"Smut part2"
Part1i okumayı unutmayın🗣🗣🗣
"Tişörtünü çıkar"
Emir olarak söylediği şey karşısında donup kalmıştım. Hiç daha önce böyle bir şey olmamıştı."Hadi Seri"
Ama sütyen giymemiştim ki şimdi çıkarırsam...
Hiçbirşey demeden yavaş hareketlerle tişörtün eteklerinden kaldırarak çıkarıp yatağın üzerine bıraktım.
Tişörtü çıkardığım an parmağını yavaşça nokta etrafında hareket ettirmeye başlamıştı. Tabiki bende yerimde sabit duramamıştım.
"Jimin ne yapıyorsun"
"Uslu dur Seri"
Tekrar ve tekrar her klirorise basınç uyguladığında yutkunarak inlemelerimi önlemeye çalışıyordum.
"Manzaram çok güzel Seri beni çok fazla tahrik ediyor"
Nazikçe yaklaşarak göğsüme minik bir öpücük bıraktı ve geri çekilerek diğer eliyle göğsümün ucuyla oynamaya başlamıştı.
Ahhh delirecektim gerçekten.
Gözlerimi kapatıp kendimi teslim etmiştim. Dilini göğsümde hissettiğim zaman artık tuttuğum inlemelerimi serbest bırakmıştım.
"Seri kalçanı bieaz kaldır güzelim" dediği herşeyi yapıyordum çünki fazlasıyla zevk almıştım.
Dediğini yaptığımda kilotumu çıkararak kaldırdığı eteğimi tekrar kıvırıp vajinamı iyice avuçlamıştı.
"Hazır ol güzelim"
Parmağının birini yavaşça içime yollamıştı.
"Ahhhmm Jimin"
"İşte böyle ismimle inlemeni istiyorum"
"Jimin ıhhm devam et"
Komutumla diğer parmağınıda nazikçe içime yollamıştı.
İçimdeki hareketi hızlandığında bu sefer ben kafasını göğsüme bastırmıştım.
"Ahhhm Jimin ben"
"Gel-"
"Daha olmaz bebeğim"
Bir anda parmaklarını çekmişti.
Gerçekten tam boşalacakken neden yapmıştıki?
"Jimin ..."
Busefer elini kendim tutarak devam etmesini istiyordum.
"Devam etmemimi istiyorsun? Rahatlamak istiyorsun değilmi güzelim"
Başımı olumlu anlamda sallamıştım.
"O zaman ilk seferimizde izin vermediğin o şeye izin ver"
"Ama Jimin gerçekten istemiyorum"
"Ama ben tadına bakmak istiyorum. Tabii sen bilirsin"
"Jimin ne yani şimdi böyle mi yapacaksın. Beni tahrik edip tam zirvedeyken yarıda bırakıyorsun" sesim zar zor çıkıyordu.
"Bende istiyorum ama diğer istediğimi de söyledim"
Ahh gerçekten şuanda tek istediğim devam etmesiydi.
"Jimin ..... istediğini tap"
Gülümseyerek beni uzatmış kendiside tişörtünü çıkarmıştı.
"Bacaklarını aç güzelim"
Gerçekten utanıyordum bunu yapmasını istemiyordum ama merakta ediyordum.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...