24

9.3K 314 15
                                    

Vanessa POV

Siedziałam zapłakana w kuchni. Przed chwilą zadzwoniła do mnie Estella. Co się okazało? Claudia miała wypadek. A to wszystko przez tą głupią imprezę. Czekam na Mike'a ,z którym mam wrócić do miasta rodzinnego. 

Pomimo tego,że oddaliłam się z przyjaciółką ,to dalej nią była. Zawsze zastępowała mi siostrę. Od dziecka chodziłyśmy do swoich domów. Bawiłyśmy się lalkami. Do dzisiaj pamiętam ,że byłam zazdrosna o jej zabawkę. Moja lalka miała na imię Lily, a jej Venus. Na zabawę w dom mogłyśmy poświęcić cały dzień. Brałyśmy swoje kolorowe wózki i woziłyśmy lalki do parku. Tam poznałyśmy imienniczkę Claudii i jej siostrę Rose. Od tamtego czasu nasza czwórka była nierozłączna. Po pewnym czasie dziewczyny się wyprowadziły i zostałyśmy tylko we dwie. Luke zawsze nam dokuczał, ale były takie dni kiedy sam się z nami bawił i był sprzedawcą u którego kupowałyśmy najróżniejsze rzeczy. 

-Ness? Chodź już.

Wstałam z krzesła barowego. Nie mogłam uwierzyć ,że wszystkie wspomnienia już nie wrócą. Nic już nie wróci. Dzisiaj każdy ma osobny świat. Nikt nie podejdzie i nie zapyta się czy idzie na plac zabaw. Nikt nie podejdzie i nie będzie śmiał się z dwóch idealnie zaplecionych warkoczyków, zakończonych kolorowymi kokardkami. 

- Co tak w ogóle stało się Claudii?

-Jechała na na pokaz. Wiesz jak to w LA...Jakiś pijany chłopak wjechał w jej samochód.

-Wiedzą kto to?

-Tak, chłopak zatrzymał się i zawiadomił pomoc. Chociaż tyle...

Michael już się nie odzywał. Pociągnął mnie za rękę. Wsiadłam do samochodu i od razu zapięłam pasy. Ten wypadek jeszcze bardziej spowodował moją wrażliwość i bezpieczeństwo podczas jazdy. 

-Prześpij się. Najszybciej będziemy tam za 4 godziny.

-Jakby coś się działo obudź mnie 

-Oczywiście, Ness?

-Tak?

-Kocham Cię 

-Ja Ciebie też 

Chłopak pocałował mnie w policzek i odpalił pojazd. Zamknęłam oczy. Miałam nadzieję ,że szybko zasnę i jazda nie będzie mi się dłużyć. Myliłam się. Coś nie pozwalało mi zasnąć. Wyciągnęłam telefon. Miałam tam wiadomość.

Od Paster:

Przekaż Mike'owi ,że musi dowiedzieć się czegoś na temat Liama. Ma na to godzinę.

-Mike?

-Tak?

-Paster napisał ,że masz znaleźć informacje na temat Lima i masz na to godzinę

-Godzinę?!

-No tak...

-Kurwa! Zapomniałem mu przekazać ,że jedziemy na jakiś czas do Los Angeles

-Jak chcesz to mogę poszukać tych wiadomości

-Na prawdę? 

-Jasne!

-Super! Weź laptopa z tylnego siedzenia

-Jak się dokładnie nazywa?

-Liam Foster 

Wpisałam w wyszukiwarce "Liam Foster". Po chwili pokazało się zdjęcie 

 Po chwili pokazało się zdjęcie 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Zamieszkać z wrogiem| ZAKOŃCZONE|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz