184. „On wygląda jak gej"

99 6 22
                                    


*o wyglądzie takiego sędziego z międzyszkolnych zawodów w kosza*

Koleżanka 1: Ej, kojarzycie tego sędziego z Licealiady z wczoraj? Taki blondyn.

Koleżanka 2: Tak. I co z nim?

Koleżanka 1: Podoba wam się? Bo w sumie jest nawet ładny.

Koleżanka 3: On wygląda jak gej.

Koleżanka 2: Bez przesady...

Koleżanka 3: Wygląda gejowsko. Nie chciałabym takiego, bo jakbym do niego zagadała, to może by jeszcze powiedział, że nie, bo woli chłopaków.

Koleżanka 2: Nie, ja myślę, że on wcale nie wygląda gejowsko.

Koleżanka 1: Dokładnie. Nie każdy musi mieć wygląd atlety. To, że on nie ma, nie musi od razu oznaczać, że jest gejem.

Koleżanka 3: Nie chodzi nawet o wygląd atlety, ale... Nie oszukuj się, on przecież wygląda gejowsko.

Ja: *nagle zainteresowana*: Kto wygląda gejowsko?

Ja: *lenny face*

Koleżanka 1: Ten sędzia z wczoraj.

Ja: Aaa, to wiem.

Koleżanka 2: Moim zdaniem on nie wygląda gejowsko.

Ja: Ej, w sumie to wygląda. Wierz mi, znam się na tym.

Ja: *lenny face*

Koleżanka 2: Nie wygląda.

Ja: Właśnie, że wygląda. Nie chodzi o to, że jest szczupły i zadbany, ale z twarzy nawet widać, że on lubi w dupę. Nic, tylko zastanawiać się, kto mu wsadza.

Ja: *lenny face*

Koleżanka 2: Przestań, to obleśne. I wydaje mi się, że nie jest tak, jak powiedziałaś.

Ja: Faktycznie wygląda gejowsko, mogę to potwierdzić. Ona ma rację.

Koleżanka 3: No widzisz, mówiłam.

Ja: Temat chyba można uznać za zamknięty, w końcu macie przed sobą eksperta.

Koleżanka 2: Dobrze, nie kwestionuję twojego zdania, ale ja mam inne.

Ja: No to się mylisz. Wiem, co mówię. Jak wczoraj siedziałam na widowni, obserwując mecz i jego przy okazji, to miałam ten swój zboczony uśmiech, a to nie zdarza się zawsze, tylko w określonych sytuacjach. Nawet te jego ruchy zdawały się krzyczeć: „I'm gay!". To wszystko aż prosiło się, żeby zauważyć.

Ja: *lenny face*

Koleżanka 2: Nie wiem, nie jestem do tego całkowicie przekonana.

Ja: To błąd, radzę zmienić nastawienie. Zresztą, pewnie gadasz tak tylko dlatego, że wpadł ci w oko.

Koleżanka 2: *lekko speszona*: Wcale nie.

Koleżanka 3: Chyba tak.

Koleżanka 3: *śmieje się*

Koleżanka 2: Nie śmiej się, to nieprawda.

Ja: W każdym razie on prawdopodobnie jest gejem. Bez względu na to, czy ci się to podoba, czy nie.

Ja: *lenny face*

Koleżanka 2: *wygląda na zawiedzioną*

The Hard Life of YaoistkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz