27. Kapitola

1.2K 201 36
                                    

„Tae, chtěl jsem se tě zeptat, jestli nechceš jít dnes na bowling... dráhu už mám zamluvenou," řekl Jungkook s obličejem ve dlaních. Taehyung se zamyslel a potom lehce přikývl. „Proč ne..."
„Jo, ale... nevadí, když půjdou i dva kamarádi? Jin a Jimin, jsou tu noví, takže je neznáš, ale pokud ti to vadí, tak klidně nepůjdou, ale myslel jsem si, že by bylo dobré, kdybys je poznal a oni by poznali tebe a tím pádem bys měl i více kamarádů a-"
Taehyung se tiše zasmál a s úsměvem zakroutil hlavou. „Klid, Kooku..."
Jungkook vykulil oči, chytil Taehyungův obličej do dlaní a roztáhl mu rty do širšího úsměvu.

„Panebože, máš asi ten nejroztomilejší a nejhezčí úsměv, který jsem kdy viděl..." zašeptal Jungkook s červenými tvářemi a Taehyung zčervenal taky. Jungkook si potom uvědomil, co řekl a tak ruce rychle stáhl zpátky k sobě a odkašlal si. „Promiň... ne-nechal jsem se unést."
„To je... v pohodě," vydechl Taehyung a sklopil svůj červenající se tvář. 

„Takže... budou ti vadit?" zeptal se po chvilce ticha Jungkook a Taehyung si skousl ret. „No... nevím. A-asi bych radši byl zatím jen s tebou."
Jungkook opět zčervenal a Taehyung se plácl do čela. „P-prostě dnes buďme jen my dva, dobře?" opravil se a Jungkook přikývl. Potom se začal nahlas smát.

Neuvědomili si, že jsou stále v jídelně a tak se všichni divili, že se Jungkook nehorázně nahlas směje a Taehyung má na tváři sice jeden z menších úsměvů, ale i to je pokrok...
„No nic, tak pojď nebo nám tu rezervaci zruší," vydechl Jungkook a Taehyung přikývl. Jungkook s Taehyungem vyšel ze školy a po cestě napsal Jiminovi, že jdou jen oni dva. 

„Máš roztomilý smích..." zamumlal Taehyung a Jungkook tiše poděkoval. „Stále si myslíš, že tohle přátelství není dobrý nápad?" zeptal se Jungkook a Taehyung se zastavil. Vzpomněl si na tu noc a uvědomil si, že dnes večer to bude ještě horší. 

„Jo... pořád si to myslím."
„To je fajn, protože já si pořád myslím to své." Jungkook ho zatáhl do budovy, kde si zahráli bowling a po něm se šli najíst.

----

Další bude později~


Zatím příběh dobrý/špatný, zajímavý/nezajímavý?
Ať vím, co případně pozměnit... ^^

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat