Jungkook se další den ukázal ve škole s naprosto divnou náladou. Jin se o něj dost obával, jelikož ho takhle neviděl od té doby, co dostal osud, aby byl... prostě šťastný.
Jungkook se celý den jen díval do sešitů, do mobilu a snažil se navazovat konverzaci s Taehyungem, který ale pokaždé odešel a odpálkoval ho.„Jungkooku," povzdechl si Namjoon a podíval se na Jina, „usměj se konečně."
Jungkook zakroutil hlavou a skousl si ret. „Nemám náladu na to, abych se usmíval..." zamumlal tiše a Jin si povzdechl. Podíval se na ostatní, kteří se dívali někam za Jungkooka.Jungkook si toho všiml a tak se otočil. Byl tam Taehyung s obědem na tácu a rozhlížel se po nějakém volném stole. Potom si všiml nějakého stolu v rohu a tak se tam rozešel. Jungkook se zvedl, ale chytil ho Hoseok. „Jungkookie, nech ho být..."
„Nech mě už být ksakru, kolikrát to budu říkat?!" vyjekl naštvaně Jungkook, odstrčil Hoseokovu ruku a došel k Taehyungovi.Naštvaně se opřel o stůl a podíval se na něj.
„Proč se takhle chováš?! Snažím se ti pouze pomoct!" vyjel na něj Jungkook a Taehyung zakroutil hlavou. „Nechci pomoct, říkal jsem ti to hned několikrát."
„Nechápu tě, chovám se k tobě hezky, vzal jsem tě na jídlo a chci se s tebou přátelit, tak proč?"
„Protože mi to os-"
„NEVYTAHUJ DO PRDELE TEN TVŮJ BLBEJ OSUD!" zakřičel na něj Jungkook a celá jídelna ztichla. Jungkook k němu přišel a vytáhl ho na nohy.
„Tak teď mě poslouchej. Vím, že se takhle normálně nechováš, jsi kurva úžasná osoba, ale dokážeš pěkně vytočit, takže přestaň se chovat jako dítě a postav se tomu osudu, když už!"Jenže Taehyung ho odstrčil a vlepil mu facku. Tentokrát to byl on, kdo si ho za tričko přitáhl. „Naposledy ti říkám, neser se mi do posranýho života. Nemám zájem o žádný pojebaný přátelství, tak přestaň dolejzat."
----
ups.
Dobrou noc přeji všem ^^
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...