11. Kapitola

1.3K 227 32
                                    

Jungkook si sedl vedle něj a usmál se. „Pravidla jsou od toho, aby se porušovala, no ne?"
Taehyung se na něj podíval a zamračil se. „Ne, tyhle pravidla rozhodně ne..." 
Zvedl se a rozešel se chodbou pryč. Jungkook se s povzdechem zvedl taky a došel před školu. 

„Kooku!" zakřičel na něj Hoseok a Jungkook k němu přišel. „Jdeš dnes s náma?"
„Jo, nejspíš jdu."
Jungkook se podíval na Taehyunga, který odcházel na druhou stranu se sklopenou hlavou a prázdným pohledem tak jako vždy. Hoseok ho chytil kolem ramen a s ostatními vyšli do kavárny, kde si sedli na jejich obvyklé místo a objednali si to, co vždy.

„Takže... proč zrovna umělecká v Seoulu?" zeptal se Hoseok a Jungkook pokrčil rameny. „Chtěl jsem jít na uměleckou, ale rozhodně ne v Seoulu. To rodiče mě donutili, takže asi tak."
„Hele, zase ten nový! Ten tu byl i včera," zasmál se Hoseok a Namjoon vystřelil pohledem. Jungkook se zamračil a chtěl se podívat, ale Namjoon se ušklíbl  řekl: „Určitě z něj alespoň dnes dostanu to jméno..."
Jungkook se plácl do čela a sklopil hlavu.

„Dobrý den, tady máte vaší objednávku... ještě něco si budete přát?" zeptal se mile chlapec a Namjoon se ušklíbl. Vzal si své latté a usrkl si. „Vaše jméno, věk a telefonní číslo."
Namjoon na něj ještě mrkl, což chlapce donutilo zčervenat. 
„Nemyslím si-"
„Notak... jen se chceme spřátelit," řekl Hoseok a usmál se. Chlapec si povzdechl a pousmál se. „Jsem Jin..."

Jungkook hlavu prudce otočil na stojícího chlapce a vykulil oči, když zjistil, že to je jeho hyung.

„Jungkookie?"
„Jin-hyung?!"

----

Jaký byl váš den? ^^


Já jsem dneska opět úplně mimo.

1. ujel mi ranní bus
2. když jsem se ve škole převlékala, zapomněla jsem si zapnout botu a uprostřed cesty na vlakáč jsem si to uvědomila

3. vylila jsem na sebe polévku a opařila se (podruhé)

4. jsem vylila polovinu bigshocku na stůl a pc myš :) 

Kekeke... jsem šikovná no :)

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat