50. Kapitola

1.1K 193 48
                                    

„Ale, ale, ale..." zasmál se Sehun a přišel blíže k Jinovi a Jungkookovi. Jungkook se na něj nenávistně podíval a zamračil se. „Co tím kurva myslíš?"
„Ale notak, přece jsi chytrý. Na to přijdeš," řekl povrchně a Jungkook k němu přišel blíž. „Cos jí udělal?"
„Já? Ale nic," usmál se a Jungkook ho praštil. 
„Neměl si být vyloučený na měsíc?!" vyjel na něj Jungkook a Sehun se suše zasmál. „Ale notak Jungblbe, počítat dny umíš, ne?"

Sehun se po chvilce ticha zase zasmál a udělal smutný obličej. „To jsem ti nechyběl, když ti to tak rychle uběhlo?"
„Shnij v pekle. Zkus sáhnout na Taehyunga a nepřežiješ to." Sehun pozdvihl obočí a zničehonic Jungkooka od sebe odstrčil. Jin Jungkooka podržel a pomohl mu se stabilizovat. 
„Ale copak, copak... Zaláskování na obou stranách?" zeptal se nepřekvapeně Sehun a Jungkook se uchechtl. „Nemáš nic lepšího na práci než tu prudit?"
„Vlastně ani ne," odpověděl mu Sehun znuděně a Jungkook něco chtěl říct, ale Sehun ho zastavil.

„Vlastně ani nejsem překvapený, že si nezapřemýšlel o tom děcku," plácl Sehun a Jungkook se zamračil. „Co to pořád meleš?"
„Ale prosim tě, šukal si se šprckou, tak jak vůbec můžeš přemýšlet nad tím, že máš s Taeyeon děcko?" vysmál se mu Sehun a Jungkook se zarazil. 

Sehun k němu přišel, chytil mu tvář a ušklíbl se. „Jsi vážně totální idiot, když ti to pořád nedochází. Proč by vůbec Taeyeon na tebe takhle vyjela? Nelíbíš se jí ani. Líbil se jí Baek a tebe brala jako hodného spolužáka."

----

Netuším co napsat do popisku, ale asi tohle...

UPSAJaífjigr



:)

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat