek ki onundular.
Ama hani burayı kiralamıştı. Tişörtlerinin ne işi var. Neyse...
Birini seçip giyindim. Ama bir dakika sütyenim yoktu.
Tamam üzerimede gelirken giydiğim kot ceketi giydim.
Aşağı indiğimde kızlar üzgün bir şekilde oturmuştu anlaşılan Jaeri anlatmış.
"Kızlar ben iyiyim hem kendinizi üzmeyin.
Bu arada çocuklar nerde?"
"Dışardalar Seri haa isdersen gitme o kızda gelmiş. Şimdi keyfini dahada bozacak"
"O kız?"
"Somin"
"Tamam gidiyorum o zaman"
Hemen dışarı çıktım. O kız yine Jimine sırnaşırsa o güzel yüzünü bir güzel yumruklarım.
Bingo doğru tahmin. Yine Jimine bir şeyler söylemek için dibine girmiş.
Hemen sıvışarak yanlarına geçtim.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...