O pár dní později byly Vánoce, Jungkook ráno vstal jako vždy, udělal si něco k jídlu a kreslil si. I když říkal klukům, jak je v pohodě s tím, že bude sám, tak úplně v pohodě nebyl. Chtěl být s někým, smát se, koukat na vánoční pohádky a mít tu pohodu.
S povzdechem se opřel do židle a podíval se na mobil. Měl tam dva zmeškané hovory od Jina a Jimina... Vytočil Jinovo číslo a přiložil si mobil k uchu.
„Promiň, měl jsem mobil v tichém režimu," řekl ihned Jungkook, když mu to Jin zvedl.
„V pohodě, nějak mi to došlo," zasmál se Jin a Jungkook přikývl.
„Hej, s Chimem a ostatními jsme si řekli, že bychom se šli projít do parku a podívat se na výzdobu... nepůjdeš taky?"
Jungkook se usmál.
„No, stejně nemám co dělat, tak půjdu."
„Super, tak za půlhodinky v parku?"
„Jo, to stíhám."
„Tak zatím!"Jungkook se s úsměvem zvedl ze židle, mobil nechal ležet na stole a rychle se začal hrabat ve skříni. Vytáhl nějaký svetr, kalhoty a začal to na sebe házet.
Po pár minutách byl připravený jít ven a tak si vzal ještě tašku, do které hodil dárky, které pro kluky měl.
„Snad to je všechno..." zamumlal si pro sebe a vyšel.
Autobusem tam byl do patnácti minut a už tam viděl ten hlouček kluků.
„Ahoj Kookie," pozdravili ho všichni najednou a Jungkook s úsměvem pozdravil nazpět. Všichni si nějak začali povídat, pomalu se procházeli a potom jim Jungkook dal dárky.Po dárcích si všichni sedli na lavičky a Jungkook si povzdechl. Měl takový hodně... špatný pocit.
Kdyby jen věděl, že tyhle Vánoce budou ty nejhorší, které kdy mohl zažít...
----
Stihla jsem napsat alespoň jednu, yay ^^
Zatím příběh nijak nezklamává? Chci se ujistit, zda je vše tak nějak v pohodě >< <3
Večer se pokusím napsat ještě něco málo a zítra bych třeba dokázala dopsat něco málo alespoň do kisseu?:)) Maybe.
Give me an energy a uvidíme <3
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Фанфик<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...