Taehyung se na něj zděšeně podíval a Jungkook se zasmál. „Nic hrozného to není! Jen mě nech, abych tě pozval na nějaké jídlo."
Taehyung si povzdechl a chtěl zakroutit hlavou, ale Jungkook se k němu přiblížil a chytil jeho obličej do dlaní. Byl od něj pár centimetrů a začal se hrozně červenat, když na Taehyungovi šla vidět jeho rozpačitost.„U-umm, prostě jdeš!" rozhodl Jungkook, chytil Taehyunga za ruku a společně s Yeontanem na vodítku se rozešel k nějaké restauraci. Byla to naštěstí restaurace, kam i Yeontan mohl jít a tak si našli místo vzadu.
„Vyber si co chceš! Dnes jsem tě neviděl ve škole, tak si nemůžu být jistý, pokud jsi jedl," řekl Jungkook a usmál se. Taehyung menu ani neotevřel a nechtěl si nic objednávat. Jungkook mu objednal do samé co sobě i přes Taehyungovy protesty.„Kolikrát ti mám říkat, že tohle je špatně?" zeptal se ho Taehyung a Jungkook pokrčil rameny. „Kolikrát jen chceš, protože já na to stejně kašlu."
Oběma přinesli jídlo a Taehyung nemohl odolat. Společně s Jungkookem se najedli, Jungkook zaplatil a vyšel s Taehyungem ven, přičemž ještě Yeontanovi dal kousek masa.„Díky, ale příště prosím-"
„Můžeš toho už nechat?" přerušil ho Jungkook a chytil ho za rameno. „Chci být tvůj kamarád, chci se tě zastávat, chci s tebou chodit ven a dělat kraviny, takže přestaň! Ať už máš jakýkoliv osud, tak jak vidíš, neodpuzuje mě to."
„Protože ho nevíš..." zašeptal Taehyung a Jungkook mu dal slabý pohlavek - jaký mu vždy dává Jin. „I kdybych ho věděl, tak nezměním názor."„To říkali i mí přátelé a nakonec stejně odešli... stejně tak to dopadne i s tebou, takže šetřím tvé i své trápení. Díky Jungkooku, ale nechci být s tebou kamarád ani nic jiného, pochop to..." zašeptal Taehyung a společně s Yeontanem odešel. Jungkook tam chvilku stál a pozoroval odcházejícího Taehyunga. Zavřel oči, povzdechl si a prohrábl si vlasy.
Když přišel domů, nepozdravil, zalehl si rovnou do postele a tam s plnou hlavou myšlenek na Taehyunga usnul.
Nechápal ho...
Ale to asi nikdo...----
Omlouvám se, že je kapitolka takhle pozdě, ale dopisovala jsem Oneshot, takže...
Můžete se jít podívat, najdete tam všichni, co velice přivítáte, if you know what i mean :)
Ještě jedna kapitolka bude ^^
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...