♡21 Bölüm♡

7.3K 440 122
                                    

Ve bir yeni bölüm daha.

Ne yaptım sen Jimin?

İyi okumalar tatlışlarım🍫

🌟🌟🌟
Değer taşıyan tek hikaye vardır.
O da bedelini sizin
ödediğinizdir.
🌟🌟🌟

Jimin
Sabahın işıklarıyla göz kapaklarım aralandığında Seri yanımda yoktu. Yerimde doğrulup bekledim. Dün olanları düşündüm. Onu düşündüm. Hala gözümün önünden gitmiyordu.Olanlar film givi gözümün önündeydi.

Biraz sonra uzerinde havluyla gelen Seri dün olanları bir daha hatırlatmıştı.

"Günaydın Seri "

"Günaydın"

Ortamda garip bir sessizlik vardi. Seriyse hala utanıyor gibi görünüyordu. Yüzü tamamen kıpkırmızıydı. Çok garip görünüyordu. O kırmızı yanaklarını öpmek istemiştim. Utanması bile farklı bu kızın.

"Jimin benim aklımı kurcalayan bir şey var onu sormalıyım" diyerek yatağın diyer köşesine oturmuş ve sessizliği bozmuştu.

"Tabii sor"

"Hani teknede söylemiştin ya olmaz çünki.. onu öylesine mi söylemiştin? yani dün olanlar..."

İşte şimdi ne diyeceğim? Senden intikamım için uzak durmaya çalışsamda sana karşı koyamadım mı demeliydim?
Hayır bunu söyleyemezdim.
Kahretsin..
Ne söylemeliyim?

"Ah Seri şöyle söyleyeyim ben seni istiyordum sende.....
Sende beni yani istediğimiz olduğuna göre-"

Yüz ifadesi tamamen değişmişti.

"Bir dakika sen ne demeye çalışıyorsun? Sen kısacası sadece seninle birlikte olmak istedim ve yaptım diyorsun"

Üzgünüm Seri ama yalan söylemeliyim.

"Öyle bir şey Seri"

"Sen gerçekten çok alçak bir herifsin. Ne düşünüyorsun ben sadece seninle birlikte olmak istediğim için mi oldum. Ben senin kalbini istemi-.....
Kahretsin boş ver" diyerek ayağa kalkmıştı.

Şuan çok kızgındı ve bundada oldukça haklıydı. Ayağa kalkıp sinirden yorganı çekerek yere attı ve gördüğümüz manzara karşısında ikimizinde gözleri büyümüştü

"Kan... Seri sen?.. bakiremiy-?"

"Bekle bir dakika.... Bu şaka olmalı değilmi? sen o gece bana bir şey yapmamıştın değilmi? Sen bana yalan söyledin Jimin. Bizim aramızda hiç bir şey geçmemişti değilmi?"

"Evet~ "

"Sen bunu nasıl yaparsın ha. Bana bunca zaman yalan söyledin. Ve şimdi"

"Seri ben o gün bile senin daha önce kimseyle birlikte olmadığını bilmiyordum. Ama sen öyle değilmişsin. Sen.... siktir sen neden daha önce söylemedin?"

"Neyi söylemedim haa Jimin ben  o gece gelip sana neden benim ilkimi mi çaldın demeliydim senin anlaman için. Gerçekten beni böyle biri mi düşünüyordun? Her önüne gelenle, her istediğiyle yatan biri gibimi düşünüyordun?"

"Seri ben özür dilerim bak beni dinle öyle değil yanlış anlıyorsun."

"Bilsen ne değişecekti? Ahh ben zaten o gece Seri ye bi şey yapmadım şimdi o da razı olmuş zaten. Daha öncede benimle birlikte olduğunu düşünüyor. Böylesi daha iyi istediğimi alırım. Böylemi düşünecektin?"

Sözünü bitirir bitirmez dizleri üzerine düşen Seri derin derin nefes almaya başlamıştı. Garipti sanki nefes alamıyordu.

"Seri sen iyimisin?"diyerek kolundan tutmak istedim

"Bırak. Tiksiniyorum senden Park Jimin. Kahretsin gerçekten neden senin gibi herifi sevdimki zaten" diyerek nefessiz kalarak ağlamaya başlamıştı.

En önemlisiyse beni sevdiğini söylemesiydi yani beni gerçekten mi seviyordu? Ona bu kadar şey yapan adamı? Üzgünüm Seri sana aslında bende seni seviyorum  diyemediğim için üzgünüm.

Bir anda önümde yere yığılan vücut gözlerimin buğulanmasına neden olmuştu.

"Seri aç gözlerini. Seri uyan...Seri beni duyuyormusun?

Hemen ayağa kalkıp şort ve gömlek giyinip. Bol tshirtlerimden birini aldım. Havluyu üstünden açarak Tshirt'ü giydirip telefonla Yoongiyi aradım.

"Yoongi nerdeysen hemen arabayı al. Seri iyi değil hastaneye gitmeliyiz çabuk ol"

Seriyi hemen kucaklayarak zaten benim odama yakın olan kendi odasına götürerek bavulunu açıp içinden iç çamaşırı alarak onuda giydirdim. Onu böyle görmelerini istemiyordum. Sonra yeniden kucaklayarak odadan çıktım.

Arabanın yanına vardığımda bana sinirle bakan bir Yoongi vardı

"Ne yaptın ona Jimin?

"Sürücü koltuğuna geç ben arkada onunla oturacağım"

Hiç bir şey söylemeden qaza basmıştı.
Bense onu kucaklamış saçlarını okşayarak ona kötü bir şey olmamasını diliyordum.

Hastanenin önüne vardığımızda Seriyeii yeniden kollarım arasına alarak koşmaya başladım. Doktorlar hemen bir sedye getirerek onu uzattılar.

"Nasıl böyle oldu?"

"Birden bire. Kızmıştı ve bir an düşerek...."
Sesim artık çıkmamıştı.

Onu bizden alarak bir odaya götürdüler.

"Seni aşağılık herif " diyerek yumruğu geçirmişti Yoongi. Karşılık vermemiştim çünki hakk etmiştim.
Beni tutarak yeniden kaldırdı "Ne yaptın ona söyle? Seni şurda öldürmemi istemiyorsan söyleyeceksin anladınmı?(Yoonmin shipperlar delirir)

Bir anda hastaneye diğer çalışanların dalmasıyla Yoongi beni bırakmıştı.
Ve yine iğrendiğim o ses kulaklarımı doldurmuştu. "Jiminie ne oldu Seriye? Neden onu sen getirdin"

"Çünki onu bu hale ben getirdim Hayoung anlıyormusun şimdi o iğrenç çeneni kapa"
Kimse bir şey diyememişti.

Bir saattir bekliyorduk ne gelen ne giden vardı. Ben nasıl ahmak bir insanım. Ben daha önce onun bakire olduğuna bile ihtimal vermeyerek iğrenç planı hazırlamış ama hiç bir şey yapmamıştım. İyiki tanrim ona o gece dokunmamıştım. Yoksa bununla yaşayamazdım.Ben onun hakkında öyle düşünürken.... seni ahmak Jimin öyle bir kızdan nasıl öyle bir şey beklersin ki? Onun gözlerindeki masumiyyeti her zaman görüyordun ama neden redd ediyordun?

Şuan mutlu olduğum tek bir şey vardı oda ilkini benimle isteyerek yaşamasıydı. Ama bu bir şeyi değiştirirmi? Ona öyle davrandımki muhtemelen dün olanlardan pişman olmuştur.

~

Artık 4 saattir bekliyorduk ve Yoongi bir ara doktorlara saldırmıştı. Biz doktorlardan haber belklerken bu sırada Serinin babası ve üvey annesi gelmişti. Kim haber verdiyse artık.

"Woo Bin kızım nasıl bu hale geldi? Sen biliyorsun onun hastalığını neden böyle bir şeye izin verdin?"

Bir dakika ne hastalığından bahs ediyordu bunlar?

Ahhh... neler oluya lan🤔

Yazarken bu Hayoung'a kendim bile gıcık oluyorum.

Neyse tatlışlarım umarım beğenmişsinizdir.

Yorum ve VOTE'larınızı eksik etmeyin😚

Hoşçakayyyyy🤗🤗🤗🤗🤗

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now