68. Kapitola

1.1K 186 14
                                    

Jungkook si obul boty, vzal na sebe bundu a do kapes si vzal ty nejdůležitější věci. „Jak jsem mohl být takovej kretén?!" vyjekl a plácl se do čela. Rychle vyšel z domu, zabouchl a aniž by zamkl, tak vyběhl na zastávku, kde by měl čekat Taehyung.

„Jak mi to nemohlo hned dojít?!" zakřičel na sebe a zrychlil. Autobus, který tam stál, tak se akorát rozjel, když ho Jungkook z dálky viděl. „Ne, ne! Tentokrát to nemůžu nechat tak, jak to je!"
Rozeběhl se za autobusem a snažil se, aby zastavil, ale nic. Jungkook se zastavil a rozhlédl se. Rozeběhl se mezi paneláky a menší večerky, jelikož tou cestou by se měl dostat na další zastávku, kde by měl autobus zastavovat. Cestou se divil, že ani neupadl, jelikož všude byly ledovky.

K jeho ,štěstí' autobus zastavil opět na té zastávce a Jungkook ho opět nestihl. Na zastávce se zastavil a snažil se uklidnit svůj dech. Každý nádech ho štípal kvůli mrazivému vzduchu, ale snažil se to ignorovat. Vytáhl mobil a zeptal se Taehyunga, pokud vůbec stihl autobus. 

Taehyung mu odepsal jednoduché ,Ne, jdu pěšky akorát jsem u zdrávky'.

Jungkook se plácl do čela, chytil se za hruď a zaklonil hlavu. Vyběhl směrem, kde je jediná zdravotní škola v okolí a do pěti minut u ní byl. Rychlým krokem vyšel směrem, jakým Taehyung bydlí a když nabral tu sílu dál běžet, tak se znovu rozeběhl. 

Už konečně viděl Taehyunga, jak pomalu jde po ulici, tak na něj zavolal. „Taehyungu!" zakřičel Jungkook a Taehyung se zastavil. Otočil se a viděl Jungkooka, jak k němu běží. 
„Bože, co tu děláš? Jsi úplně rudý, to jsi celou dobu běžel?!" vyjekl Taehyung a Jungkook se sípavě nadechl. Opřel se dlaněmi o kolena a zhluboka dýchal. 

----

prodlužování level Natka :)

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat