Jungkook se díval celý zbytek dne na videa nebo nějaké filmy. Neměl náladu na to jít s někým ven nebo mluvit s Taehyungem, jelikož byl nějakým způsobem naštvaný. Nevěděl proč, ale měl chuť dát Taehyungovi vědět, že ho mrzí jeho přehnaná reakce.
Jenže tyto myšlenky opustily jeho mysl v tu chvíli, kdy do jeho těla pronikla ostrá bolest. Jeho hruď se sevřela, srdce rozbušilo a celé tělo rozklepalo. Tuhle bolest poznal...
Je to jako tehdy, kdy kvůli tomu byl v nemocnici. Strašně se začal bát, když se bolest zvětšovala a on se nemohl ani pohnout. Každý nádech, výdech či pohyb ho stál strašně moc a byl rád, když dokázal v ruce udržet telefon.Ihned zavolal Jinovi, který mu to zvedl. „Jungkookie, právě platím u pokladny, tak poč-"
„Ne-nepočkám..." vydechl Jungkook tiše a Jin se zarazil.
„Co se děje?!"
„Za-zase ta bolest, hy-hyung..."
„Pane, musíte zaplatit, další už čeka-"
„Teď ne! Kamarád mi umírá!" vyjekl Jin přehnaně a vytáhl první bankovku, kterou našel.
„Pro-sím přijď..." zašeptal Jungkook a poté vzlykl. Jin jen ukončil hovor, dořešil nákup a ihned vyjel za Jungkookem.Aniž by mu Jin musel volat, tak si vytáhl své klíče a odemkl si sám. Rychle si zul boty, oblečení pohodil na gauč a vyběhl schody za Jungkookem. Otevřel dveře a přiřítil se k mladšímu, který tam ležel v bolestech.
„Kookie, co se děje?" zeptal se ho Jin a přitáhl si ho k sobě. „J-já ne-nevím..."
„S T-taehyungem jsme se trošku pohádali..." dodal poté a Jin si povzdechl. Objal ho a snažil se ho uklidnit, což po několika minutách pomohlo.„Strašně si mě vyděsil!" vyjekl Jin a Jungkook se tiše omluvil. Jin si povzdechl, když viděl ten čas a podíval se na Jungkooka. „Už to je lepší?"
Jungkook přikývl a lehl si na bok, přičemž si k sobě přitáhl polštář. „Dobře, tak já pojedu, ale zavolej mi, když se zase něco bude dít, jasné?"
Jungkook s mírným úsměvem přikývl a Jin se usmál.Vzal Jungkookovu deku, přikryl ho až po ramena a vtiskl mu do vlasů polibek jako matka. „Měl by ses prospat... dobrou."
Jungkook se zasmál a řekl: „Dobrou mami."
Jin jen zakroutil hlavou, ale nic nenamítl.----
Proč pokaždé, když píšu end, tak ho píšu v noci?:))
Jelikož mám pocit, že znovu end budu psát do rána c::: Idk why, but ok :')
BTW. ti, kteří to nezaznamenali - bude Owned jako další příběh ><
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...